1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn geen pro's. Tegen die skog heb ik wel is gespeeld. Is niet geweldig.

2. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik noem ze geen pros maar ik bedoel gewoon onder elkaar als niet noobs zijnde

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die plezier hebben aan halo2??? Zo af en toe lees ik deze topic en het gaat altijd over ranking, cheaten en de angst om een lvl te verliezen. Halo2 wordt zo een game voor losers.. en Bungie krijgt de zaak niet echt onder controle.

Gewoon elke dag, week of maand resetten die rankings. Of speel gewoon tegen mensen waarvan je weet dat ze niet bang zijn om te verliezen.

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Voornamelijk ook een forum waar je je frustraties kwijt kan.

5. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik heb voormezlef een goede oplossing gevonde: Ik ben gestopt met matchmaking(slayer) de rest speel ik nog weleens. ik speel nu alleen costums.

in matchmaking word je of gecheat, of je bent tege turkse japannerst geen host. ik word er gek van, dus ik speel de hele dag een btj halo 1 of MLG

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk heb je. MM kun je alleen nog maar spelen al heb je dat host programmatje.

Hebben jullie trouwens al van ye jin gehoord: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=YE JIN

Ook een bekende Nederlandse cheater, bootte mij en airwave uit de game. Vervolgens daagde ik hem uit voor een custom 4 vs 4. Gooit hij mij snel uit mijn friends list omdat hij niet meer durft.

Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  7. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  9. PureMaximus

PureMaximus Guest

ja bijv StK Apu

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    5 weken afwezig geweest, maar is 't cheaten nou echt minder geworden of maakt het geen reet verschil uit met 5 weken geleden?

11. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt geen reet uit.

12. DonScorpion

DonScorpion Guest

Maakt wel uit wat betreft de modders, die zijn er echt WEL uitgehaald.

13. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je? Ik ben 30 minuten geleden gewoon gemod hoor. :) Sterker nog, alle potjes die ik sinds de update op warlock heb gespeeld ( ongeveer 10 ) ben ik gemod. Zo nu en dan ook nog wel eens op sanctuary en turf. De modders zijn er nog lang niet uit.

14. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen modders meer tegen gekomen, maar speel ook nooit nieuwe maps :D

Vind halo 2 steeds gaarder worden. Je kan niet eens meer normaal custom spelen, omdat de Host dan ook veel te veel voordeel heeft :confused:

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    HmmzZ vandaag veel Nederlanders tegen gekomen in matchmaking. Maar die eerste was wel heel lomp, Bemsma en ik launchen met zijn 2en TS, komen we bij Alie Nederwiet en nog zon andere lompe cheater in het team :confused: Ik hem natruurlijk voor cheater uitschelden maar voor dat ik het wist was ik alweer uit de game geboot. Voor de rest verloren van Puremaximus of te PUURGELUXIMUS die wonnen met 1 kill verschil :). Maar waarom moest ik nou weer de gene zijn die op het laatst nog even gekilled werd terwijl ik iemand met mijn sniper op de korrel had :confused:

16. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de modders mogen er misschien uitgehaald zijn maar ik speel nog steeds geen nieuwe maps. Misschien wel als de nieuwe matchmaking update komt

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was een vette game. Jammer dat je zo slecht speelde man je had geen enkele kill tegen die modders......en ik had al 2 maanden niet gespeeld en ik had wel een kill _O_

18. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, een beetje laat. Maar ben net terug van vakantie :)

Softmod is volgens mij op de downloadbare mappen en hardmod (kan je kopen voor 150-,) is op de nieuwe mappen. Ze zetten dan op de een of andere manier de oude mappen op de harde schijf.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe zielig ben je als je ook nog een €150 gaat betalen om te kunnen cheaten lol.....

20. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Heineken :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina