[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zwaard is helemaal erg, als je lag hebt, dan vlieg je door hem heen :confused:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De host word geswitched tussen personen dus niemand zou echt voordeel moeten hebben...

Ik heb wel het idee dat op het moment dat de host geswitched word er 2 a 3 seconden lag ontstaat.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update kun je het zwaard beter ontwijken als je even oefent.. Misschien bedoel je dat?

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Host wordt echt niet om de 2 a 3 seconden geswitched hoor, aan het begin van de game zie je wie de host is en die blijft de rest van de game host, want als je tegen jappaners komt en blijkt aan het begin dus dat zij host zijn dan is er de rest van de game de hele tijd LAG!!!

Kut jappen gaan gewoon expres spelen wanneer Europeanen on-line zijn, zodat wij allemaal LAG hebben :{

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat ze dan alleen switchen in 1 team. En ik zei ook niet om de 2/3 seconden, maar ik zei dat er als de host geswitched word er 2/3 seconden lag is. Dat kun je dan ook aan de verbindingen zien.

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah de host wordt gewoon niet geswitched kan me gewoon niet voorstellen, ik weet zo langzamer hand echt wel wanneer ik de host ben met een battle rifle of niet en als ik aan het begin zie dat ik de host ben (host zie je als je als enigste al gerespawnd bent) dan blijf ik gewoon het hele potje lang merken dat ik de host ben.:)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In custom games is het zeker zo. Soms start ik een game en iemand die 5 minuten later erbij komt is ineens host. Dat kon je zien want op het moment dat ze de game weer verlaten krijg je een blauw scherm.

8. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dayne: speel eens team shotguns, reken maar dat die host niet wisselt. Degene die aan het begin van een potje ownt, ownt op het einde ook nog, en dat heeft vaak niets met skills te maken.

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik heb een mooi voorbeeld over dat iemand de hele game lang de connection host is. We moesten namelijk shotgun CTF op Beaver Creek doen tegen Amerikanen op hun host :{
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=183400247&player=LoC ReAl 1
    Zoals je aan de kills ziet was inderdaad die Tek Neekz de connection host.

Zo irritant als je met Team skirmish eindelijk weer een game krijgt en dan zoiets krijgt wat veel te veel af hangt van de connection host :{

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Vette bek over jappen?? :mad: Als ik mod. was wist ik wel wat ik met jou dee...

11. Destroy

Destroy Guest

hoezo ben jezelf een jap dan en het enige wat jij mod is je xbox jongetje lekker auto aimen zeker....

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! 8) Nee die jappen kunnen wel goede autos construeren. Subaru, Nissan, enz. 8)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik wel eens gedaan en daar heb je gelijk in. Maar ik snap dan niet als ik een custom game speel waarin iemand veel later binnenkomt ineens host kan zijn...

14. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snapt Evert niet dat die in de maling wordt genomen.

Ik heb best vaak de host omdat ik een hele goede verbinding heb. Heeft best zo zijn voordelen als je iemand van 3 meter afstand met 1 schot van je shotgun dood hebt :)

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

16. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst antwoord ik op de reactie van je op Destroy en daarna geef ik me mening over die host ..... snap je het nu wel?

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, heb 't spel al langer dan een week niet gespeeld. Wordt er best wel gestoord van, ga 'm maar is proberen terug te vragen!

18. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn gister vette shit. Ging met Castro le China, Dendemen en B here team slayer doen om 2 uur. 2 uur gebuffeld, 1 keer verloren en de rest gewonnen. Van level 19 naar 21. Soms was ik echt de buffel.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=183832279&player=Daaf NL

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=183845522&player=Daaf NL

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=183898935&player=Daaf NL

Waar ik dan wel weer een hekel aan heb is die stomme kutverbinding. Ik kan nooit maar dan ook nooit een party joinen als kippie999 in de party zit. Het is echt heel irritant en omgekeerd is het precies hetzelfde. Ik weet ook echt niet waardoor het komt en erger me er echt dood aan. Wil ik een keer een big team doen met de clan, kom ik er niet in..Fuck that shit!

Toen maar Pro Evo 4 opgestart en ff met Liverpool 2 x Ac milan verslagen op live *)

19. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan 1 of beide van jullie modems..

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Met zulke levels spelen, zo kan iedereen 21 worden :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina