1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm toevallig heb ik wel tegen hem gespeeld off-host 50-30 verloren is verdomme gewoon niet te doen.
    Op eigen host 50-20 gewonnen zij hadden volgensmij net zo dikke lag als wij dat hadden toen wij off-host tegen hun speelden..
    Daarom kan ik me ook echt niet voorstellen dat je hebt kunnen verliezen maar zal wel aan mij liggen dan :confused:

Maarja toch jammer dat spel gewoon totaal verneukt is geraakt door standby, hackers, mensen met programma's host te krijgen, uit de game worden geboot, de patch tegen de hackpatch ga zo maar door... :'-(

Ennuh wat bedoel je met de clan naam van reignofchaoz?

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Zijn tweede account NRG Posseidon heeft als clannaam Lodish is Nerd, was gewoon naar hem gericht eigenlijk. Ik vind dat vrij zielig. Hij mag van mij al z'n kapsones in z'n **** steken. O-) En dat zijn er een hoop geloof me :+
    En BBE Hannes heeft geboost en gaat naar WCG OMG WAAR GAAN WE HEEN!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2005
  3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast... je zou toch niks meer zeggen? 8)
    Wat bedoel je met dat hannes boost en naar de wcg gaat

4. Candyman

Candyman Guest

Hey Perfect dark Check is voor de grap mijn 2e account daar probeer ik holo mike omhoog te helpen!!! haha Ene check niet aantal gespeelde games hou ervan om te droppen :p.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=251120646&player=MaeStrO Jr
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=250136094&player=MaeStrO Jr
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=250112791&player=MaeStrO Jr Ojah in deze game had ik trouwens een spree van 31 maar omdat de host weg ging op 21 kills begon me spree opnieuw.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=249394757&player=MaeStrO Jr.
    Maarja zo kan ik nog wel 3 pagina's doorgaan dus ik zal ermee stoppen, mare wat ik wil zeggen als je het klusje moet klaren doe het dan goed!

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol is dat die vent van ergens in de 30 :+

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik zweer dat hannes en king tuur de wcg gaan halen, dus wat zit jij nou te zeiken :confused: Die gasten zijn zo goed dat kan gewoon niet anders.

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hannes heeft Reddemon FR naar level 40 geboost (of zelfs hoger)

Maarja dat is die gozer toch makeljik waard als je ziet wie der allemaal level 40 zijn :+

Onee wacht levels zeggen niks dom van me 8) :+ :p

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Vind je het gek als je alleen maar op het overshield zit te letten (Hannes dan..)

Volgensmij heeft die gozer een stopwatch ofzo op zijn controller gebouwt hij is er altijd precies op tijd 8)

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja nog zo'n voorbeeld dat een level niks meer zegt, de een gebruikt dat lompe zielige kut programma de ander boost. En dan toch alle 2 level 40. ach ja hoort erbij toch?

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar reddemon is wel ff 10 keer beter dan lodish of honkbal pim met alle respect voor hun. Maar ja allemaal leuk en aardig dat er zoveel mensen zijn, die het leuk vinden om een mooi level met een leuk kleurtje erom heen te hebben. Halo 2 is boring dus mij boeit het niet veel meer.

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Yoh koop timesplitters3 is echt de moeite waard, geen cheaters geen geklooi met host geen vage shotgun enz...
    Vanavond met bullettime en blackdragon gespeeld en was echt supervet *)

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal is kijken jens. Maar je weet het he mijn xbox is nogal naar de kl*ten. Dus of het werkt is de vraag. En om nu weer 50 euro neer te leggen voor een spel wat niet werkt :confused: .

13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je toch gewoon zien om die timer rechtsonder in beeld. Power ups timen is niks nieuws hoor.

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oh houd toch een keer op met dat overal super serieus op in gaan |:-
    Is echt irritant

Het is gewoon irritant als je tegen hem speelt in collosus en hij heeft 10 x het overshield :{

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wat is daar mis mee?

16. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem, is toch slim van hem, want blijkbaar heb je er moeite mee dus werkt het.

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja jongen jens hou op met dat zeiken man, dat doe ik toch ook? Ik zeg toch ook in BeaverCreek, Ivory tower en colusses de tijden van de overshield :confused: Dan zit je toch ook niet te zeuren als je er voorbij loopt op dat moment dat hij respawnt, van Ja ik pak hem niet want is erg irritant voor de tegenstander :confused: Dat overshield heeft mij al vaak wat extra kills opgeleverd, maar soms is hij er ook zo af als 3 man met BR op je schieten.

18. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bungie stopt die overshield er niet voor niets in. Ok het is irritant als je head to head doet op bv. beaver creak en de vijand zit met rockets bij de overshield te kampen, maar nog.

19. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gebruik je toch de rechter trigger om granaten te gooien :0 :)

20. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht, hey overshieldgasten!!! Its still a game , remember that.
    Get a grip on your real life!!! btw im a level 1 noobie!!! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina