[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan hij voorbeeld elke keer 3vs3 doen? Volgens mij is hij gewoon dikke cheaters, als je kijkt naar die voorbeelden van Nicos.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe moet je bij jensss zijn volgens mij is hij die clan begonnen ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook al 2x gezegt (dit de 3e keer) dat het gaat over de periode voor de patch.

4. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de reset waren er amper mensen die met rond de level 22 in zijn eentje gingen spelen, dus kwam je als je met een party van 3 ging spelen ook tegen een party van 3 uit.

5. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, dit heeft allemaal ZEER weinig te maken met cheaten wat er bij zijn stats staan! Ik vind het trouwens echt zo erg lelijk hoe jullie over mensen oordelen terwijl jullie die niet eens goed kennen! Jammer.............

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat je ziet heeft juist heel veel te maken met cheaten. Uit die stats blijkt dat de tegenstander iedere keer de game verlaat voordat hij afgelopen is. 1x kan 2x is al verdacht maar 10x achter elkaar is gewoon cheaten. Best zielig dat je hem nog steeds moet verdedigen terwijl de feiten zo tegen hem spreken |:-

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdedig alleen mezelf, JIJ bent hier de zielige die mensen beschuldigd van cheaten terwijl jij niet eens weet wat er in die potjes is gebeurt. TRIEST JONG!!!! _0/

/Mod Je hebt al een OW, ik zou dus maar oppassen met deze uitingen.. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2005
  8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kunnen we het een beetje vriendelijk houden?

9. Destroy

Destroy Guest

Je hoeft toch niet te weten wat er is gebeurd als je ziet dat precies dezelfde tegenstanders 10 keer achter elkaar is gebeurd ik bedoel het is niet zo dat ze zooo bang voor hem zijn en dat ze ongelooflijk maar waaar 10 keer achter elkaar tegen elkaar uitkomen en dan quitten ze uit angst...neeeee ze boosten sukkel dus hou maar op met verdedigen en met die andere posts was je niet alleen jezelf aan het verdedigen maar ook niek nl. |:-

10. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan het vriendelijker, want betekend trouwens een OW, zit nog niet zo lang op het forum namelijk?

11. Destroy

Destroy Guest

ik denk Officiele Waarschuwing

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... ik hou der wel over op. ik zal wel HOREN, ZIEN EN ZWIJGEN!

13. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best goed kunnen. O-)

Trouwens ik ken die Niek NL ook en die is zeker cheater geweest. Zijn "vriendje Evert" heeft trouwens best een grote mond. Wel leuk om te zien dat die bijna nooit meer online is. Halo 2 is zeker niet meer leuk als je niet kan cheaten. *)

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas! Jullie lokken het echt allemaal uit! Halo 2 speel ik niet veel meer nee, ben nu Forza aan t gamen.

15. Destroy

Destroy Guest

als er ooit een cheat komt op forza is evert de eerste die erbij is :p

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    haha :p

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey luitjes, merken jullie ook dat sinds de patch de games veel laggevoeliger zijn?

Tegenwoordig krijg ik een beetje dit gevoel, wij host, wij winnen - zij host, zij winnen.

Irriteer me tegenwoordig echt kapot aan die lag, vraag me af of die jappen echt denken dat ze zo goed zijn :{

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jah nu je het zegt.. Het is vooral die shotgun die tegenwoordig gevoelig is voor lag (of was dat al?)

19. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas! Ik ga er maar niet weer op happen, er is 1 ding waar ik echt niet tegen kan, en dat is cheaten!

20. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan ook niet met Niek die kan cheaten als je het zo haat...

weer een leugen achterhaalt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina