1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Precies eitje *), nee geintje maar ik bedoel maar, die host zuigt gewoon te zwaar. Vandaar dat als ik custom games speel ik ze ook altijd host :cool: Lekker 4shotters en rapen met de shotgun, maar om nou ''het host programma'' te gebruiken zoals Puregeluximus, NEEEEEEEH. In MM draait het om geluk met de host niet om stelen of firewall aan zetten :confused: .

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Het leuke is dat als je verliest aan te komen met. 'zij hadden dik de host!'. heerlijk is dat. Maar ik doe er geen flikker voor om de host te kregen ook niet als ik later in de MM lobby kom. Maar dat geflikker van dat geboot zoals die Ali Nederwiet mij flikte of die Mr Chaos mij met z'n scope modje naaide vond ik niet leuk

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  4. PureMaximus

PureMaximus Guest

ach joh, eigelijk heb da programma nie egt invloed gehad. we moeste 3 keer tege nederlanders en ja 1 keer verlore van max attack wrijf t er maar in jongens. maar we hebbe wel xstyle en z'n mate verslage en die oerlelijke bekside en z'n team. en t was nederlandse host bullet en t kleurtje was tog egt mooi groen hoor!

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha wat jullie allemaal over elkaar te zeggen hebben he :p *) die lan is volgens mij niet echt goed geweest voor jullie allemaal. Maar wat ik dan heb gehoord is wel associaal, SpiNNeNMaN en Bekside nemen tv mee en wat doen jullie, jullie zetten ze met ze 4en op een tv'tje van 50cm :D en dan nog die happy male van jou he, of dat open mondje *)

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    ja , ik zo vaak in customs oa en matchmaking al1 ik doelde op dat quitten 8)

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wow, x verslaan, zeker moeilijk he als die seifer en angel in zn team heeft. Je weet zelf maar goed genoeg dat hij beter is dan jou.

8. mars15

mars15 Guest

wanneer zijn die mappen gratis over paar dagen toch

moet echt wat vaker halo2 spelen
    met daaf enzo

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht dat ze vandaag gratis werden, maar ik weet het niet zeker.

10. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah we wilden deze clan ff omhooghelpen, komen we tegen jullie :{
    Maar daarna nog eentje gewonnen :cool:
    Die game was wel lol man, Destroy zat te snipen op br toren, ik send hem msg met "Drop die sniper, plz". Ik rushde zoveel als ik kon, check me deahts *) , ben er trots op. Maar van deze game heb ik iets heel belangrijks geleerd.
    Rush niet met je smg als er een sniper op je richt en 3 battle rifles :D

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  11. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn gister ook nog geownd door BBE hannes en zijn team...
    check me teamm8tes, DON was niet online en bij de laatste game ging masterspy weg en heel raar speelden we toen beter. (j/k)
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=289118262&player=LoDiSh
    Doel van de game: De 25 proberen te halen, en het was gelukt *)
    En jongens plz post die andere games niet O-)

Ze hadden ziek teamwork btw

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op je vraag:

:)

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan we ze zo maar even downloaden :)

EDIT: Net wilde ik ze downloaden, maar er stond nog steeds de prijs van 9,99
    Dus heb ik het maar niet gedaan. Ze moeten zeker nog wakker worden in Amerika. Nog ff afwachten dus

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Host heeft altijd invloed, ook al is het tegen Nederlanders, ik weet niet of je ooit op klootjes host heb gespeeld, die zorgt voor gele connecties. Daarnaast kan host shotgun misbruiken.

Waarom moet iedereen trouwens excuses bedenken als ze verliezen. Verliezen is verliezen, kun je niet meer terug draaien.

15. mars15

mars15 Guest

inderdaad ben ook aan het wachten

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al aan het w8ten.

17. PureMaximus

PureMaximus Guest

ja ik ken die teammate nie mar ze ware nie erg goed. xstyle en starsix wel. en ik zeg nie da ik beter ben, ik he m verslage da zeg k

18. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    tis tog al cker al geruime tijd dinsdag de 30e, maar op live is de maptacular pack nog steeds 10 euro....

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dan download je hem morgen toch, no big deal ;)

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat zeg ik, angel en seifer zijn voorlopig nog ff noobs. Seifer moet weer even wennen aan console games maar hij heeft het in zich om goed te worden. Hij was ook al goed in halo1. Angel, tsjah moeilijk verhaal, hij is niet echt goed. En zeker zijn "hoge" level niet waard, hij heeft die level alleen maar omdat die telkens de host heeft met dat programma. Zonder die shit zou die mischien level 29 zijn ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina