1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    LOL forum moet niet te serieus zijn he daarvoor hebben we puremaximus :+

Maare speel jij eik nog halo2 :confused:

2. PoX^

PoX^ Guest

o wat is dat een kut post van je G Force, ik kan er gewoon niets leuks op verzinnen. Ik weet heus wel dat ie in limburg woont dus stfu. Get a life and try to know me

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist goed, want Muti-Team is leuk, maar geen serieuze gametype dat een rank waard is. Het is ook een beetje een geluk gametype en kill lamen komt goed tot z'n recht. De funfactor ligt wel hoog :)
    Daarom is de mode wel leuk, maar niet een rank waard.

4. Candyman

Candyman Guest

Hey begin me nou wel ff zeer erg te iriteren jongen, stop ff met dat masterspy be gedoe weet je hij kan dan wel allemaal kutten met noob enzo maar wtf ik weet dat jullie allemaal lelijk zijn en worden gepest en zo opschool mare wtf hoef je hier niet de breden man uittehangen wat is er nou weer mis met masterspy hij kan ook gewoon aardig doen.

5. Candyman

Candyman Guest

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    level 32 minor yippie

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    wat een kut post van me waar slaat t op

8. PureMaximus

PureMaximus Guest

op je moeder met gevlochten konthaar

9. Candyman

Candyman Guest

Goed gedaan Freak !

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet echt. Heb laatst nog wel wat games gespeeld, maar ik maak me alleen maar druk over de lag al ik geen host ben :)

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    :+ .

Multi-team is zo vet. Dikke fun, en dat moeten ze nooit ranked maken, da verpest de pret. Want dan krijg je weer standbyers, hackers en al die shit.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar nu heb je wel eerder de neiging om niet serieus te spelen. Ik heb dat iig meestal in Team Training...

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, wat best zuigend is aan Multi-Team is dat je, ook al ga je met z'n drieeen matchamaking in, vaak dan niet hetdezelfde team zit. :confused:

Maar ja, het is best cool dat er nu wat leukere gametype is die unranked is, nu kan je tenminste ontspannen spelen zonder al te veel bullshit die je hebt met andere types (cheaters enz.). Maar iedereen speelt redelijk serieus maar leaved de game best vaak. Verder is het wel leuk.. nu nog Juggernaut in matchmaking :9

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  15. Candyman

Candyman Guest

haha een potje multi team gespeeld en dat was snipers op waterworks... kansloos!

16. mars15

mars15 Guest

was leuk denet met paar nederlanders
    wonnen bijna alles
    nu level 18 met team slayer

maar jammer dat de preview nu al weg is

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Speelden ook Multi-team :+ was te grappig want kwam bij allemaal NL'ers in de game. Ik was met Masterspy en hij werd gelijk verot gescholden voor Belg ;). Maar ja die game was op warlock neutral flag: CHAOS 1ste klas. Een van die teams met NL'ers had gewonnen en blij dat ze waren :+ :D ik snap eik niet goed waarom ze dit erin hebben gedaan :confused: is best wel zinloos maar wel opzich wel fun en laggy :p

18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd.
    Opzich best leuk, Alleen vaak verlaten je team genoten het spel, dat is weer waardeloos |:-

Verder mochten ze van mij wel ranking invoeren. Dan had je minder vaak dat mensen weggaan en je had wat meer tegenstand.

Wat me verder over multi-team verbaast is dat het meestal "Team Snipers" is. Misschien had ik gewoon pech dat ik die gamemode vaak kreeg, maar na een paar potjes had je dat wel weer gehad. _0/

19. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daarom werd je boos in een game die tot dan toe relaxt was. |:-

Ow, dat voorrecht heb ik nog niet gehad, maar ik zal ophouden met bitchen en een brave jongen zijn. :+

Ik had dat multiteam gedoe graag geranked gezien, nu kom ik bij allemaal amerikanen in het team ipv teammates en quit de helft als het slayer op terminal blijkt te zijn, of een andere zuigmode.

Als Bungie het nou gewoon ranked had gemaakt, had ik die cheaters wel voor lief genomen. Als ik wil kloten speel ik wel team training.

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was wel lache gister jah, :p
    maar probeer gewoon beetje bij andere te blijven en niet constant er direct in te rushen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina