1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dit is te vet moest daar straks tegen Igor NL. Hij heeft waarschijnlijk (3*) nieuwe accounts waarmee hij mensen boost. Wij wisten niet dat het igor was maar wel aan de namen te zien (boostingname1,2,:cool: dat het cheaters waren. Ik herkende Igor meteen toen ik de moeders en de K*nk*rs om me oren kreeg :p. Maar ja hij was geen host en hij werd ingelockt dus geen gestandby of iets, voor hem _0/

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat gassie heeft echt geen leven, hij zit de héééle dag te xboxen. En als die dan een keer naar buiten gaat is dat om nieuwe accounts te kopen.

3. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha
    geinig he dat zulke mensen bestaan
    ga werken of naar school :)

4. Candyman

Candyman Guest

Op de site h2central.com staan ook wat goede filmpjes.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als 1 op het midden gaat staan en je speelt tegen goede spelers wordt je zo dood gegooid met nades, waardoor alleen die gozer op 1 platform nog leeft en die valt dan ook makkelijk te killen omdat je dan in de minderheid bent.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  8. II falcon II

II falcon II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral warlock gaat vaak niet over skills, is het niet om de host, is het wel om de spawn. Bij double team laatst.... Ik spawn onder de basis waar de 2 tegenstanders spawnen. Dan is het gelijk over, hun een BR, en 2 vs 1, daarna pakken ze me teammate, maar wat moet die doen tegen 2 gasten? Dan hebben ze gelijk map control :)

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als je in de minderheid bent moet je altijd granaten gooien omdat dat de enige kans is om een kill te maken, met een wapen lukt het helemaal niet...

10. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    of keihard wegrennen haha, maarja moet je wel goed dekking kunne zoeke

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha Jago GT is gebanned omdat hij een modder eruit gelagged heeft. Andere mensen kunnen 1000x cheaten en hij doet het 1x en word hij meteen gebanned. Wel grappig :)

12. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Bungie afglope tijd eiglijk al wat tegen die cheaters gedaan of is het nog net zo erg als toen ik stopte met spelen in mei/juni?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik dus net zei is dat een vriend een 'cheater' eruit lagged en daarvoor gebanned word terwijl de cheater zoals Mr no-skills NL en Igor etc gewoon door kunnen gaan.....bungie zuigt en heeft het altijd gedaan.....en bij Halo 3 zal het nog steeds dezelfde teringzooi zijn :mad:

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp sowieso niet hoe hij gebanned kan zijn. Kan Bungie zien dat je firewall gebruikt voor het booten van mensen? Ik dacht tot voor kort van niet. Ik dacht dat Bungie moest vertrouwen op feedbacks.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij gebruikt zijn PC niet eens (kan hij trouwens niet want hij heeft maar 1 netwerkkaart erin). Hij had gewoon zijn modem gebruikt.....

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je met je moden gaat rommelen, dan ziet Bungie dat meteen. Net zoiets als dat je te lang standbyed. Als je te lang je connectie verbreekt, wordt je als het goed is er uit gelagd en (direct?) gebanned. Sptijtig voor hem, terwijl de bekende cheaters nog steeds de game blijven verkrachten. Het heeft ook geen zin om voor het level te spelen. Level is tegenwoordig geen indicatie van je skills. Ik begrijp ook niet waarom mensen cheaten. Ze denken er stoer mee te zijn, maar verder kunnen ze niks, want skills hebben ze niet. In een serieuze custom game vallen ze direct door de mand.

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk net zoals Igor en zijn vriendje mr skills je zakgeld gaan uitgeven aan nieuwe mods.

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    mr skills is nu legit???? hij speelt nu met brokenhunter en eddy64 enzo

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    gvd net teguh D4RK ZAIFER
    D4RK ROOKIE
    D4RK SKOG
    D4RK NUSER gespeeld allemaal level 40!!! komen ze met 42-40 voortestaan op burial mounds met nog 45 sec. op de klok , quitte er 3 van de 4. Wat ben je dan voor angsthaas!!! ik ken geen HALO PROS die quitte tijdens een zeer spannende battle. geeft in ieder geval aan hoeveel zelfvertrouwen ze hebben over hun gameplay. |:-

20. Candyman

Candyman Guest

Die D4ARK gasten zijn geen pro's! ze zijn opzich wel goed mare 100% geen pro's ik weet zeker die gasten zijn alleen maar hoog door die Zweedse host van ze!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina