1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ooh ok :+ wel vaag dat ze de map zo kunnnen hakcen dat ze je gewoon bij de warthog kunnen laten spawnen

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja best lachen hoor, ook lekker handig om te cheaten als de anderen er niet waren. Zou goed kunnen dat het gewoon 4 accounts waren op 1 xbox.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze kunnen inpricipe de hele code veranderen. Als het goed is kunnen ze ook de voertuigen die er oorspronkelijk uitgehaald er terug in te laten komen...

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  4. PoX^

PoX^ Guest

Called teamwork Hotshy }:] |:-

Edit: En Max, ik bleef gewoon op dat bankje zitten omdat het uitzicht mooi was, ik wist heus wel dat jullie achter mij rug snel wegrende om mij kwijt te raken _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2005
  5. Candyman

Candyman Guest

Heb het je gezegt gaat allemaal om teamwork want die gasten bakken er daar gewoon niks van invinidueel staat niks anders lezen bitches. Ene ik weet zeker dat een kwart van de Nederlanderz beter speelt op een mlg potje!!!

6. PoX^

PoX^ Guest

Onderschat je zusje niet he, maar ik vondt het niet nodig om verder te lezen, we weten allemaal dat je pro bent en dat je je nu ook gedraagt zoals een pro dus niemand kan het je kwalijk nemen. Pro

7. Candyman

Candyman Guest

Ojah ene heb ook al is een keer tegen ze gespeelt OFF OFF OFF OFF host.. ene toen hebben wij hun kk hard in de kont geraped DUS *
    1. een merel is geen mus
    2. een moter is geen bus
    3. je broer is niet je zus

8. Candyman

Candyman Guest

Stond dan wel negatief hey mare gaat om het TEAMWORK he zoals ik ALTIJD zeg.

9. PoX^

PoX^ Guest

maar je vader wel je broer en je moeder een ho*r

Ik weet niet of je dat ene prostituee woordje mag zeggen O-)

Called teamwork Maestro :9

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2005
  10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit potje?

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=167576988&player=sandkeeper

Dat was wel een mooie prestatie, maar dat was niet Team 3D waar je tegen speelde.

11. Candyman

Candyman Guest

idd mare wel een van de 'beteren' van de wereld. Marja niet in ze team da klopt |:- !

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2005
  12. Candyman

Candyman Guest

13. PoX^

PoX^ Guest

aghja of je komt effe een ander account van shooK on3 tegen en je rapet zn ballen ervan af dat hij jouw een fr stuurt :)

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wauh kom terug van vakantie hupakee 20 pagina's erbij, hebben jullie gozers niks anders te doen (bullettime...) :p

15. PureMaximus

PureMaximus Guest

moet je mij es checke, wnnnr kom je op live?

16. PoX^

PoX^ Guest

Called teamwork Hotshy,and now a song about our favourite weapon......The Needler...

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Damn laat me genieten van me vakantie :p Nee ik kom misschien morgen wel even on-line als ik zin heb..

18. PureMaximus

PureMaximus Guest

mis je me niet dan

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb zelf geen Live maar speel af en toe bij een vriend a.a. Halo2 online. En ik vind het erg vet, alleen de maps vind ik toch wel tegenvallen. De nieuwe dan, want ik ben niet van plan ze te kopen, en zonder Live kan ik ze ook niet (gratis) downloaden.

Maar ik ze dus gespeeld, en vind alleen Relic nog gaan. Ook een erg mooie, overzichtelijk level. Ik vind bijvoorbeeld Terminal al minder. Alle actie speelde zich op één punt af, echt jammer. Dan zijn en blijven mijn favorieten toch wel Lockout en Ivory Tower.

Snel speelbare maps en de potjes duren nooit te lang zoals bijvoorbeeld in Containment of Caugulation.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt de account van je vriend ff op je XBox zetten als je die even mee neemt naar je vriend. Daar kun je dan even de maps (die nu gratis zijn) downloaden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina