haha, nog zo'n irritatie punt op live. Die jonge koters, krijg je echt een dikke headshot die bijna onmogelijk lijkt, hoor je zo'n kutkleuter praten.. AAARGGH
Niet goed speelde hem zonet helemaal in het donker bij het eerste donkere gangetje met enge muziek ben ik direct gestopt Enggggggggggg
Damn vind het maar zielig wat mensen allemaal voor hun level doen.. he dutch watcher trouwens jensss, was echt een klote pot op beaver creek, komt die masterspy later aanzetten, joh ik kan echt niet serieus spelen tegen hun :{ waarschijnlijk daarom ook verloren
IDD, maar ze kunnen toch alleen op masterspy zeuren want die speelde slecht ps: kom je zo nog clanmatchen?
Hoi DON, mag ik mee doen met clanmatches... Oh nee, die sukkel van Masternoob NL heeft me gekickt... haha, maar ja... Zo ja ik heb weer een berichtje gepost.
Mwah het enige grappige wat ik eraan vond was dat wij eerlijk gezegd beetje liepen te kloten, bijv.: blackdragon betrayde op 48-48 zelfs die Amerikaan in ons team En ik dacht dan ook dat we hadden verloren en opeens zie ik He WTF 50-49 voor ons Hoe kan dat nou weer Maarja lekker boeie is maar 1 game (was wel jullie host )
aaahw, jammer genoeg hadden wij er ook 1 Die amerikanen worden ook met de dag grappiger, wij kwamen bij zo'n amerikaans kindje in de game en hij was al helemaal verbaast dat masterspy een "legale"" 39 was, dus hij noemde ons al cheaters enzo omdat hij dacht dat er geen legale 39ers waren. Wij waren natuurlijk ook nederlands aan het praten en dat kindje inneens zo van, "are you australian or something?" en wij zo van, they speak american in australia, die gast zo, oh i didn't knew that
Tjah Amerikanen denken gewoon dat zij HET land op deze aarde zijn echt de vervelendste lui die ik ken... Op franzen na PS. Masterspy is niet 100% legit...