1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kicken ze soms ook mensen uit de game, want er zijn een aantal games bij dat ze tegen hoge gasten moeten ( level 43 ) en dan staat het 5-3 en dan is de game afgelopen:confused:

2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Igor heeft wel meer gedaan, wij hebben ook gewoon toegegeven dat lodish de host kon afpakken en dat doet hij overigens al een hele tijd niet meer. Dat was overigens het enige dat hij deed dus niet mensen afknallen met 1000 kogels per seconde.

3. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    EHm dat wil ik zeggen HOST AFPAKKEN en dat doen zij nu ook!
    Ik bedoel igor hackt, kickt, etc. nu niet
    ze willen alleen de host!
    En over dat die mannkes geen skillz hebben, maxipan en project BE hebben al 2 tournooien gewonnen!
    EDIT ook wel eens gedacht dat ze tegen cheaters moesten......
    Ik bedoel als zij host hebben en ze kunnen niets meer wat doen je dan, ja idd quiten!

Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Mja, eeeehm maxipan en project be zijn de beste belgen blijkbaar en kamachi heeft de host afgepakt en dod experienz etc. etc. Trouwens Igor gooit ook mensen uit de game. ( toch wel!)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2005
  5. SoulSleeper II

SoulSleeper II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha maxipan met auto headshots hahahaha. je hebt gewoon zwaar verloren en hoort nu dat ze cheaten. dus zeg je maar snel dat hij autoheadshots gebruikt. NOOB

6. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan er niet over oordelen. maar alleen uitgaan wat zij mij vertellen. En ik ben niet zo'n type die andermans games de heeeleeeeetijd in de gaten houd!:p dus wij gaan aardig vaak met hun om, en zij hebben mij vertelt dat ze alleen de host hadden.
    Maar ach het kan misschien een manier van cheaten zijn dat host afpakken. Maar wat doen amerikanen dan.....Die hebben anders altijd host is dat dan geen cheaten? Of moeten we het net als bungie gewoon een fout in het spel noemen:confused:
    Halo 2 = Host en dan hebben de Amerikanen gewoon een te groot voordeel.

7. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar maxi en project hebben igor gebruikt om de host te krijgen. dat speelt wat makkelijker. maar daarna moeten ze nog zelf spelen want igor is te dom om vooruit te lopen. En maxi gebruikt daarbij geen auto headshots hahahaha. het idee hahahahha

8. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad Halo 2 = Host. en als je een hoog level wilt dan zal je de host moeten hebben anders verlies je.

9. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    BOEM HEADSHOT, zo kwamen wij ook van die NL'ers tegen....Ja die soulsleeper X herlaadt zijn sniper nooit!! Ik niet eens spawnen. De mannen in koor "CHEATERZZZZZZZZZ" Omg priceless gewoon hoor:)

10. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn inderdaad de gouden ouwe. " ja jullie schieten allemaal 1000 keer met van die battle rifles zonder te herladen". dus jullie zijn cheaters. ja right

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  12. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    geef dan gewoon toe dat je een noob bent en zeg niet dat mensen cheaten of autoheadshots gebruiken. maxipan, autoheadshots, HAHHAHAHAHAHAH

13. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JERREBY !!! GOZER het zijn wel DAMES hey!! WEl een beetje netjes blijven hoor!

14. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg jongens PMS, dat is toch die clan van die vrouwen?

15. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
  16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah wil niet veel zeggen maar legit is Igor echt nog neit zo slecht als je zou denken hoor, ik weet het het klinkt heel raar 8) Maar kijk maar naar dit potje:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=252558383&player=blackdragon3

Doet die best netjes toch als cheater die te dom is om vooruit te lopen? :+

17. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    XBW mode on
    oooooooh je bent een cheater!!!
    hij speelt met igor!!
    XBW mode off

Ja vast maar hij is te dom om te poepen, KLaar.
    Die 11 jarige puber is een blok aan je been man.

18. SoulSleeper II

Leuk Bevonden:
    0
    die gozer is echt niet goed hoor. maar hij kan natuurlijk een goed potje hebben gespeeld. die hij dan ook gelijk voor de rest van zijn leven koestert

19. StAeL

StAeL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. DonScorpion

DonScorpion Guest

aaaaaiii handig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina