1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ik doe wel mee met jouw clan, stuur maar message wanneer je online bent.

2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Je wil niet weten jong :D, en morgen weer naar mn vriendin (SCHRIK! social) En straks begint basketball seizoen weer :D Fitness 5x per week s'ochtends 10 uur, en werk OMG

Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2005
  3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wow, wil je mijn vriendje worden? :'-(

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ja man, gaan we morgen naar de kroeg.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    moet ik eerst mijn moeder vragen of ik geld uit mijn spaarpot mag pakken hoor :eek:

:9 Als ik weer online ben met halo2 add ik je mischien ff, kijk maar of je accept of niet O-)

6. DonScorpion

DonScorpion Guest

ok is goed :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja die gasten leren alleen maar arrogant zijn op school want daar draait toch heel Amerika om?

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijstje legale spelers wordt weer kleiner, maxipan ( die ook al eens hackte ) en destroy zijn nu lekker bezig met igor ( mr revenge ) ze zijn al level 40 geworden.
    En dan zeg je tegen die igor dat die gewoon niet van het cheaten af kan blijven. daagt die je uit voor een h2h want daar is die heel goed in ( check ook zijn games daarom 8) )

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    maxipan had al eerder gescheat, destroy... tsjah dat is gewoon een probleemkind 8)

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad.. check eens deze game.. en je ziet meteen dat die gast mensen boot:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=264460173&player=I Mr ReVenge I

11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Jezus, k had vanavond last van Laggy servers.
    Check m'n laatste 5 games, totaal verneukt door headshots met de BR die niet lijken te doen en granaten die een halve seconde te laat tevoorschijn komen...

Ben maar ff Head to Head gaan spelen, en ookal was het 10 - 00 voor mij, zelfs daar was de verbinding niet 100%

12. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    die belg is zowieso een stumperd :+

13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is gewoon een beetje jammer, maar een frikadel op z'n tijd is best lekker. RAAAAWR.

14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook last van gisteravond, zwaar irritant.. vooral met Rumble Swords :confused:

16. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol, zo is het maar net ;)

17. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Elite G4m3r NL

Elite G4m3r NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NooOObies

Nee want dan valt het natuurlijk op dat ze cheaten d0h. Die mongolische belgen zijn gewoon van die noobies die iedereen uitsgelden en nix kunnen. Die maxipan die gebruikte de laatste x op sanctuary (voor update) dikke autoaim met zijn sniper. En dan zeggen gewooon skilzz NOTTT!! En destroy tjah ik heb nix tegen hem hij verdiend het wel want hij owned vaak zwaar hoor _O_ O-)

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah alsnog vind ik het erg zwak van I destroy I, hij is juist iemand waarvan ik vind dat die geen programma's nodig heeft om te winnen en dan doet ie het toch |:-

Aantal legit spelers in Nederland is ook zeer verminderd laatste weken :'-(

@ Stoppie: Volgensmij booten ze mensen niet uit de game hoor.. zowel dan zijn ze nog lager dan ik dacht :{

Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  20. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JA wat Igor heeft mij ook getilt naar lvl 2 met big team hoor:p
    Maar ff Dutch don etc jullie beweren dat jullie niet met mensen hebben gespeeld voor de host.... want Igor is daar de meelifter he! Hij geeft mischien de host ja maar zij knappen alles op want igor tsja hij kan cheaten maar geen halo:)
    Dus vooral de mensen die op hun aan het schelden zijn, jullie hebben ook aan zoiets meegedaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina