[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Grappig, deze thread geeft inderdaad goed weer hoe de 'Halo 2 Live experience' is.

2. mars15

mars15 Guest

hehe ja

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ach der wordt toch best veel over gepraat zo heel af en toe maar off-topic tog? :+

4. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    tword tijd dat ik uit dit ziekenhuis ben en weer op live kan

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx candy. De mensen waar ik veel mee opschiet weten dat ik ook aardig kan doen ik heb het gewoon gehad met al die lui die dom doen tegen mij en me altijd voor niks uitschelden voor belg en het boeit me ook niet wat andere van me vinden. Ik heb een bepaalde groep waar ik mee speel en de rest kan me mijn rug op

6. Victor

Victor Guest

Ben het 100% met je eens, de draad wordt alleen nog maar gebruikt om elkaar voor 'kutnoob' uit te schelden en te klagen hoeveel cheaters er zijn. Jammer, rasechte vervuiling van het forum. :{

7. PoX^

PoX^ Guest

Dit is pas vervuiling:

http://glutexo-je.borec.cz/img/celebi.gif :+

Die moest Jenss nog vangen geloof ik _O_

Multi team is brak want de teams worden opgesplits en dan kan je daarom TOTAAL niet op je teamwork met je m8s oefene :'-(

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En met deze instelling zet je iedereen tegen je op. Je noemt iedereen kutn00bs, al verlies je een custom dan begin je gelijk te jammeren dat je toch niet serieus speelt blabla. Een instelling om ziek van te worden. Het is een spelletje, wanneer leer je dat nu is?

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk je er toch niet in _0/

En Pox waar heb jij het nou weer over is dat pokemon ofzo :confused:

10. PureMaximus

PureMaximus Guest

apu weet je nu nog niet dat god ons geschapen heeft om elkaar mens ne dier te respecteren.

jij geeft t foute voorbeeld met je uber irritante sereuze opmerkingen

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt 90% van die halo2 communitie is echt stront, sla je ze neer met he zwaard kicken ze je terwijl je dat ding net van hun lijf het gehaald.
    schelden je altijd uit voor noob of whatever als je 1 keer gekilled wordt, hebben gigantisch ego, kunnen niet tegen hun verlies, kunnen niet leuk custom game spelen, lopen te cheaten als ze slecht zijn en niet kunnen winnen enz.... Amerikane zijn in dat geval gewoon nog beter |:- :'-(

12. Candyman

Candyman Guest

Idd maar niels het is en blijft gewoon een game, je kunt wel is goed pissig worden door verschillende redene zoals cheaters, irritante mensen en nog meer van dat soort troep mare wat boeit het nou allemaal als je je alleen maar irriteerd waarom speel je deze game dan nog ? Omdat het gewoon een goede game is maar omdat dat soort mensen gewoon altijd wat te zeiken hebben, ik ben er ook een van de mensen die zig zeer zeer snel irriteerd mare k realiseer me als geen ander dat het een spelletje is ene ik ook kan leven zonder ook al zit er ik nog wel eens achter. Volgens mij moeten sommigen mensen dit maar eens goed realiseren anders kan het nog eens fout aflopen, gesticht.. geen leven.. alleen maar xbox :p:p:p op dit punt moet I Bahamut I komen om deze post eik af te maken want die kerel kan da als geen ander!

13. PoX^

PoX^ Guest

Pokemon ruleert :+

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm heb het serieus dus echt nog nooit gespeeld ik was niet zo in 2 the pokemon rage (gelukkig)

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ik heb die pokemon yellow echt grijs gespeeld :D, en dat handjeklap met kaartjes in groep 8 was ook leuk :) (jongens geef maar toe) YYEEESS een charizard.

16. PoX^

PoX^ Guest

Jammer, je hebt honderde guldens misgelopen om die aan pokemon kaartjes uit te geven. Charizard IK KIES JOUW

Ik ben van Halo 2 afgestapt, er is een meisje in me leven :|

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb even een stuk gelezen...

Blijven we lief voor elkaar jongens?
    Dan krijgen jullie een kusje. Anders een ander cadeautje...

18. DonScorpion

DonScorpion Guest

Mijn vriendin speelt gezellig mee :D, das pas liefde.

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Doet met Pox mee :p

Maaruh tog niet weer die Cecile he 8)

20. PoX^

PoX^ Guest

Er is niets mis met Cecile |:-

Daarom hou ik ook zielsveel van haar O-)

Halo 2 _0/

Cecile :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina