1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op hoge lvls win je niet meer door skill, maar door de host te hebben. Als je die dan gaat stelen is het cheaten. Het is misschien wel niet zo cheaten als modders doen maar toch cheaten = cheaten of het nu in mindere mate is of niet.

    @Bullettime, Candyman: als jullie het niet cheaten vinden hebben jullie er ook vast geen probleem bij om ELKE game die je speelt off-host te spelen. Ook tegen Jappeners.......eens kijken wat je dan vind van hoststealen.
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik gebruik t ook hoor, kijk jullie wete niet hoe t is op deze levels, hoe lang je moet wachten om gechesat te worden. er zijn lui die gaan downloaden als ze host zijn, ik meastro en bullet NIET. we hebben goede conmnecties en dit is de enige manier om op deze levels niet gecheat te worden.

    en over dat de ranken is niet n00b. als je niet een uur wilt wachten voor je kan spelen heb je laag level nodig. ik zat laatst 2 uur te wachten om gemod te worden.
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu wacht je dus steeds een uur om 50 suicides te plegen.. :confused:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pak je een trialkaart en begin allemaal op nieuw.
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Ik ook even meepraten. Op 40+ is het inderdaad erg lang wachten. Gelukkig heb ik nog een 2maandenkaartje en speel ik nu daarop en laat ik mijn lvl41 voor wat het is. Is echt weer leuk om gewoon tegen 30's te spelen.

    Wat ik vind over cheaten met het programma. Zolang je geen misbruik maakt van het "host-stealen" vind ik het geen cheaten. De host is bij ons 1mbit upload, en ook amerikanen hebben vol groene connecties. Iemand moet de host hebben, en de host is goed. Het is puur als voorzorgmaatregelen om niet gecheat te worden. Het gebeurt vaak dat we verliezen op onze host omdat de andere beter zijn. Hoor je ze klagen over de host? Nee, de host was goed, en hun waren beter...
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    je zegt dat wel mooi, maar je hebt er wel voordeel mee als je host bent en dat weet je denk wel, maar ik zie het wel op de wcg wie nou goed is en wie niet he :+
     
  7. fetEX

    fetEX Guest

    Candyman :Ik weet zeker dat de 'host stealers' een goeden kans maken op de WCG, denk maar ff aan Kamachi en Rein en Bv Switchblade zooals jij al zij Niels123 we zullen zien.
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige zijn wel goed, maar de meeste zuigen toch echt hoor O-)
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    jij betn tog towel nl zo ja, hoe kom jij aan 40..... ook met host is dit onmogelijk
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Beetje middernacht, en iedereen is zich aan het uitrusten voor de wcg dalijk. Kom net terug van stad:)... Hoezo voor mij onmogelijk? K ben echt geen noob hoor :confused:

    Halo 2 draait om teamspel, en wat ik al aangaf speel ik met best goed team. K zit in de clan euro pwnage en daar zitte redelijk goeie lui tussen. Samen kom je dus gauw aan de 40. K ben trouwens al 2 maanden terug lvl40 geweest maar toen weer terug naar 35... nu weer 41:)

    Succes trouwens allemaal op het toernooi!
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    goed gesproken towel have fun at wcg :+
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , kan zijn en tegen jou zullen ze zeker niet arrogant doen omdat jij een van de betere spelers bent , maar tegen diegene die ook maar hun best doen en in hun ogen niet goed genoeg zijn , tja dan kunnen ze het niet laten
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    eey even een vraag, ik heb nu net xboxlive maar ik kan met halo2 niet spele omdat ik niemand in mijn vriendenlijst heb, kan iemand me helpe hoe ik spelers kan vinden
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het beste eerst team training spelen maar voeg mij maar toe:
    Mijn gamertag is jensss
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag: crimpyiceguy ;)
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg maar toe
    <------
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij blijft jezelf te goed vinden he ;)

    Trouwens, hoe zit dat met de WCG? Wie doet er mee van 't forum? Wie zijn er door de voorrondes heen? Zag er een artikel van in de krant, dat twee jongens meededen met de WCG qualifications. Als je kijkt naar de Medals van de vorige jaren, zie je wel dat Nederland zich langzaam naar de top heeft gewerkt. Dit jaar weer he ;)
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat nederland dit jaar geen kans heeft, mischien voor warcraft 3 maar de games waar we vorig jaar mee wonnen zijn er uit gehaald ( pgr2 en unreal )
    ohjah, ze zouden zometeen halo2 gaan uitzenden *)
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 hebben wij toch nog wel een kans? KingTuur, of doet hij niet meer mee....en waar wordt 't uitgezonden dan?
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik ben niet voor nix pro, jeeje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina