1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je gehaald?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan kan deze foto ([​IMG]) wel 3 jaar oud zijn maar ik weet zeker dat je niet binnen 10jaar herstelt bent van dat ongeluk....

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Halo 2 natuurlijk!

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon Lol :)

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt super triest volk op dit forum :{
    ten 1e ik heb die foto niet op het internet gezet, dat heeft zo'n zielig persoon gedaan, net zo'n zielig iemand als sommige mensen hier op het forum.
    ten 2e ik heb hem helemaal niet voor noob uitgescholden vraag maar aan de mensen in die lobby.
    ten 3e ik had hem gewoon in me friendlist ( zijn oude account maar toch ) dus dan is dat ook best raar om het dan voor kut noob uitteschelden
    ten 4e ik heb een paar keer tegen jouw matchmaking gespeeld en jullie hebben verloren en JULLIe waren degene die altijd zo aan het schelden waren, _0/
    ohjah, jij bent volgens mij degene die in de zandbak mag spelen want ik kan niet begrijpen dat je volwassen bent of uberhaupt boven een klein kind uitkomt als je het leuk vindt om mensen te gaan uitlachen vanwege iemand's uiterlijk :{

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wh00t.. een gang fight }:]

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn je zou dichter moeten worden.....

8. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja, natuurlijk joh, en nu maar bidden dat die games uit mijn bungie.net geschiedenis zijn, aight?

Leer lezen, ik heb helemaal niks over je uiterlijk gezegd. Ik heb alleen gezegd dat je een slecht verliezer bent, en je bent zo vriendelijk om dat nog maar eens te demonstreren.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten ik dacht dat men games speelde om het plezier. Blijkbaar niet. En Dayne hoe laag kun je zakken door persoonlijk verder te gaan. Triest hoor. Laat is een foto van jezelf zien? Nee durf je niet he.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja man jezus sommige mensen zijn echt triest. Dat ze echt helemaal doorgaan op 1 game, pfoe. Wat dan ook nog een misverstand blijkt te zijn als Niels zegt dat hij ze helemaal niet voor Noobs heeft uitgescholden.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    haha nerdjes get a life. Beetje ruzie maken achter de pc :p

12. ll C13ba ll NLD

ll C13ba ll NLD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk forum is dit :p elkaar afzeiken dat ze slechte verlieser zijn en foto's van elkaar gaan posten . Niels heeft soms aggressiefe bui maar kan die ook niet veel aan doen :p maar ga daar dan niet om zeiken. Ik wordt af en toe ook heel erg pissig alleen doe ik me knop op rood ;) :p :+

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  14. mars15

mars15 Guest

wel gierig dat mensen betalen voor die pack.. en 30 augustus is die gratis te downloaden

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, dan heb je er wel even plezier van.. (of niet).

Trouwens, die maps zijn helemaal niet goed.. ik was er na een dag al op uitgekeken.

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet werken tot 29 augustus.. beetje zinloos om ze dan te gaan kopen

17. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die worden ook niet verwijderd. Hij bedoelt (als grap) dat je mag hopen dat de games waar je tegen hem hebt verloren, verwijdert zijn.

19. mars15

mars15 Guest

wie wil er nu ff met me spelen halo ?

en duren die team slayer matches 10 minuten overall

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er maar net aan wat voor Game mode het is, als jij op midship bijvoorbeeld Slayer speelt is de game misschien al binnen 5min klaar. Maar als jij een game op Burial mounds of Zanzibar speelt kan de game wel 10min duren ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina