1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol het spel wordt toch echt wel door veel spelers verziekt door de cheaters, kijk maar bijv. naar BlackDragon3 het spel vind hij echt wel vet maar hij werd gek van het cheaten en is daarom gekapt met halo2.

2. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je kan zeggen wat je wil maar als ik voor iemand respect moet op brengen in halo 2 zijn het de 4 soulsleepers wel hoor dat ze nog steeds halo 2 spelen (aldus niet zo veel als een tijd geleden) en ze dan nog niet eens matchmaking spelen

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik begin ook langzaam gek te worden van dit spel. Ik ben gister door cheaters van level 37 naar 35 gegaan met team slayer. Is er geen hack (wat trouwens ook nog wordt gedaan ben gister ook nog een keer gehacked) meer wordt je gewoon uit de game geboot door een speciaal programma. Het wordt steeds erger.

4. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel gewoon tegenwoordig voor de lol en niet meer voor de stats. Als ik verlies jammer dan. Als ze superjumpen ofzo quit ik gewoon, ik heb geen zin meer in potjes waar mensen misbruik maken van fouten in het spel.

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook steeds vaker. Ik vind het egt gewoon jammer dat er geen optie is om een 'ouderwetse' server aan te maken of te kunnen joinen (ipv alleen bij friends en clan members).
    Nu is het zo'n probleem als iemand quit in MM, meestal verliest dat team dan.
    Met normale servers kunnen er ten minste weer mensen joinen. Dan moet de game ze verplichten om het slechste team of het team met de minste spelers te joinen.

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  7. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timster de gekste!

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Muter cheat? Dacht het niet die is gewoon beter.

9. PUNK

PUNK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik begrijp het ook niet helemaal nee...

11. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat ik een game goed kan spelen en dat ik bij de volgende games er uit wordt gekickt? Heeft dit ook met cheaten te maken. Het gebeurt elke keer

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Snapte niet waarom jullie Soulsleepers verloren hadden:p Beetje lomp van me, want je kan natuurlijk niet alles winnen he ;)

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat? Heb je lag, dus een rode connectie? Of zie je een blauw sherm van dat je uit de game bent geboot, press A to continue?

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oh jij dikke oen :+ Kijk zijn games dan masterspy bedoelt deze games:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=247981326&player=Masterspy NL

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=248088954&player=Masterspy NL

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=248164623&player=Masterspy NL
    Mwah hierzo quitte masterspy enz denk ik direct omdat ze toch al wisten dat er 1 van hun team eruit werd geboot...

En tjah als je dit niet gelooft dan moet je maar ff naar de Team Slayer games van HORRIFIC H4ZER kijken:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=HORRIFIC H4ZER

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=248205589&player=Masterspy NL
    En hierzo werden ze gehackt..

En tja die Muter ik weet het niet hoor... maar hij en team skirmish is geen goeie combinatie :+

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jenss wat muter betreft dat is ook geen goede combinatie hij en skirmish wij hebben hem daar een paar keer in verslagen maar in team slayer lijkt wel of die niet te stoppen is want we verloren gewoon dik op onze eigen host tegen die gasten.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom zei ik het ook :)

17. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen slaap tekort ofzo. Eerst stuur je een bericht om half 5 's nachts en dan weer om 9.30 in de ochtend :confused:

18. PUNK

PUNK Active Member

Leuk Bevonden:
    0

we speelden gelukkig ook heel serieus(check clannaam)

en off-host wordt het voor de soulsleeper soms zelfs iets teveel ;)

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah ten eerste WTF boeit jou dat? :confused:
    Ten tweede ik ben gisteren geopereerd en ben om 5uur smiddags al naar bed toe gegaan vandaar dat ik al om 4 uur s'ochtends wakker werd omdat ik normaal gesproken al niet veel slaap dus vandaar.

20. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn elites dan niet stoer:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina