1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je volgende post over dat gezeik hierboven erop komt te staan. *) *) *)
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de vorige keer dat het uit de hand liep zijn er bans uitgedeeld..
     
  3. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    indd en dat wil ik ff voorkomen dus als die kerel ff normaal gaat doen via pm
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Nee, geen nuttige reactie.\\o \o/ o//


    Echt waar jongens, zullen we nu weer gewoon liev tegen elkaar doen? \o/
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zal maar weer eens een ontopic bericht plaatsen *)

    Gisteren 35'ers geownd met double team: 30 - 10.
    Zelf ben ik nu 24 (kspeel niet serieus MM meer). Die levels stellen echt niets meer voor :{

    BTW: Oze clan staat in de leaderboards met Major Clanmatch :)

    Zullen jullie wel gaan zeiken dat dat heel makelijk is (is het ook). Maar dit is voor het eerst sinds een week weer een ontopic bericht, dus niet zeiken 8)
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nou eenmaal een kutspel als je het met Halo CE vergelijkt. Zowat de enige post ontopic vind jij niet nuttig.

    stfukthxbye.
    Dude, weet je hoe makkelijk dat is! 8)
    Mja, levels stellen al HEEL lang niks meer voor.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  7. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat zeg JIJ
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    tuurlijk zegt level wel iets. die pro's hebbe lage levels voor montage's enz. dan kunne ze n00bs ownen.
    maar die boeie me nix kans op 1 mil dat je ze tegekomt.het zal best voorkomen dat een 25 een 39 beat, maar dat zegt opzich niet eens wie er beter is. laatst verlore wij op warlock van goatslayer en ze mate, dat zijn n00bs maar omdat t de gametype was en zij goed spawnde wonnen zij(terretories). wij hadde hogere levels maar dat is zown voorbeeld van n00bs die de "beteren" zo beschouw ik jennsss bullet en wie speelde er nog meer mee:p
    maar normaal in costums en ffa s enz ownen de hogere levels altijd bijna de lagere. level zegt wel dergelijk iets.
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede spelers hebben lage levels omdat ze geen matchmaking spelen, en als ze een montage maken is het opgenomen in customs. Of je moet Nakamura een pro vinden, maar die heeft juist weer wel een hoog level, die stopte allemaal rumble trainig in zn montage. En jahoor, level zegt tuurlijk wel iets, als je serieus team slayer speelt en je komt niet voorbij level 20 ben je gewoon slecht. Alleen tis een beetje bullshit om te zeggen dat je aan een level kan zien wie er goed is, sommige mensen zitten hele dagen team slayer te spelen met zonealarm en als ze dan level 42 hebben ofzo denken ze dat ze goed zijn. Ik heb al zovaak in customs van level 40ers gewonnen en ik ben nog niet eens goed in Halo2.
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    Indeed, mare die Nakamura die is gewoon super goed.. ene level zegt gewoon helemaal niks meer, ik met me level hou gewoon die level 47 ers bij op FFA op een Americanse host ene ik weet zeker dat kunnen hier er nog veel meer en bv toen ik level 37 was heb ik heel vaak een lvl 39 verslagen op MLG en FFA..... OOooh wacht dat was jij DoD laat ook maar.... ik probeer te zeggen level zegt gewoon geen ene bok meer er zullen vast wel mensen zijn die hoog zijn en het verdienen mare kom op hey al die Nederlanders boven de level 40 gebruiken ook gewoon 'bijna' allemaal een hostprogramma. Ene als hier iemand zit die een beetjuh fatsoenlijk kan spelen dan kun je ook gewoon met z'n programma de 40 berijken.
     
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het wel opmerkelijk hoe je aanzien verandert op xboxlive als je een hoger/lager level krijgt.. Met een lager level mag je opeens niet meer meedoen in matchmaking of met een hoog level krijg je tonnen friend requests
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Stel, 2 mensen zijn precies even goed. 1 woont in Nederland en de anderen in Japan bijv. De jappanner zal dan een hoger level hebben door zijn host.

    BTW: Mozilla, wat bedoel je met: en dat moet jij zeggen
     
  13. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zei altijd dat ik een n00bzors was door mijn lage lvl
     
  14. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij bent n00bzors omdat je n00bzors bent.
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoge levels zijn zo verwaand, niet normaal. Neh ik speel niet met jou, want jij hebt maar level zoveel. Zo triest, zoals DoD en dergelijke.
     
  16. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  17. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik met me level 20:p heb niew account en niemand mag spele want ik ben al heel hoog en dat laat ik niet verpeste door jullie.

    he crimpy jij ken mij wel heel goed van een forum he. ik spreek je nooit op live dus hou weet je ooit dati k een level hoer ben, join laatst op 39 aleen.

    nadenke voor je wat segt
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Max voordat je weer wat zegt lees even je bericht door op spelling :D Leest een stuk makkelijker.

    En voor dat bericht daar voor *) wat zielig zeg _0/
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Jongens het is maar een spel, heb nog wel meer leuke spellen op live dan Halo 2
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad mars.

    Maar level zegt inderdaad niks. Jammer dat heel veel mensen het toch heel belangrijk vinden en moeten gaan cheaten(hacken,standbyen,host hoeren,b00ten). Maar niet iedereen denkt er zo over. Want mensen met een hoog level worden eerder uitgenodigd dan iemand met een lager level. Dat weet ik wel uit ervaring. Beetje naïef maar goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina