1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BANANA

BANANA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dddddddddd

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    :confused:

3. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0

Clan is nu wel uitelkaar gevallen, ma ja, weer lekker bij level 1 beginnuh :D
    Nu nog een nieuwe naam...

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ooit tegen een STK WanneB gespeelt.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van: WE USING CHEATS.
    Omdat je dat lompe host programma gebruikt. Kijk naar masterspy, hij is zo slecht en toch level 39. Gister weer 2keer verloren door dat kut programma, we werden er 1 voor 1 uitgelagd, en dan nog zeggen dat wij noobs zijn :{ stomme Britten.

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Levels zeggen niks O-)

7. DonScorpion

DonScorpion Guest

Mja, gefrustreerd? Wat dacht je van HOU EENS OP MET ZEIKEN voor jou als clannaam Bullet. Dank U.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2005
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Gefrustreerd? :+

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja zon clan zou ik wel willen maar die naam is wat te lang he |:-

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op gasten houd even op. Het is een game he. Maar oke bullet heeft wel gelijk. Host geven is niet anders dan standbyen of hacken. Het is gewoon cheaten. Je manipuleert en verpest de game gewoon. Ten 1e het host geven. In plaats van de beste connectie bepalen jullie nu wie er host heeft. Iedereen weet dat host op een hoog level heel belangrijk tot bepalend is. Zeker in BR games en zeker tegen Jappen. Dan is het ook niet moeilijk om level 40 te worden als jullie 20 keer tegen jappen spelen en 19 keer winnen. Toch knap dat jullie verliezen van jappen op eigen host. Ten 2e het booten uit de game, jullie doen het niet maar andere wel. En dit is hetzelfde als standby, mensen worden er ziek van en gaan het zelf ook gebruiken. Langzamerhand gaat iedereen het gebruiken en hun gebruiken ook de boot-functie en niet de host-functie. Jullie leiden gewoon een nieuwe rage: host-hoeren. Ten 3e: Je creeërt levels die niet reeël zijn. Baseball Pim level 39 in TS en 33 in BTB. Met alle respect maar als je dan ziet dat Airwave bijvoorbeeld level 38 in TS is. Dan klopt er iets niet. En als je ziet dat Pim 70e van de wereld staat met BTB. No way! Maar ja levels zeggen tegenwoordig ook niks meer voor mij. Helaas denken veel mensen hier anders over.

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Weetje... ik snap gewoon niet dat je zo zwak kan zijn om zelf te gaan cheaten, je verneukt dan de game voor je tegenstanders maar toch ook voor jezelf lijkt mij :confused: Wauh ik heb een 39 met een mooi kleurtje achter me naam wat ik HELEMAAL niet waard ben :{
    Maarja het schijnt wel dat meer mensen het niet kunnen laten om te gaan cheaten... (Noem maar geen namen...)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cpt Olimar was toch Rikkert of niet? Of was dat Cpt Mario?

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Rikkert is Cpt Mario

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zie de lol er ook niet van in om te gaan cheaten. Dat hele level boeit mij geen fuck het is maar een spelletje hoor. het is toch juist leuker om lekker een paar potjes te knallen, dan het spel voor jezelf en voor anderen te gaan verneuken.

misschien zijn die gasten wel zooo gefrusteerd van halo2 dat ze er niet van kunnen slapen als ze een laag level hebben.
    dan liggen ze s'avonds in bed en denken dan: "OOO shit man ik ben nog maar level 20 hoe moet ik dat morgen aan de anderen vertellen. Mijn moeder maakt mij af als ze hoort dat ik nog maar op level 20 zit". |:- |:-

Zulke gasten heb je er volgens mij best wel bij zitten. die moeten echt eens een leven gaan zoeken. hehe ;) ;) ;)

Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  18. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen deranken het is het leukste wat er is!!!
    alleen wel met wat vrienden.

19. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb heel lang halo2 fanatiek gespeeld met vrienden en online totdat de eerste reset er was toen dacht fuck it laat zitten nou dacht ik eergister even lekker een potje te gaan doen goed oude tijd weer ff herhalen. Er word alleen maar gecheat of iedereen lagt als de tyfus of je word van de server gekickt ik ben dan ook na een half uur gestopt en weer lekker gaan zitten pessen. Ik denk dat het veel leuker is om halo2 met vrienden een dag en nacht lang te spelen onder een genot van een beirtje want het enige wat je dan kunt doen is op elkaar scherm afkijken.

20. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ah joh. Ik heb nog een deranker in mijn team nodig. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina