1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rovak

Rovak Guest

Het is nie Bungies schuld dat mensen gaan cheaten/hacken, ze zijn al bezig met een patch die je harddrive scant voor mods (tenminste dat heb ik gehoord, geloof er vrij weinig van) dus als het goed is wordt het al gefixt.

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan nu pics en filmpjes op internet hoe je een credit card of bankpas boven je cd drive moet plaatsen dan kun je geen maps van cd krijgen.

Dan zegt hij gewoon you failed to load the map

3. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze keer ben ik het eens met jensss, beetje triest om met Igor NL alias I Unlimited I te gaan spelen :{

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik vind halo2 nog steeds vet ook al wordt je af en toe gecheat, team skirmish is gewoon zo teriiiing vet man, vooral als die bullettime en blackdragon weer us on-line komen :'-( of niet masterspy ;) ?

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis? Ik zie niks illegaals?

Ja dat klopt. Maar dan gooi je die hacks er even af, scan erover, hacks er weer op. En dan hebben ze nog niks ontdekt. Cheaten word nooit verholpen.

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff ter info voor de mensen dat de patch misschien gaat werken. k zou er maar niet zo zeker van zijn want ik heb al van iemand gehoord die eenhacker is dat ze al bezig zijn met een patch tegen de patch te maken.

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

inderdaad jensss dan kunnen we weer eens een keer team skirmish gaan doen en een clan oprichten met zijn 4en

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Right. Ze kunnen cheaten met action replay. Ze kunnen misschien een patch maken maar dan alleen op een gemodde XBox en dat = instant ban!

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken genoeg mensen die gewoon op live spelen met een gemodde Xbox. :{

11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    En maybe geband worden;)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    die kans is klein, errug klein. Zoals purno al zei zijn er ontzettend veel mensen die met een gemodde xbox online gamen. Worden ze gebanned hoeven ze alleen maar een andere eeprom op hun box te zetten en ze kunnen weer gamen.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je kan gewoon met een gemodde box op live hoor. Je schakelt gewoon je chipie uit.

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

JEEEEE VANDAAG DE UPDATE :), gister ging mn xbox flippen. Ik werd soms zomaar uit live gegooid met nog een hoop anderen. Khoop dat dat erbij hoort ofzo.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft hetzelfde effect als de grote patch toen waarbij de stats werden gereset. Iedereen was enthousiast. Geen standby meer dacht men. Paar weken nadat de patch uit was werd er weer gestandbyed en daarbij kon je nu ook nog eens gehacked worden. Cheaters vinden altijd weer nieuwe cheats. Ik zou me niet te veel verheugen als ik jullie was, dan kan het altijd meevallen.

17. Rovak

Rovak Guest

Dit is klets volgens mij. Bungie is echt wel slimmer als dit (tenminste dat hoop ik maar) en ik denk dat je xbox elke keer wordt gescant als je inlogt.

18. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Standbyen ben ik maar 2 keer tegengekomen na die patch. Dus dat hebben ze wel goed verholpen vind ik. Als er geprobeerd wordt om te standbyen lagt die persoon er meestal uit

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog best vaak gestanbyed. Een paar dagen geleden gingen mensen stanbyed bij Assault bij de laatste 30 sec. omdat de bom bijna ge-armd was.

Degene die weten hoe het moet, kunnen best wel standbyen. Vroeger was de tijd oneindig, geloof ik. Nu moet je na een bepaalde tijd reconnecten anders lag je er inderdaad uit.

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  20. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En er is tegenwoordig nog iets anders, tijdje geleden gehad met minor clanmatch.
    De hele game lag behalve degene die de cheat uitvoerde. Hoor je een van die amerikanen(kon ook niet anders...) "Stop, u got all of the good weapons, let us make a kill now!" Was lockout (TS).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina