1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk de instellingen voor Team Swat en Team Slayer Pro uit de team training playlist?

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ouwehoer je, die gozer is 33, je kan toch ook gewoon zeggen, goed gedaan. Dat jouw nou zo 'goed' (niet dus) bent, kan ik niet helpen.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan hoor |:-

6. Candyman

Candyman Guest

Goed gedaan Jerreby ;) je moet maar is wat slayer spelen dan zie je dat level 33 niks voorsteld :+

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik dus ook te zeggen, iedereen kan tegenwoordig lvl 35 halen dus waarom is het dan knap als je van lvl 33 wint :confused: Maar ja ga jij nu maar ff feest vieren dat je 30-5 hebt gewonnen.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Broken420Arrow is 33 na bijna 900 potjes :eek:

Ja die mod ken ik ook. Is best oud. Ik ken iemand die dat kon (hij heeft hem zelf bedacht). Probeer maar eens zo'n custom game te spelen en je xbox zal helemaal vastlopen door al die bruggen.

9. Candyman

Candyman Guest

Jah die hakkers wordt je ok gek van jongen ;). Speelde 1X zonder iemand die het kan horen wanneer er een map van de hardeschijf wordt geladen ene boem 3x gehackt ofzo. Die Hackers worden wel gebanned maar pas na 10 potjes ofzo das echt tierieirriewierie. Dan krijg je z'n 38 tegen je met paar level's 3 ofzo dan weetje gewoon al dat je gehacked wordt.

10. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    zijn gvd tering veell hollanders die da kut programma gebruikuh om host te krijgen, losers

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt weer een nieuwe mode in de volgende playlist update(September): Multi-Team 3v3v3v3 .

De meest bizarre modes:

* “Multi-balls” (2 oddballs) or as I like to call it, total anarchy.
    * “Plasma Wars” (Plasma Weapons, No Vehicles, No Grenades, Brute Plasma Rifle start)
    * “Gulch Wars” (Coagulation only, Scorpions and Warthogs, Human Weapons, BR start) which you'll notice sounds kind of old-school huh? A little bit Halo: CE. It definitely pays homage – but it's got some Halo 2 flava too.

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklyupdateaug12&p=4390956

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  12. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    let maar op wordt 3 keer kut, krijg je dat rumble pitt element weer dat andere weer steeds je kills jattuh

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze proberen gewoon alles uit Halo 2 te persen, maar er valt gewoon niks meer uit te halen. Het spel is gewoon heel saai geworden. Ze kunnen beter de huidige modes optimaliseren (geen cheaters, hackers, programma's om te booten). Want je wordt zelfs op level 15 Skirmish gestandbyed. Wat ze wel moeten doen is de Juggernaut mode impelmenteren in Matchmaking (bv. Hide and Seek). Gewoon, unranked.

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van Belgen dan. Shit gister ook moest ik tegen Killerspeed, Gunker BE enz. Zij hadden host, iedereen heletijd rode/gele connectie. Ik bedoel iemand met een zuig connectie krijgt echt de host niet hoor. Een paar maanden geleden deden ze nog zielig met de boeren connectie dat ze nooit host kregen en nu opeens wel :confused:

15. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ja, netjes gast maar toch stinkt Numansdorp :+

Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2005
  16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk ook dat Halo 2 moest werken met Damage points (zoals bij Counter-Strike). Dit systeem is wat ingewikkelder, maar veel beter. Zo zal er nooit sprake zijn van kills jatten. Rumble Pit is ook best leuk, alleen wordt het verkloot door kills jatten (daarom spelen de meeste mensen Team Slayer, omdat daar kills jatten geen functie heeft).

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mag ik jullie IP adressen dan kan ik die vast invoeren in mijn Firewall ;)

18. fetEX

fetEX Guest

Rumble is ook leuk mare ik heb echt een kut connectie dus ik heb nog maar 1 keer 0host gehad in me hele rp cariere ene dies redelijk groot ben 28 mare wordt meestal 2e.

19. fetEX

fetEX Guest

ene da van fetex thats me maestro.

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze wel wat maps uit halo 1 er in stoppen. Of gewoon halo 1 maken met live.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina