1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je werd kwaad toen hij zei dat hij vroeger ongeveer net zo goed was als jij. Dat was hij ook. Geen reden om kwaad te worden. Toch?

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  2. PureMaximus

PureMaximus Guest

t is ook niet jou zaak

3. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, wat jij wil.

4. PureMaximus

PureMaximus Guest

.... stomme post

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2005
  5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je a.u.b. niet zo aan. Al vind je het leuk om een spelletje te spelen en je schaamt je hier niet voor dan hoef je geen nerd te zijn. Ooit van hobby's gehoord. Daarnaast is deze discussie loos.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    On-linewoordenboek

U hebt on line gezocht in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Hiermee kunt u van alle trefwoorden uit dit woordenboek de spelling, grammaticale informatie en omschrijvingen opvragen. Wilt u ook de trefwoordvarianten, meervoudsvormen, voorbeeldzinnen, verbogen werkwoordsvormen, spreekwoorden en gezegden, etc. etc. zien? Bestel dan het woordenboek zelf of de cd-rom.

--------------------------------------------------------------------------------
    U hebt gezocht op nerd:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

nerd (de ~ (m.), ~s)
    1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

:+ :+ :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmm toen ik nog speelde wilde je altijd zo graag Team Slayer met me spelen......snap dan ook niet waaron je een n00b steeds invite kan sturen. De enigste verklarin is dat je zelf nog een grotere n00b bent >> PWNED!!

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet je zeker dat er ook niet PureMaximus bijstond want hij voldoet aan alle eisen _0/

9. Candyman

Candyman Guest

Gforce ik speel wel met je mee met die 2 vs 2 match wordt lachen. Eh ene wat dank je nou dat al die mooien vrouwen doen.. die hangen ook gewoon de helen dag achter de tv en computer om te (msnen) niet veel anderen soep jah okey nu komen er allemaal dingen die genoemt gaan worden ene meesten daarvan zullen waar zijn marja wtf boiet het nou of je voor de tv lam licht te doen of gewoon gezellig met je 'vrienden' aan het spelen bent boeien !!

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is dé toonaangevende online gaming service ter wereld. Hier kun je afspreken met vrienden, nieuwe mensen ontmoeten en nog meer uit je games halen, en dat alles vanuit je eigen luie stoel. Het is een sociaal gebeuren dat dag en nacht doorgaat, met spelers uit 24 landen overal ter wereld die met elkaar chatten en gamen.

http://www.xbox.com/nl-NL/live/intro/liveexperiencevideo.htm

Als je speelt op Live ben je dus geen nerd he.. ;)

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  11. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    nee hoor :9

12. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een nerd als je op xbox-live grote mond hebt en in het echt niets durft te zeggen, is mijn mening dan O-)

13. DonScorpion

DonScorpion Guest

PPWWWWWWNEEEDDDD!!!!! :+
    Wat een stom woord.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Stel je niet zo aan man :+

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

G-force laat die kleine kleuter toch gaan man. Je gaat je tijd en energie toch niet besteden aan zo'n kut kleuter van 14 met een piepstem???

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Nah zijn er nog mensen die rond een uur of 12strx zin hebben om wat bigteambattle te spelen ik ben pas lvl 18 dus als je rond dat lvl zit ben je welkom ( anders ook wel) ... ik hoor het wel voeg me maar toe Richi Cash NL

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig. heel af en toe kijk ik wel eens in deze thread en dan is er ALTIJD geflame op elkaar. leuk spel he halo 2.

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen leuk spel.

19. PureMaximus

PureMaximus Guest

vlgens mij heb je iemand anders voor j. ik heb maar 2 potjes slayer met je gedaan de rest van tog egt major clanmatch. enje bent niet goed jonge en ik ga me tijd niet meer aan jou verspille. ik weet dat ik je keihard rape en donder als je blieft op met je PWNED als je niet eens weet wat t betekend.

20. PureMaximus

PureMaximus Guest

kleine kleuter, wtf zijn jullie alemaal debiel hier ofzo.

ten eerst die kerel is 20 fzo en loopt te fucken via PM.
    en kunne jullie niet leze hij zit uitedagen.

maar ik verspil hier geen moeite meer aan. hij is te zielig en gaat iets doen met me bij PU gameplay dusse kom maar knul ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina