1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

Waarschijnlijk nog wraak op mr xistenz toen die nog cheatte :9
    (yes weer nieuwe pagina :D)

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou online komen als je xbox ge...... is en als je halo2 verkocht hebt :confused:

:'-( ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ge..... gemod?

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ge...plastificeerd?

5. PoX^

PoX^ Guest

Probeer hier nu niet grappig te doen Sostic want je slaagt er toch niet in, daar heb je mensen zoals mij en bullet voor O-)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Probeer hier nu niet grappig te doen Pox want je slaagt er toch niet in, daar heb je mensen zoals mij voor..

7. PoX^

PoX^ Guest

grappemaker

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    echt he :cool:

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    mensen! na en half jaar neit meer gespeeld te hebben ben ik eer gister toch weer begonnen de eerste potjes was het niveau niet echt al te hoog maar nu gaa the ttoch wle weer lekker mijn hoogste lvl is nu 6geloof ik voor big team battle maar ik moet nu wel evne gaan trainene aangezien de clan waar i kweer voor speel allemaal al weer lvl 20+/ en sommige 30+ zijn maar het gaat lekker. als er iemand zin heeft om een keer te spelen moet je me maar uitnodigen. Richi Cash NL

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, snap het niet helemaal. Maar mijn vriend zal het wel snappen, dus het komt wel goed.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat je de nieuwe maps wel gratis kan krijgen. Je zet z'n account over op jouw Xbox en vervolgens download je de nieuwe maps.

12. II falcon II

II falcon II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey maestro, doe jij ook mee met wcg?

13. PoX^

PoX^ Guest

Hij doet niet alleen mee, hij gaat ook nog winnen 8) Samen met Sandkeeper gaat hij _O_ Go get them boys :+

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah dat is nieuwe mod sukkel :p Ik kan alle spellen spelen zonder ook maar 1 te kopen :+

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wow je hebt 1 potje tegen ogre 1 gewonnen zonder zijn team. Terwijl ogre 1 jullie wel hard rapete.

Ja hoor, hun BR is zeer constant en heel vast(al zouden ze individueel zuigen dan zouden ze nooit zover komen). Het ziet er niet indrukwekkend uit maar geloof me hij is goed. En ik weet zeker dat een kwart van de Nederlanders niet beter speelt want ze worden 1 voor 1 geraped door de sublieme teamwork.

Wow :eek: .

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet dan volgens mij Account Recovery kiezen en dan kun je zijn account op jou Xbox zetten. Dan kun je met zijn account de maps op jou XBox downloaden.

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand mss of je je account ook via je xbox op kan zeggen :9

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet kunnen, maar dat werkt helaas niet voor iedereen. Ik heb het ook geprobeerd en toen kreeg ik een scherm met een telefoonnummer waar ik heen moest bellen om mijn account op te zeggen.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe moet t dan?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar moet ik even voor kijken als ik thuis ben. Je moet het iig ergens in je dashboard doen en aangezien er niet veel mogelijkheden zijn zul je het zelf waarschijnlijk wel vinden als je even kijkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina