1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nouja sarcasme is lastig te zien op een forum af en toe. Maar ik zie het probleem met overshields niet zo, dat is zo weg met een plasma pistol. Vaak neem ik op BC niet eens de moeite om het OS op te pakken.

En Frikandel, het is een Nederlands forum hoor, remember that!!. Haha ;)

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  2. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Niet als ze de plasma pistol uit beaver creak halen.

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gooi je granaten met de linker trigger ;) ( op normale settings wel )

4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik neem aan dat het maar een grapje van hem was.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ben 't wel een beetje met Jens eens hoor. Het kan soms behoorlijk frustrerend zijn als je Head to Head tegen iemand speelt en die gast de hele tijd een overshield pakt. Tuurlijk het is een handig en het werkt nog goed als een strategy ook dus waarom er geen gebruik van maken? Mja als het de hele tijd tegen je gebruikt wordt kan het gaan frustreren. Overgens vind ik het hele idee van "levels boosten" gewoon triest vind ik ook een vorm van cheaten. Overgens heb ik niet eens veel last van cheaters omdat ik totaal niet voor mijn level speel. Maar gewoon voor de fun. (Overgens speel ik ook niet veel).

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom nou zo praten? Je was toch zelf bij dat potje? Ik bedoel hij zegt aan het eind van de game YOU GUYS SUCK!!!
    Nou ja dan heb ik zoiets van ja als ik 10x overshield heb in een game dan is het ook neit zo heel moeilijk om te winnen toch?
    En ook triest van ze want ze wonnen maar met 3 kills meer maarja lkkkr boeien is halo2 amar _0/

7. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik neem aan dat het arrogante amerikanen waren die dachten dat je frans was aan het praten.

Dit krijg je er trouwens van om te kampen bij halo 2

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik heb het over BBE Hannes, ReddemonFR en GDFsniper

9. Candyman

Candyman Guest

Heeey Jongens kom gewoon allemaal ff voor de grap naar RBS BA daar hangt echt een vette sfeer te vette game trouwens. Ene geef ff geen kak meer om halo ik geef er ok niks in om ook al zit ik in een MLG team. Str8 in 4 MLG. Haha moes ff patsen sorry, mare jongens raad het je aan echt lachen daar je kunt altijd nog terug komen naar halo ff wat varieatie, zelf voor de diehards.

10. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Noem me maar een Noob, maar ik speel alleen nog in partys MatchMaking. Verder speel ik alleen nog Team Training, Head to Head of RublePit.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  12. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom ben je een noob als je in partys matchmaking doet. Is toch logisch.

13. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb voor en na de Halo 2 1.1 update heel veel TeamSkirmish gespeelt, maar daar kon ik maar niet verder komen dan lvl 22 vanwegen constante afwisseling van Noobies in m'n Team en deglijke Teammates.

RippoN zei al eens in een interview dat je als een goed inspeelt team altijd een grote kans tot winne hebt dan dat je er helemaal alleen voor staat als je alleen MM speelt. Hij is een echte Pro, hij kan zoiets zeggen.

Ik speel ook een behoorlijk potje Halo, maar ik voel m'n zo'n Noob als ik om die reden alleen nog TeamTraining wilt spelen in m'n eentje. Als een soort slap excuus, maar ik wordt er dood ziek van om bij Noobs ingedeeld te worden.

14. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor zover ik weet heeft niemand je hier noob genoemd. En als iemand het doet, tja. Hij heeft toch zijn mooi leveltje bij halo 2 daar kom je toch ver mee in een sociaal leven of niet _0/

15. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Hahahahahaha, daar heb je gelijk in :)

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. DonScorpion

DonScorpion Guest

We hebben wel meer wannabees, I B2K I van mr Skillz, die gasten hadden ook dezelfde plaatjes als ons maar dan andere kleuren en pro team l2k van gertie die had een 0 gebruikt ipv een O. Nee, we zijn verder niet uit elkaar maar we konden geen matchmaking vinden met de originele dus maakten we er ff 1 voor de lol.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2005
  18. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

slimme opmerking!!!! :+

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn zij wel gewoon de wannab's :D

20. Jerreby