1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik zie daar de lol nie van in, ga mlg en fzo
     
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gaan jullie effe lekker zielig lopen doen ofzo |:- .
    dit soort gasten verpesten gewoon het spel voor mensen die er nog wel lol aan beleven.

    zielig hoor
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee aangezien het hele team mee doet. Ze zijn gewoon te hoog voor hun lvl en kunnen van dat zelfde lvl niet meer winnen dus gaan ze omlaag. Grappiger is nog dat de meeste in de party hun level hebben moeten halen met cheaten |:- en dan gaan ze nu we de-lvln. Zie de logica niet echt...jullie?
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En zo komen ze zichzelf tegen , nu moeten ze hun level droppen omdat ze anders géén game meer kunnen winnen , zielig ..... zo'n gastjes echt zielig , een groot bakkes hier op het forum maar als het er opaankomt kunnen ze hun level niet op de normale manier halen .... en laat staan behouden.

    edit : en dit zijn dan degene die de andere voor noobs uitschelden , en dit is pas echt het zieligste van allemaal omdat zij gewoon nog véél grotere sukkelaars zijn dan diegene die zij uitschelden. |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is Kamachi geen Cheater :mad: HIJ RAPED BALLEN, en die andere 3 ook niet. Ik denk meer dat ze het doen om gewoon weer een normaal potje Team slayer te kunnen spelen, aangezien dat op level 45 niet meer kan.

    En Svennies hou asjeblieft je mond als je ze niet kent man, pffff...
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn goed ja, maar legaal gehaald, nee, england ownz you, begint er dan een belletje te rinkelen, laat ik het makkelijker maken, HOSTPROGRAMMA :{
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Versta ik niet als cheaten want iedereen gebruikt dat. Levels zeggen gewoon niks meer. Alhoewel Kamachi van level 43 toen terug gedropped is naar 38 en toen weer ''serieus'' is gaan spelen. Maar ja als jij hostprogramma als cheaten ziet, dan is het maar zo...
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    is het toch ook, want de host zet zijn download aan en je hebt het hele potje
    lag, en degene met de beste verbinding krijgt ook niet de host, en bungie heeft gezegd dat het cheaten is, dus _0/
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tss nou als mensen dat programma gebruiken dan geven ze meestal degene met de beste connectie de host. Als je kijkt naar Igor NL dat is een cheater.
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon cheaten, bungie zegt het dus is het zo. punt :)
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja papa |:-
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zelf vind het geen cheate je verneukt de game niet voor anderen door te standbye of te hacken zo kun je gewoon nog lekker terug spelen.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    Ik vind dat het niet fout is om door rood licht te rijden, want iedereen doet het O-)
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Svenie kijk ff naar de gasten die dropen. Dit zijn de beteren uit Nederland host ofniet! Ene ik heb nog nooi maar dan ook nog nooit een van die gasten arrogant zien doen!!
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

  16. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    meastro sorry dat ik quitte op je level 40 potje man, ik werd gek van sandkeeper, hij had host en als ik dan van verra afstand iemand shieldless maak gaat hij zeike en dan dat OOOHH MYYYY GOOOOD erachter ik word er zo aggresief van, ik ben maar gequit voor er te erge dinge uit me mond kwamen.

    nogmaal sorry , kan ik t goedmake?
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn die gasten die zitten te deranken verpesten het hele spel! Als het hele team meedoet heb je één van de problemen opgelost, maar wat is hun probleem nou eigenlijk?! Als je te hoog voor je skill bent, ga je vanzelf weer omlaag hoor :confused: Uiteindelijk kom je tegen gasten die ongeveer even goed zijn als jij!

    Zo hoort het tenminste, dit wordt altijd weer verpest door die gasten die zitten te deranken.
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Bullet host stelen is gewoon cheaten, je manipuleert de game. Dankzij hun soort speel ik geen MM meer, ik weet toch dat ik geen host krijg omdat hun soort de host gewoon jat. Hun hebben de game gewoon vern*ukd.

    Maar goed ik houd het lekker bij customs.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    idd dat deranken is zo triest, je dropt vanzelf wel met je level hoor. Of vinden ze het soms "verschut" om te verliezen en gaan ze dan maar deranken????
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hostprogje is gewoon CHEATEN. Ik neem aan dat iedereen 't r mee eens is, want het is gewoon zo. Overigens is deranken geen probleem als je maar met je hele team speelt. Als je 't maar niet verpest voor gasten die in een team met derankers komen. Aan de andere kant is het nutteloos voor zukke goede mensen zoals zij, want ze hebben een hoog level behaalt en komen helaas niet verder. Dat betekent, snappen ze zelf nog niet, dat je niet hoger waard bent. Als je je hoogste hebt bereikt ga je toch gewoon een andere game-mode doen? Ga je Skirmish heel hoog maken, of BTB weet ik veel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina