1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jij bent echt vet goed man }:] _O_
     
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, sarcatisch zeg
     
  3. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Godskolere, je wint 1 keer en je word gelijk verbaal uitmekaar gescheurd door een stel impotente tieners op een internetforum.

    Ten eerste hadden we dik moeten verliezen in die match tegen bullettime etc. maar we wonnen door voordelen als host en sostic die van de extreme lag (ik sprak em nog voordat ie besloot te quitten) wegging. En zelfs dan wonnen we nog maar met 49-50.
    In een rematch zouden ze ons waarschijnlijk nog "PWNEn" zoals jullie dat zo analfabetisch uitdrukken.

    BIG. FUCKING. DEAL.

    Dat bullettime daarna met een huilstem me uitscheld voor "DE GROOTSTAH NOEB OOOOIT!" is echter nogal onsportief van em. jonge, je hebt verloren, ik weet dat halo 2 op xboxlive waarschijnlijk 90% van je onproductieve leven beslaat, maar echt. GA HUILEN, nerd.

    En PureMaximus. SORRY jonge, dat ik een keer op een dag met een gigantische kater in de bierwalm uit me nest stap. Head to head besluit te doen, en daar finaal afgemaakt te worden door iemand als jij, die xboxlive zo belangrijk vind dat ie 5(!!!!!!!!) ACCCOUNTS heeft. Daarna kom ik je nog een keer tegen en dan doe je t weer. nou geweldig jongen, ik hoop dat al je vrienden je stoer vinden. ik geef dr geen ene hol om. verder ben je de smartass niet, je kan het woord GELIJK niet een spellen.
    sterf aan aids of ga een vriendin zoeken.

    Fuck het dat mijn clan lage levels heeft. Wij zouden NOOIT als een stel MONGOLEN mensen willekeurig uit beginnen te schelden na een wedstrijd als we niet tegen ons verlies kunnen. je bent NEDERLANDER jongen, gedraag je ook zo.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    goatslayer, je draait nu een beetje door. Nu lijkt het erop alsof jij de impotente rukkende tiener bent :confused:
     
  5. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer voor een lompe opmerking? ik word hier 3 pagina's afgekraakt en ik mag niet eens met een doeltreffende verdediging komen?
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja maar nu kraak jij hun over iets af wat jij nu ook doet. Als je denkt dat je niet zo'n loser bent moet je ook maar normaal posten en niet dat diegene mag sterfen aan aids. like wtf dude? Laat die gasten lekker lullen.
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... Een doeltreffende verdediging. :+
    [​IMG]
     
  8. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat jullie nu stiekem zitten te huilen en ik zal ook niks meer posten, maar houd je FOKKIN muil dan over me als je niet wil dat ik je 30 regels lang uitscheld.
     
  9. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wie de klappen geeft moet ook kunnen incaseren.
    Mooie plaatjes Purno, komen die uit je reet?
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok, dan lijkt me het beste dat jullie gewoon je tering smoel dichthouden en we gewoon een rematch spelen (custom). Winner takes it all en dan is de fucking discussie afgelopen. Wil je moeilijk doen? Kan je het krijgen slet.
     
  11. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat een rematch nodig is want jullie zijn toch wel beter dan ons in halo 2. en DOE EVEN NORMAAL jongen, je staat hier helemaal te freaken omdat ik een keer besluit wat terug te zeggen? "teringsmoel", "slet"? GEDRAAG je is een keer man.
    Je bent zeker zo agressief geworden omdat je zoveel naar Limp Bizkit luistert. Ik maak eerst EXPRES geen opmerking over jou omdat jij (niet zoals je teammaten) geen lompe opmerkingen in-game maakt. en nu begin je ineens te koken als een kleuter van 5 die zonder eten naar bed moet. Ik dacht dat je wilde dat mensen "normaal" posten?
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje wat kunnen jullie moeilijk doen. Goatslayer en zijn vrienden hebben jullie gewoon verslagen. Punt uit. Ga lekker zitten huilen.
     
  13. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee goatslayer heeft helemaal gelijk. Ik biedt mijn excuses aan. Ik ben agressief geworden door Limp bizkit, ja vind je het gek... Als ik die muziek hoor MOET ik gewoon in mijn armen snijden. Heerlijk die druk die dan wegvloeit. Stfukthx

    Je zit nu te janken dat ik scheld maar wtf doe je zelf dan? Ik begon er inderdaad in het begin ook niet over omdat het me niet zoveel boeide. Maar als mensen dan moeilijk gaan doen en iemand de aids wenst moet je jezelf toch echt even nakijken. Ook al was ik het er niet mee eens dat me teammembers moeilijk gaan doen, maar als ze worden afgezeken sta ik toch achter hun. Waarom? Omdat ze ergens gewoon gelijk hebben. Maar jij als blijkbaar "volwassen" persoon zou daar toch beter mee om moeten gaan en ze lekker in hun wereldje laten leven. Shit ouwe.









    [​IMG]
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    yo darkwing

    ik weet da we ruzie hebben 8) 8) ;)

    maar ik lachde me kapot door da plaatje

    LOL :D
     
  16. Goatslayer

    Goatslayer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze ook vanaf nu weer lekker in hun eigen wereldje laten leven, maar zoals Rokkendoom al eerder aangaf: als je de bal kaatst kan je em terug verwachten. En als je dat geen fijn gevoel vind moet je daar vantevoren overnadenken.

    Als we nou allebei volwassen genoeg zijn moeten we t hierbij laten. En de aanhang/clans ook.

    En voor dat snijen in je armen kan je ook hulp zoeken hoor.

    En dat plaatje van Mr. T gaf eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde. daarom moet je je onder deze post maar een plaatje voorstellen van een varkensreet, aangezien dat ook geen toegevoegde waarde geeft.

    think hard!
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk ik zit me kapot te huilen hier :eek: ik overweeg zelfs zelfmoord omdat ik van jullie heb verloren :'-(
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    [​IMG]
    Komt het dichtsbij van een varkensreet

    Aight, ik hou erover op. En niet alles hoeft een toegevoegde waarde te hebben....
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Goatslayer: Leer eens grammatica voordat je hier weer post en mensen analfabeet noemt.
    Rokkendoom: Je signature is te triest voor woorden.
    Airwave: Check PM. :)
     
  20. PoX^

    PoX^ Guest

    En toch zijn wij pro`s !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina