1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owja dat was een vette game ja.

Jozo:'druk op back, we krijgen warlock'
    Dayne: 'STATHOER!!! spelen met die handel!'
    Jozo:'oke. Jongens als we gecheat worden allemaal Dayne uitschelden hea?'

game start

Jozo:'KUT modders'
    Dayne: 'Wat lul je nou, ze zijn gewoon goed en je kunt er niet tegen dat je steeds dood gaat'
    Jozo: *verstopt zich in een hoekje voor een met 100 km/per uur voobijrazende modder*
    Dayne: 'hey guys, Jozo NL is a newb. He can't even make 1 kill'

Die game was bijna net zo leuk als toen je me wilde groepsverkrachten in de auto. _0/

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    @ Jozo, gekke shit daar haha. nu iets anders, Ik speelde zonet tegen Bulletproof 88 met Minor clanMatch. 1 van hen lag'te er halverwege uit en zo voor ons een voorsprong, toch hielden ze ons voor maar we wonnen bij de laatste kill. En dan kom je in de Na-lobby he, en dan krijg je , noobs en newb naar je kop geslingerd. Man, tis een spelletje en we zijn notabene Nederlanders. Dan zeg je: "goed gespeelt' of dat wij voordeel hadden met die shit, maar om nou afstandelijk te doen, Vrede op aard denk ik meestal dan he. Ik vind alleen dat je noob mag zeggen bij modder\s of cheaters, doe voor de rest gewoon beetje aardig

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mja, ik zat ook in die game en kon helaas niks doen. Ik had constand rode verbinding. Dan is de irritatie al behoorlijk hoog dat je door zoiets verliest. Want ik denk dat je zelf ook wel weet dat we jullie in een rematch best wel verslaan :+

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach ik had ook wel pech hoor, ik spawnde echt vaak onder het glas, en jij maar lekker naden daar. Kon redelijk weinig doen voor een tijdje. Maar toch gg

6. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    oja, jij was het die er uit lagte. Ik denk ook wel dat jullie hadden gewonnen met een rematch. Onze clan is weer goed in Bigteam, al lvl 30 in bigteam, maar weer gezakt naar 29, de lol gaat er zeker af als je 3 matches verliest tegen superpro's of host hebbers. En trouwens, die Finnen zijn best goed in halo 2 zeg, FinBringer gloof met z'n clan,

7. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ach ja, probeerde toch nog wat kills te halen zo hier en daar he :)

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, nog een reden om MM te halen, iedereen zit altijd op elkaar te schelden, zelfs NL vs NL. Het is een game zeg, hoe moeilijk is het om good game te zeggen.

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is het geen bulletproof 88 en ten tweede begon jij mij de heletijd na te praten, vind je het dan gek dat ik voor noob uitscheld? Jullie hebben btw de slechtste nederlandse host die ik in tijden heb gezien :confused:

Dus begin niet zo slap te lullen met vrede op aarde of weet ik het want je liep het gewoon uit te dagen, die good game van mij krijg je dan niet snel hoor. Omdat jullie ten onrechte hadden gewonnen en geluk hadden.

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een "good game" van Bullettime moet je Verdienen :+

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wil ik good game zeggen moet het wel eerst een goede game zijn... like d0h!

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    precies :+ ik zeg dat soieso nooit want het draait meestal om geluk, of ik ben pissed off en scheld die lui altijd uit *) en tegen die gozers was ik het geen van 2en alleen die lui verdienen het dus om voor noobs uitgescholden te worden want: wie gaat er nou mensen na praten :confused:

13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vette game toch. Moet je dan gaan huilen ofzo. Je hebt toch niet weer zin om zoals voor de patch weer 30min gaan wachten voor een game. Als ze cheaten quit je gewoon weer er start je een nieuwe game. Ik heb gewoon gelachen in die game. Wat boeien die levels nou?

:eek:

16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vond het alleen opmerkelijk, hij zegt dat het jouw host was. En als ik hier lees dan moeten die Kamachi and Airwave en weet ik veel wie supergoed zijn en een kans maken om de WCG te winnen. Rouge Xero is NIET goed. :eek:

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    al moet ik zeggen dat rouge wel beter is geworden hoor...

18. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leek mij redelijk duidelijk dat ik er ook wel om kan lachen. Blijkbaar niet duidelijk genoeg. Hierbij speciaal voor Danny: _O_ de game was lol! Toen vond ik dat trouwens niet! :+

God wat was ik blij dat Angelo en Dennis erbij waren om je tegen te houden. :D

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Groepsverkrachten kan ik niet in mijn eentje :cool:

20. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jozef kriebel Bullettime88, alsof jij superieur bent tegenover iedereen. Ik heb je amper na gepraat jong. En ja, je bent goed en dan nog, mag je nog wel normaal doen, normen en waarden. Maar als ik pissed of uit school kom ben ook niet de beste, ik kan veel beter. En vraagje, hoe is het mogelijk om net als die 'Danger\ ofzo zo hoog te komen op lvl 42? Word daar niet bij gecheat of is het gewoon puur winnen en keihard spelen elke dag...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina