1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoX^

PoX^ Guest

Daarom ben je nog maar level 13 met H2H, over je andere games maar te zwijgen

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan mag hij toch nog wel niks aan vinden?

3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. :)
    Mag ik het als level 10 hiermee eens zijn? 8)

4. PoX^

PoX^ Guest

H2H brengt tenminste echte skills met zich mee, welke wapens krijg je en hoe hanteer je ze in de juiste situatie, als de tegenstander de wapens heeft hoe pak je deze situatie dan aan. Het is nog moeilijker als je dacht hoor

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja ok maar dan krijg je koth met 10 sec spawn, is het nog tijdje lopen ook. Erg frustrerend :confused:

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik respawn met een SMG in Ascension bij de Bandshee, in de kleine toren staat iemand met een sniper met aardig wat autoaim en een rocket launcher. Hoe ga ik dit aanpakken? :+

Ik speel op een best wel laggy host en de tegenstander heeft rocket + BR op Foundation? Hoe ga ik dit aanpakken? :+

Ik speel een Brute Duel in Midship! Dat de beste maar mag winnen! :+

Ik sta 2 kills achter en ik kan mn tegenstander niet vinden want die wacht to die tijd over is. Hoe ga ik dit aanpakken? :+

Ik respawn met een Plasma Rifle en de host is te laggy om een stuck te gooien. De tegenstander heeft overigens een combo, de enige in Midship... Hoe ga ik dit aanpakken? :+

Head to head rapes...

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Droom verder.

Het is inderdaad grappig dat je op een steeds lager level gecheat word, gister werden we gestandbyed op level 8 minor, is al ooit eerder gebeurd op level 3 :confused: .

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord is al gegeven volgens mij. H2H zuigt.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd H2H = host, spawn en wapens......

10. PureMaximus

PureMaximus Guest

ach ik hack ze altijd gewoon

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral Swords duel is gewoon ***. Als je geen host bent, sla je gewoon door de tegenstander heen. Dat geldt ook voor Shotgun duel (als dat erin zit). Dat soort varianten zijn gewoon oneerlijk als wat.

12. Candyman

Candyman Guest

Hulde aan de post van purno _O_ _O_ !!! H2H is gewoon een game waar als je niet veel skills hebt toch ver kan komen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh jah dat was ik natuurlijk vergeten }:]

Ik had trouwens nog double team gespeeld met mijn nieuwe account en dat ging nergens over. We speelden samen op 1 XBox dus splitscreen waardoor je geen host kan krijgen. Elke game die we speelde was gewoon niet te spelen en konden we alleen winnen omdat de tegenstanders zo slecht waren. We konden in geen enkele game het zwaard of shotgun gebruiken |:-

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    jazeker, als je 4x achter elkaar word gehost fucked zeg ik ook altijd dat halo 2 + bungie kut is, maar dat ik dat spel ongeveer elke dag gedurende 9 maanden speel heeft toch niet elk spel, zeg nou zelf. . en bij deze, check www.tmf.nl en vote evve voor de game awards. HALO 2!1

15. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik speel lekker met zown lief prgrammatje dus ik heb hooooossstttt

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand speelt meer zonder heb ik het idee.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    en ik dan? :+

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Er blijven uitzonderingen he ;) Gelukkig nog wel. Ik speel ook zonder die shit en ik zal het ook nooit gaan doen, wat voor nut heeft het?? Een mooi symbooltje achter je naam, nee dank je geef mij maar een custom game. Iedereen weet toch dat MM bullshit is en niks meer zegt.

19. Candyman

Candyman Guest

Hey ik sta ook al meerderen weeken op 37 zonder programma mare stelde deze post ff uit weet toch wel hoe sommigen mensen hier op gaan reagren mare laat maar komen moeders.

20. PoX^

PoX^ Guest

Laten we het houden op 1 Topic aub, bij voorbaat dank

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina