1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

Koffie mok Guest

Kan je je xbox live account ook via je xbox op zeggen??!!

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, ik weet niet precies hoe alles heet, maar ik zal het zo nauwkeurig mogelijk proberen uit te leggen zover ik me kan herinneren.

Xbox Live > 'jouw gamertag' > laatste vier nummers credit card invoeren > billing options

Daar moet staan of je het om het jaar wilt verlengen, om de maand of het per direct wilt opzeggen. Als je die optie kiest heb je dus direct geen toegang meer tot Xbox Live, het is niet zo dat hij eerst je abbonement laat aflopen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijkt niet bij iedereen te werken. Ik had dat ook gedaan en toen kreeg ik een scherm met het nummer dat ik moest bellen. Ik weet dat ook anderen dat gehad hebben.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oké, back on topic.

Gister met me nieuwe acount 3 potjes H2H gedaan, eerste ging gewoon goed, 10 - 3 gewonnen. Zijn medals, stick, stick, assasanation. 2e was Foundation met KOTH, maar toen ging ineens me controller raar doen, de hele tijd please reconect your controller. Na dat potje d8 ik dat ik hem had gemaakt, maar nee hor, weet het zelfde verhaal :mad:

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

Beetje lullig voor de mensen die hun lvl 49 legit hebben behaald (members the finest). Die worden nu geband door bungie zo blijkt, want ik zie dat er een hoop mensen met een hoog level uit zijn gehaald waaronder ook hun.
    En wie staat er bovenaan?: Een gast die heet ixi modd3r ixi |:-
    Way to go bungie.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkt maar weer hoe triest die mensen zijn. Gister hoorde ik ook zon verhaal van Gunker BE, hij zei dat hij met zijn 2de account voor 2 dagen gebanned was. Hij had een team training game gespeeld en kwam blijkbaar bij iemand van Bungie in de game, toen begon die gast Gunker voor Stupid Frenchie uit te schelden, dus wat doet Gunker die begint terug te schelden. Dus nu is die 2dagen gebanned van Live |:- :confused:

Of kijk naar die Mr skillz die vieze cheater staat ook nog steeds 7de. Iedereen wordt gebanned behalve de cheaters |:-

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  7. Candyman

Candyman Guest

Die gasten uit finest zijn geband omdat ze boosten op clanmatch is mij verteld!!

8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Klopt niet :mad:

9. Candyman

Candyman Guest

Wel :p ff bewijs zoeken.

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    leeft die igor eigenlijk nog???

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Toch even over dat superjumpen.. Dat vind ik toch echt heel anders dan standbyen of iets dergelijks! Kijk op Bungie.net wordt gezegt..

Dan vind je dit.

En deze vind ik helemaal veelzeggend:

Er wordt ook bijgezegt waarom het niet als cheaten wordt beschouwd

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat maakt het uit? Iedereen weet dat hij een cheater is. Niemand neemt hem serieus en iedereen vind hem een n00b. Het zet zichzelf alleen maar verschut daar boven aan de top. Is het zeflde als je de Mount Everest met de helicopter beklommen hebt.

14. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het by the weg geweldig dat die DAyne nog steeds 50+ post heeft in deze thread terwijl dat hij het niet eens meer speelt:confused:
    GET A LIFE.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wist niet dat je het spel moest hebben om hier te mogen posten. Sorry dan heb ik iets niet goed gelezen, maar als jij dat wil dan zal ik niet meer posten....

Edit: je bent trouwens best zielig als mijn posts gaat tellen en daar ook commentaar op gaat geven. Maar jah wat moet je als je helemaal geen vrienden hebt hè?? _0/

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50+?? :confused:

En wat maakt het uit of je het spel hebt of niet? Hij had het..
    Zijn laatste post draagt tenminste bij aan dit topic, jouw post niet.

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    het is mij verteld dat hij alweer is gebanned van matchmaking maar dan met zijn I mr revenge I account. Dus hij leeft nog wel maar cheat nog steeds in halo2.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niks want ik verlaag me niet tot jou niveau want dan zal ik wel heel diep moeten gaan.

Je bent ook een aap he. Weet je wel wat boosten is? Tientallen potjes tegen dezelfde clan spelen, die je hebt overgenomen of gewoon gemaakt hebt. En zorgen dat je continu tegen elkaar komt. En jij laat dan één potje zien :{ .

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus?

20. DonScorpion

DonScorpion Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina