1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

ja maar dat custom game waar komt dat te staan op de bungie site bij je stats ?

dan zeker alleen bij games?

en kan je op die site ook de tijd veranderen word gek van die usa tijd

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt idd bij je games te staan als Arranged Game. Verder weet ik niet of je die tijd kan veranderen. Zou wel erg handig zijn. Morgen kan ik weer op live en dan voeg ik je zeker ff toe.

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je de tijd kan veranderen. Het is tenslotte een Amerikaanse site, en daar gaan ze denk ik niet rekening houden met de Europese tijd.

Echt ongeloofelijk hoe Bungie echt enorme fouten kan maken. Tegenwoordig wordt ik echt té vaak uit games geboot (matchmaking) terwijl ik NIET betray. Soms is dat gewoon echt heel frustrerend. Echt hopeloos hoe dat gaat.. de ene na de andere fout die Bungie maakt.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat je eruit word geboot kan ook gebeuren door cheaters, die kunnen door hun firewall alle inkomende ip's blokkeren behalve die van hun teamgenoten. Zo krijgt hun team trouwens ook altijd host, het booten gebeurd dat door het afsluiten van de binnenkomende ip's die je krijgt van je tegenstanders, sluit die ip af en hoppa tegenstander word geboot.

whoei :+

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gellukig zitten er geen grote cheaters op dit forum ;)

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wat het is om geboot te worden door die firewalls. Dan zie je zo'n blauw scherm en dan lijkt het alsof iedereen weg is, terwijl jij er gewoon bent uitgelagd. Maar dit is ander soort booten. Nu zie ik gewoon een blauw scherm van: We are sorry, but you have been... booted out of the game.. je weet wel, het gebruikelijke booten. Maar nu zit er gewoon een bug dat je soms geboot wordt, zonder dat je betrayd. Erg irritant.

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde vandaag weer eens Halo 2, kan die 2e map gratis downloaden, nu heb je nog die 5-pack map die een 10tje kost, maar volgens mij kan je niet online in Halo 2 als je die grote map pack hebt gekocht, want bij elke gametype zeggen ze dat je niet alle maps hebt, lijkt me logisch, maar ik wil nog even online voor ik op vakantie ga, en voor anderenen die niet weggaan of niet meer, die moeten of betalen, of wachten tot 30 AUG (en das dik balen....)

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om matchmaking te kunnen spelen moet je alleen Turf, Sanctuary, Containtment en Warlock downloaden. Die 4 maps zijn gratis. Het maptacular pack hoef je niet per sé te kopen, maar als je hem niet koopt kun je geen Rumble Preview en Team Preview spelen. Geen groot gemis als je het mij vraagt, want de 5 nieuwe maps zijn niet echt goed. Turf en Sanctuary waren beter...

9. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha II 13Ll1zZ3r II en Ik gaan binnekort een custom game tegen MuteR spelen.
    Best vet lijkt me dat... We hadden een van z'n vriendjes ge-owned( Naja van gewonnen:p) en toen bracht hij ons naar MuteR, en die wil tegen ons spelen.
    Best cool, hij is pas 13, Just like me:p

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ben jij ook net zo ''goed'' als hem dan :p Trouwens die montage van hem was echt zo lelijk!!!

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is 13 jaar oud net als jij?

Verjaardag:
    20-09-1990

:{

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over Amerikanen gesproken..

_0/

13. mars15

mars15 Guest

tering vanochtend met paar van jullie in custom game ik raakte geen fuck jullie wel daardoor wonnen ''we'' nog :p

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Die montage van Muter is standaard. Alleen die stucks zijn wel vet. En da stukje van: Wow look I'm nakamura, but better. Maakt hij 4 killmojarno's op rij met sniper :eek: .

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je even een link plaatsen waar je die montage kan downloaden?

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    You bullet ga ff mee ruziën met de Amerikanen op het forum van bungie.net. In het King Tuur Wereld Kampioen topic. En de rest van XBW ook. We moeten die Amerikanen een keer afleren dat ze denken dat ze beter en slimmer zijn.

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    yo goed dat je het zegt was vergeten dat ik daar wat had gepost :p

Jezus wat is mijn engels toch slecht :p ik zit liever hier op het forum ;)

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    url? Ik heb ook wel zin om yanks af te zeiken 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina