1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt idd niet zien aan 1 game of er nu wel of niet geboost word.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is te minste nog een beetje ontopic, inplaats van welk bier het lekkerst is :+

AAAUWWW....

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

nee ff serieus jij word geowned door skills

dat meen ik

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    origineel die accounts als signature! van wie heb je die? *)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zegt een andere cheater.....en ik speel niet eens meer dus kan ik niet geowned worden _O_

6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je het spel eigenlijk weg gedaan als je het je toch nog wel boeit, omdat je best veel post op dit forum over halo 2?

7. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens het idee dat het host voordeel na de laatste update nog erger is geworden dan die was. Als ik host heb kan ik mensen van redelijk grote afstand met 5 a 6 schoten met de br dood hebben en off-host heb ik vaak aan 1 heel magazijn niet voldoende :confused:

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad op een hoog niveau is host fataal. 90% van de keren dat je host hebt win je.

9. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort weer begonnen met Halo 2 online maar heb het niet meer gespeeld sinds de rankings gereset waren en heb dus al dat gezever van dat hacken en cheaten nog niet helemaal meegekregen. Maar ik kreeg zowat in m'n eerste potje meteen een zwart scherm toen ik iemand wou neerschieten en toen werd ik dus gekilled. Is dat wat er gebeurt wanneer je gestandbyed wordt??

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nee, gewoon een vage bug, heb ik soms ook wel is.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou het spel mij boeien? Dus als ik post in een Halo 2 thread boeit mij de game?

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah pro's halen ook level 40 of hoger door gewoon kei hard te ownen zowel op eigen host als off host.

14. Candyman

Candyman Guest

Hey even over dat zwarte scherm dat krijg je wel is als je wordt gekilled maar op het moment dat je het zwartescherm krijgt ben je zelf al dood maar dat lijkt van niet.

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, zijn er momenteel nog cheats in de omloop? Ik speelde zojuist namelijk een potje BT slayer op Burial Mounds, en daar waren 2 gasten die gewoon swat speelden. Ze lulden ook door de mic dat ze een modded xbox hadden. Een van die gasten had in 15 seconden 6 kills (wat op zich wel mogelijk is, maar in deze setting niet echt). Hij hoefde iedereen maar 1 keer te raken met de BR en je was direct dood. Net een sniper headshot..alleen hadden wij beide snipers....

16. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, de cheaters gaan fijn verder. Ik speelde een game op sanctuary team slayer. Ons hele team spawnde hoog in de lucht in het midden van de map, met een bom in onze handen. De cheater had een turret die 3 dubbele damage deed precies op ons spawnpoint staan. We waren binnen 0,1 seconde allemaal dood. Dit ging door tot zij 50 hadden, dat was binnen een minuut denk ik zo. _O_ 3 van ons verloren ons level, maar we hebben die gozers achteraf bedankt: zo'n lol hadden we. *)

Je hebt cheaters en je hebt pro cheaters. _O_

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol ja van dit soort cheats zou ik ook wel dubbel liggen, dit zijn gewoon de echte hackers , niet van die copycat noobies
    :p

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt. Je bent dan dood en dan leaved er toevallig net iemand. Dan komt er een blauw scherm. Als de game weer verder gaat heeft de persoon die dood was even een zwart scherm totdat hij weer spawned.

19. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Gister moest ik weer tegen van die Nederlandertjes, die dan de hele tijd lopen te krijsen: Faggot, Faggot, ge-owned Faggot. :confused: En dan win je met 50-30 en dan zijn ze opeens stil en gelijk weg. Zo'n hekel daaraan. Waarom kunnen Landgenoten niet gewoon een leuk potje tegen elkaar spelen...

20. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat matchmaking te triest voor woorden is. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina