1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wie zijn Ipzor en Champion eigenlijk. Ik had nog nooit eerder van ze gehoord en ook nog nooit op L!ve gezien. Blijkbaar zijn ze wel uber als ze Tuur en Hannes verslaan.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ipzor is Aapiej en was Nukeshorty, mischien dat die 2 accounts je wel wat zeggen. Champion is xbc n00b :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee die namen voor Ipzor zeggen me ook niks. Ik heb ook al een tijd geen hale gespeeld dus daarom misschien.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ipz0r zit ook al heel lang niet meer op live ;)
     
  5. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    heel zonde dat niemand er doorheen is gekomen :'-(
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deed PureMaximus niet mee?
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg en ze zijn vast wel beter geworden ( als je tuur en hannes verslaat, respect) maar ik vond hem wel de slechste uit jullie clan, meende nog potje op accension tegen nukeshorty en starsix en xstyle en nog 1 geloof ik en toen hadden we toch behoorlijk gewonnen, iets van 50-21, maarja. :)
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    xstyle:
    mwah ik heb maar 1x op live van jou verloren op foundation, vrdr ook nix hoor:p
    maja matchmaking is natuurlijk wel heel goed om je skills te zien he;)

    edit wtf zit k op reson zn account te posten?????????????, sorry julian:p
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  9. Towel

    Towel Guest

    Nouja beter geworden? Hun waren altijd al goed hoor. Ipzor had paar weken geen inet en dan nog zo goed presteren. K had in de vakantie nog 2vs2 tegen hem gedaan met fatal, presteerde we bijna net zo goed/slecht als king tuur. Op xbc wel..
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, ook clanmatch op burial mounds en zeker weten op accension, maarjah dat boeit verder niet.
    je hebt wel gelijk, matchmaking zegt niet echt veel over je skills, maar toch met 50-21 ofzo verliezen vind ik dan toch wel matig :9
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    jah maar jammer genoeg is dat niet gebeurd

    maja kstop met posten voor julian boos wordt:p
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, probeer je nou via via te zeggen dat je eigenlijk net zo goed bent als tuur omdat je met iemand waarmee je toen speelde het even goed deed? :+

    ach ja, laat ze het nog maar keertje doen, kijken wie er dan wint he ( tuur en hannes tegen hun 2 he )
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmmz, als ik teveel tijd heb zal ik het wel eens opzoeken, maar het boeit verder niet,
    @ echte reson, als jij post moet je je mond houden want jij was er duidelijk niet bij :+
     
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    neh, wel spijt van nadat ik al die nerds van warcraft online had gezien. kon wel lagge dan als jensss en handewasser er was:p

    hande ik wil je int egt ontmoete kijke of je dan ook zo droog bent NerdJeh
     
  15. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik word gesponsort door de pa van jensss, hij heeft zown pc zaak. en ik win zoveel mlg ffa tournooien online op die amerikaanse poephost, heb al 20 dollar ermee verdient. ookal is t 1 cent TIS PRO JAH
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je deed niet mee met WCG, vind ik wel beetje matig van je hoor Max :p. Trouwens de 1ste ronde van mij was echt grappig 8) ik speelde tegen 2 mensen die volgens mij niet echt geoefend hadden en ze speelden met elites :+ wel droog was dat :p 3 keer met 25-3 gewonnen, maar toen kwam ronde 2... en ik stuckte champion nog wel zo VIES ;) ...
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ga volgend jaar ook meedoen maar dan met halo3. wil ik door jullie ingemaakt worden, lijkt mij lachen :p
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Binnenkort maar weer eens flink halo 2 spelen helaas weinig tijd voor xboxen de laatste weken :mad:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je zoveel MLG toernooien wint hoe kan het dan dat je nog maar 20 dollar heb verdient? Krijg je dan maar 10 cent ofzo per keer?

    Als jij daarvan een huishouden kunt betalen. Als je redelijk veel verdiend, laat ik zeggen 700-1000 euro per maand dan met je jezelf SEMI-pro noemen. Als je al 20 dollar heb verdient dan ben je amateur, maar toch is het netjes dat je er al geld mee verdiend.
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja ik ben nog in opkominge weetje, maar me ouders doen dat huishoude maar. en die 20 dollar is gewoon van 1 tournooi. in totaal heb ik wel meer.

    jah en die mlg tournooie laat ik ze soms winne weetje, ff afsprake make en dan krijg ik weer geld omdat ik ze liet winnen dat soort dingen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina