1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grapjas :) Kom je trouwens naar de gameawards dan kan ik me even voorstellen kijken wat je dan van mij denkt _O_

    Ik ben tenminste niet zo een nerd als jij die de hele dag online is op zijn XBox. Dat kan ik je ook niet kwalijk nemen als je verder geen leven hebt. Ik heb liever echte vrienden ipv mensen in mijn friendlist. Ben je nu in reallife ook zo stoer of ben je dat alleen achter je controller?

    Maar wat betreft team. Je denkt toch dat je zo goed bent waarom heb je dan een team nodig......
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het in dit spel meer gaat om teamwork :p ,
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar deze discussie niet _O_
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Max doe niet zo stoer man, 14jarig ettertje.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is hij ook nog 14 jaar. Sorry dan heb ik niks gezegt........dan kun je ook alleen maar beter worden. Ik ben al te oud om beter te worden :9
     
  6. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    WTF heb jij geld voor gameplay, das 15 euro man. je moet tog ook nog al je "vriende" betalen, hoe ga je dat doen...miss je enige homo vriend vreemd late gaan voor geld..

    over dat hoere gedoe gesproke volgens mij als jou vader geen geld had zou jij niet eens bestaan dus je meot eg je bek houwe nu. enne BTW ik Own je ook Head 2 Head maar da vink saai dus daar ga ik me tijd niet aan verspille.

    nou later kUt nerd ga maar met je homo vriend canal plus kijke ofz

    Later Mogol
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    OW?
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Eigelijk best leuk dit:p
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjeez doe ff normaal man wannabee tjong jij zit het dik zelf uit te lokken dus wie moet hier niou een OW? :{

    En puremaximus is gewoon beter dan jij maar dat maakt toch niet uit?
     
  10. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even je grammatica- en typfouten er uit gehaald (K)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou jij de beker zeg tjeez.. :{
     
  12. Victor

    Victor Guest

    HALLO! WAKKER WORDEN! ALS IEMAND GOED IS IN EEN SPELLETJE HOEFT HIJ NOG GEEN ``NERD´´ TE ZIJN DIE DE HELE DAG ACHTER ZIJN XBOX ZIT! MISSCHIEN IS HIJ/ZIJ GEWOON GOED!

    (Sorry, Caps Lock stond inderdaad vast O-))

    Oke, wie heeft er nog eens een cheat/modloze game gespeeld die bijzonder leuk was? Want daar gaat het onderwerp over.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staat er ook niet.......staat dat hij een nerd is omdat hij de hele dag achter zijn XBox zit ;)
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou weer krom aap ;) enne die grammatica is niet helemaal goed boer, het hoort te zijn ''ik own je niet in head to head'' dus als je het doet doe het dan goed en niet met nog 1 of 2 fouten erin ;) Want als we zo beginnen kan ik het ook :mad: :p


    ZO ONDERWERP GESLOTEN NU WEER OVER HALO2 :D :+ ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik :D speelde net even met sandkeeper tegen Alex V en darkfore en daarvoor al met Bemsma tegen Spinnenman en Bekside :p Wel grappig dat Sandkeeper en ik tegen Alex en Darkfore winnen zonder ook maar 1 ding te zeggen :+ want we konden elkaar niet horen ofzo :confused: Maar was wel lachen.
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe ging het tegen Spinneman en Bekside dan?
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm eerste game naar mijn mening onterecht verloren (betray op het begin en ik speelde heletijd met lag stoten) en daarna op lockout van ze gewonnen :p . Maar toch, ik wil nu niet zeggen dat zij slecht zijn want ze zijn zeker goed in teamwork, maar Bekside had wel wat knullige acties naar mijn mening :D :+
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest


    mmmm over nerds gesproken...
     
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ PureMaximus: Je bent er niet echt vriendelijker op geworden sinds ik niet meer met je speel. Oke, echt heel aardig was je nooit ('optiefen hoer, je ziet toch dat ik bezig ben!' tegen je mama :9 ) maar toen konden we wel lol hebben. :) Jammer dat je Dayne zo aanvalt.
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    lees ff alles aub, hij begint met uitdage. is dat dayne. ff serieus hij is n00b
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina