1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Mars NL

net weer even gespeeld.

Wat is het toch leuk online, jullie zeuren echt vaak over hackers enzo en cheaters,

ik heb er geen last van, of het valt me niet op

Die nieuwe mappen die vrij zijn gegeven zijn erg cool om te spelen, vooral die met die trein, moesten denet daar een circkel beschermen

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja hallo je bent level 16 man :confused: vind je het gek dat je dan geen cheaters tegen komt :D Je komt pas cheaters tegen op level 35 ofzo.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vandaag 2 van de 3x gecheat in h2h. Ik ben lvl 13 in die playlist.... (toch nog eentje getied :cool:)

4. mars15

mars15 Guest

Wist ik veel wanneer er cheaters komen :9

5. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey stadsgenoot :D

6. mars15

mars15 Guest

Ey waar woon je dan in ridderkerk :D

off-topic

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je moet dan gewoon opnieuw betalen. Je betaald namelijk per xbox, niet per account.

8. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vlak bij het centrum. Ik stuur je wel een f/r *)

9. mars15

mars15 Guest

Oke is goed

ben nu op stage :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is niet waar. Het blijft gewoon dezelfde account. Ik heb het al meerdere malen bij vrienden gewoon zodat ze content voor hun games konden downloaden.

11. PoX^

PoX^ Guest

Bij H2H kom je even een periode tegen met cheaters, ik ben level 26 geweest op h2h en ben als het ware gedropt door cheats |:- :+ Mijn vrienden begrijpen mij wel :9 Je moet gewoon effe doorknokken in die zone van cheaters op h2h. Daarna valt het reuze mee

12. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu sinds kort ook H2H aan het doen en ik heb redelijk vaak host. en als ik geen host heb dan doe ik gewoon mijn best en meestal win je dan nog gewoon. Maar van cheaters heb ik nog geen last gehad en ik ben nu 24 met H2H

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    WooooW level 24 :eek: je bent wel stoer man Masterspy. Mijn mening van Head to head:
    Ten eerste: De host is uber belangrijk, veel voordeel in de meeste types. Vooral met Shotgun en BR.
    Ten tweede: De eerste respawn is het belangrijkst, spawn je in Beavercreek bij Rocket heb je al gewonnen(als je redelijk goed bent :))

Maar ja...

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75754 :+ :+ _O_

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  14. PureMaximus

PureMaximus Guest

lief hea van mij maar die stouterts die vonde t onbelangrijk en close m gewoon, over brutaliteit gesproken

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja jonge stelletje hufters :{ eindelijk is een beetje gezellig op dit forum en wat doet die chagerijnige boer: Zinloos: is ook andere tread voor(op nerde stem)

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ben lvl 13 ofzo in h2h, speel het soms wel maar krijg bijna nooit host met me 20mbit. Zelfs op zo'n laag kutlevel krijg je al n00b cheats, echt te gek voor woorden.

17. Candyman

Candyman Guest

Hey Apu lul maar gewoon door ik bel je wel vanuit singapoer als ik ze heb verslagen! :p

18. Candyman

Candyman Guest

Over dat H2H ik wordt gewoon te vaak gestandbyed mare das ook omdat ik ong maar nog 3 keer host heb gehad op H2H speel het meestal om mee intekomen, vandaag moest ik tegen een maat van poison 9-8 verloren.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als dit wel zou mogen dan hebben we 17.276 threads per jaar over dit onderwerp :+

20. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    H2H is gay.............

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina