1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Masterspy ik ben al de hele tijd op msn, jij bent niet online ;)
    Maar ging ff eten dus toen was ik er niet :)
    Ma ik ben er nu dus..

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    CLANS? hebben we ook een clan thread waar men elkaar kan uitdagen? Mijn clan heet MURWGEBEUKT dus als je evve zin hebt, voer m'n gamertag in en heb lol. Onze clan zoekt bovendien nog wat getalenteerde mensen zonder limburgs accent(daar hebben we er al genoeg van) Een boerenland Rotterdammer is altijd welkom.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat je dat beter in de halo2 clan thread kan posten. Tis maar idee :cool:

4. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De download maakt niks uit, maar het hangt van meerdere dingen af.
    Ik bedoel xstyle heeft wel 1 mb upload maar hoe ver is hij van de centrale, de kwaliteit van de draden, afstand van splitter naar router etc. Je zult nooit 1mb upload halen ik denk dat ie meestal als je de bedrading van goede kwaliteit zijn en niet te ver in de uithoeken van nederland woont een upload van rond de 850 Kbit/s hebt

En je hebt ook problemen met de server van bungie. Elke keer, volgens mij bij stap 3 testen ze je upload vanaf een server in de VS dus mensen in de VS hebben altijd voordeel aangezien de afstand veel korter is dus als je gelijke verbindingen hebt met iemand uit de VS dan heeft hij toch vaker de host ;)
    En jappen, ja... die hebben gewoon een ontzettend goede internetverbinding :mad:

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lol, ik woon vlak bij Rotterdam :+

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik woon in rotterdam.. |-)

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Die jappen zijn gewoon zo ontzettend irritant. Als je geen host bent win je het nooit, nades die 3seconden later weg vliegen, BR die zo slap is als een pistol, noem het maar op. Ze moesten gewoon zon wereld indeling maken, Europeanen bij elkaar, aziaten bij elkaar en amerikanen bij elkaar. Maar ja, Bungie heeft wel meer dingen niet overzien, volgende keer beter met Halo3.

8. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    alle problemen zijn bijna verholpen als ze gewoon servers maken...
    Geen host-advantage, lag, standby, booten uit de game etc.
    Ma ja ik heb bungie al nooit gesnapt..

9. Candyman

Candyman Guest

Bullet wat is er nou weer mis met een needler ...?

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Respect voor de Needler, sorry ik zal wel ff editen _O_

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    lol of gewoon met Halo2 stoppen :p gelukkig krijg ik vrijdag nieuwe PC dus _0/ halo2

12. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, modders, |:-
    3x achter elkaar gehacked, 1x met minor en 2x met slayer.
    1e keer konden we nog winnen omdat we host hadden en hij alleen snel kon rennen maar op warlock hadden ze gewoon alle dingen terwijl wij host hadden :mad: en het vervelende is dan nog dat je met minor en skirmisch van 38 en 40's wint maar met slayer je door die kut cheaters niet boven 35 komt.
    Het rare was dat we niet eens konden horen dat het een gedownloade map was, echt super vreemd. Bungie moet gewoon maar een speciale playlist zoals preview doen en die andere playlisten alleen met oude maps doen.

OH en the finest was top 5 met major en die gasten kunnen ziek spelen op waterworks werden we compleet weggespeeld _O_

14. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
  15. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    jezus man ieder1 met zn upload daar ligt t dus echt niet al1 aan ik heb thuis dikste upload die er maar is, ik krijg m ook niet vaak , wel van alle nederlandse gasten uit . me team

LET OP : laatst lanparty gehad met 12 xboxers direct op glasvezel ( op de speedtest 8 mb upload ) kregen ook bijna geen host , dus bespaar me de onzin dat je host krijgt met een zielige upload van 1 mb

16. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0

Het ligt inderdaad niet alleen aan de upload, je hebt meerdere dingen. Bungie heeft een soort systeem ingebouwd. Als je host bent een game en het verloopt goed (5/6 blokjes) dan krijg je een soort punt. Je krijgt dus steeds meer host, hoe meer games je gaat spelen maar gedeeltelijk ook aan de upload...

17. mars15

mars15 Guest

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    lol dat zijn de 2 slechtste maps. Alleen neutral flag is cool op sanctuary :cool:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft Bungie eigenlijk ergens rekening mee gehouden. Er zitten gewoon 1000 fouten in matchmaking en iedere keer als de fouten eruit gehaald worden komen er net zoveel nieuwe. Bungie wist toch ook van te voren dat Action Replay bestaat.....dat ze daar maar eerst iets aan gedaan hadden ipv belachelijke maps te maken en daar ook nog eens grof geld voor te vragen wat ook nog eens alleen maar heeft gezorgt voor meer cheaters |:-

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    er word volop gecheat, mijn hoop in bungie word echt minimaal.
    Vandaag in minor is mijn clan al een aantal keer gecheat.. *zucht*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina