1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vind je ??

Deze maps vind ik op dit moment de vetste.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik vind collosus en ivory wel erg leuk in matchmaking, mits er geen lag is natuurlijk :).

Collosus ctf is _O_

3. mars15

mars15 Guest

heb het spel net he maar hoe weet je dan dat ze cheaten...

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ivory Tower is bijna altijd laggy in MM. Als je zelf de host hebt is het wel lachen ja, beetje snipen en rockets schieten tegen mannetjes die toch nauwelijks wat terug kunnen doen. Colossus CTF is ook vet ja, 1 team krijgt te sniper en gaat daarmee bij z'n eigen basis campen, en tegenstanders die met een SMG spawnen neerknallen. Dan haalt een teamgenoot ff de vlag op gooit hem naar beneden, iemand met overshield pakt de vlag over en scoort. Vet cool!

No offence Lars! :cool:

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    TOM STFU :+

Ivory is niet zo vaak laggy hoor, en wtf collosus is toch met br start :eek: |:-

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet met CTF. ;)

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    echt wel O-) _0/

8. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet..

9. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Keep the Faith , Sostic ;)

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja liggen zoveel battle rifle's op de map met CTF Human...

11. DonScorpion

DonScorpion Guest

Het probleem zou dan zijn dat er te weinig mensen zijn voor matchmaking.

12. mars15

mars15 Guest

iemand die wil spelen nu en vannacht voeg maar toe

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je bijvoorbeeld meteen dood gaat of door 1 schot of veels te snel. Geloof me maar als er gecheat word dan merk je het meteen zo duidelijk is het.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wel 8)

15. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het maakt niet heel veel uit met de servers ik bedoel mensen met 1 mbit upload krijgen host en je hebt geen lag. Zo'n server heeft zo'n grote upload dat ik bijvoorbeeld met mijn 2 mbit download helemaal kan profiteren. Terwijl ik met een 1mbit upload maar rond de 150 kbit download/s kan profiteren.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel blijven zeuren over alle nadelen van halo 2, maar veel schiet je er niet mee op. Al vind je game nog leuk dan game gewoon voor fun. Ga anders iets anders doen.

Onmogelijk. Er zijn maar 100 Jappen ofzo die halo 2 spelen. Je zit nu soms al een half uur voor een match te zoeken, moet je nagaan hoe erg het dan is.

SU??

Deze was ook lekker. Staan nu 2e met major clanmatch.

Legenz verslagen

Airwave is al weer level 37. 90 gespeeld, 82 gewonnen, paar gecheat. Heeft ie in een weekje gehaald ofzo:p.

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap best dat mensen veel klagen over Halo 2. Het is het spel waar iedereen naar uitkeek. Daarom is het ZOOOO jammer dat Bungie zoveel steken heeft laten vallen die niet nodig zijn geweest of zijn. Ik snap bijvoorbeeld nog steeds niet dat het ze 4 maanden heeft gekost om erachter te komen dat het misschien wat handiger zou zijn dat men op de grotere maps met een BR begint in MM. En waarom is er nog steeds geen MLG playslist in MM. Als iemand met Pro gametypes m'n ass kicked zit ik er niet mee, maar een noob die geluk heeft met een sniper op Rocket heb ik een schijthekel aan. Dit zijn gewoon dingen waar Bungie WEL wat aan kan doen. Cheaten heeft het spelplezier alleen nog maar meer bedorven. Nu met de update ben je nog niet helemaal veilig. Mij is nu 2x de host afgenomen.

Ik denk dat ik voor iedereen hier kan spreken die klaagt over Halo 2's Multiplayer dat diep vanbinnen hoopt dat Bungie het in godsnaam slimmer aanpakt als ze met Halo 3 aan de slag gaan....

18. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gesproken _O_

19. DonScorpion

DonScorpion Guest

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt geen geluk met sniper hebben over het algemeen. Snipen is het enigste in halo 2 waar je nog een beetje skill bij nodig hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina