1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En cheaten gaat toch steeds verder, eerst hadden we standbyers. Dit werd gedeeltelijk verholpen. Toen kregen we hackers wat nu in de patch verholpen gaat worden (volgens bungie...) Maar nu heb je ook host gevuh en booten...
    Wat als bungie daar een patch voor maakt, wat komt er dan....

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ach....ze zullen altijd wel wat verzinnen. Net hadden we Team Sniper op Sanctuary met allemaal hoge levels, zegt een zo'n gast van ons team: NIET KILLEN, DAN WORDEN ZE ERUIT GELAGD! maarnee, dat gebeurde niet. Ze zaten dus dik te modden die tegenpartij....helaas.

3. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of die update er al is, maar ben al wel 2x gestandbyed vandaag :D

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Roadkill is toch hetzelfde als splatter.. Dat had ik laatst ook op lock out.. op midship is het denk ik bij jou gebeurd daarzo waar normaal caribine ligt daar staan van die explosieve dozen en daar kan je ook door gesplatterd worden op 1 of andere manier :confused:

6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds niks downloaden :confused:

7. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Update is er!!!

8. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, Bungie ligt zeker nog lekker te pitten ofzo. Altijd wel leuk dat ze een dag opgeven, maar voor ons is het altijd pas 's avonds dat we de patch kunnen downloaden. Deze keer zijn ze wel erg laat. Vakantie aan het vieren zeker?

/EDIT: op de bungie.net forums zeggen mensen dat ze m hebben

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies. Gaat om die explosieve boxen die bij het zwaard in de buurt liggen.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Content Download, en voila.

12. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een game op turf. En iemand had gemod, we hadden allemaal (ook de opponenten) een battlerifle die je net als een sniper met 1 headshot doodde en je kreeg er ook nog een Snipe-medal voor. :mad:

13. DonScorpion

DonScorpion Guest

Als de modders met de patch nog 1 keer modden in een potje ( kan nog 1 keer ), worden ze daarna onmiddelijk geband, dus ik wacht nog even met matchmaking, 1 a 2 dagen, totdat er meer modders zijn geband.

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de nieuwe maps, niet de patch. Maar ik heb de patch ondertussen al wel, nog geen potjes gespeeld, maar ik hoop dat het eindelijk voor een langere de cheaters etc tegenhoudt

15. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar baseer je dit op, want staat nergens op bungie.net ofzo? O-)

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel ergens dat ze permanent gebanned worden, maar dat kan natuurlijk ook gebluf zijn...
    Ik had gister iig weer 3x met modders te maken en heb ze allemaal feedback gegeven,ghehehe...

17. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja k dus als ik het goed begrijp spelen jullie hier nog matchmaking?
    Oke dat was ff voor de duidelijkheid, maar de patch ziet dus dat ze modden....
    Maar jullie denken dat bungie niet kan zien wie cheat door ff de rankinglists door te kijken. Dit is gewoon weer oplichterij als jullie denken dat het nu over is dan lach ik jullie uit! Dit spel is al een hele poos geleden verziekt....

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oh Soulsleeper laat ons toch lekker halo2 spelen man en verpest het nou niet door de waarheid te vertellen :p :+

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat dan? Omdat er cheaters zijn in matchmaking? Als je denkt dat Halo2 verziekt is omdat matchmaking te triest voor woorden is dan lach ik je uit! Spel is inderdaad altijd al kut geweest, maar dat heeft niks met cheaters te maken.

20. DonScorpion

DonScorpion Guest

Gehoord van Ecko unltimited ofzo, een vriend van hem modde en die werd daarna meteen geband.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina