1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    doet die gast het nog best slecht ook op zijn host, wie is atrox btw?

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Atrox is deadric, je weet wel die kerel die gebanned is omdat hij op xboxconnect een zogenaamde hacked file had in geladen :confused: toen kwam hij weer op live en was hij gebanned omdat ze dachten dat hij gehackte maps op zijn xbox had staan :)

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij moesten laatst ook tegen die fuzion gasten, ze zijn echt vet slecht geworden http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=300807739&player=BOOSTER 4 LIFE

4. Candyman

Candyman Guest

Dat zijn ook niet de fuzion gasten die Fuzion bekend hebben gemaakt ... kom ff niet op de namen. Fuzion Magnum en ze maten dacht ik !

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar disaster en ravage geloof ik wel hoor

7. Candyman

Candyman Guest

Okey dan .. valt me trouwens wel op dat die FUZI0N Gasten altijd host hebben jongen ik moest laatst ook tegen ze op burial mounts met skirmish... ik moest toen tegen die Zephon ene distarer en nog 2 anderen ene toen vond ik ze ook niet goed ik had mooie score toen.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had lekker host, :cool:
    spawnde bij shotgun en direct tripple kill :p

9. Candyman

Candyman Guest

Ik was gister trouwens ff 2 VS 2 aan het spelen via MM ene ik had echt te zieken acties jongen echt vagen shit ik stuck er stuk of 4 van de ene kant van de map naar de anderen vol op z´n kop ene paar keer no scope accros the map .. haha was wel grappig jongen. Hey trouwens me toetsen bord doet raren dingen jongen hoe krijg ik dit weer normaal ... vraag teken wordt wat anders enzo !

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geloof dat je dan je toetsenbord op andere taal hebt ingesteld ofzow, dan moet je op shift - drukken om een ? te krijgen ofnie:p
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=medals&gameid=302178969&player=Niels7killer neppe shit die stucks jonge :+

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  11. Candyman

Candyman Guest

Jaja okey je had er veel mare ik had echt zonder grappen zeer mooien!

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, op jouw hoofd :D
    maar het is echt relaxt als je dan zo'n nade gooit naar de andere kant van de map en dat je dan paar seconde later stuck in beeld ziet staan, geeft een soort gevoel van voldoening, ook op sanctuary, zeg zo tegen me teammates, ik ga wat nades naar de andere basis gooien kijken of ik wat stuck en ja hoor 1e nade was direct raak :9

13. Candyman

Candyman Guest

haha ik stond op de BR ene zag er een op die carbine brug staan ene gooide hem is z´n loop meej en toen zag ik hem van de brug afspringen met een stuck op z´n kop :p ene gewoon op lockout van snipe naar BR op z´n kop )2 keer' kut toetsen ±p haha

14. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook met die alex v jonge, hij stond bij sword op midship , gooi een nade dik mis omdat ik dacht dat hij boven plasma pistol zat, sprong die eraf zo in me nade :D

ps: zal er nog iemand anders posten of...

15. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Druk op crtl + shift :)

16. PureMaximus

PureMaximus Guest

Wahahahahaahahhahahahahahahaahahaha

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja, dr word veel gecheat/geglitched op double team. Laatst zat ik dt te spelen op turf en toen liepen ze echt OP de daken, voorbij de onzichtbare muur, ze hadden snipe en combo... gheeeeyyy

19. LoDiSh

LoDiSh New Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. DonScorpion

DonScorpion Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina