1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Um dude check connect en speel op je eigen host }:] !

2. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och och och, iemand heeft gisteren gesproken met Killingspree.

Btw: We hebben een clan gestart: MODDDDDDD. Iedereen stuurt ons feedback terwijl we gewoon legaal spelen. :p M.a.w. mensen zoeken gewoon naar excusjes om hun slechte spel op af te schuiven. Praktisch iedereen waarvan we winnen roept: 'I don't actually see them mod, but I bet they do it, they just keep giving headshots!' _O_

Gisteren werden we gemod, en wist een teammate door met zijn modem te priegelen de modder eruit te werken. Is dat dan cheaten? En als de tegenstander op zanzibar op het dak kruipt (wat cheaten is) is het dan toegestaan te gaan standby'en?

3. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    OMG nee!Dat is een superjump en is gewoon een glitch in het spel dus legaal.

4. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG nee! Die superjump is verboden! Lees bungie.net.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom haalt Bungie dan die superjumps dan niet uit het spel? Ze weten dondersgoed dat ze erin zitten. En het zal vast niet toevallig zijn, want ik geloof zelfs dat ze express die jumps erin hebben gezet. Ik hoorde laatst van iemand dat als je Halo 2 aanzet, en je wacht even, je een serie van filmpjes te zien krijgt, zoals multiplayer, waar je iemand op het dak ziet. Volgens was er inderdaad zo'n filmpje op Zanzibar, maar of iemand op het dak zat is me niet opgevallen. Hij zij van wel en ik geloof dat. Superjumpen vind ik niet cheaten. Als het cheaten was hadden ze het allang uit het spel gehaald. Ik doe (als ik de kans krijg) altijd die jump.

Kun je een link geven waar dat staat?

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    is niet verboden , lees bungie maar eens wat beter!!! Blijft wel kut in head 2 head , sommige klojos kruipuh op iedere map als ze 1 kill voorstaan |:-

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Precies Apie je was er niet bij. Ik heb het er al over gehad met Tuur, hij was ten eerste host en ten tweede is die gast gewoon goed, dus niet van die domme opmerkingen zoals wow.

EN ten Derde Jens is gewoon een ongeloofelijke n00b :9

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    OMFG dat jij nou zo'n zwaaard hoer bent :+

Leer jij maar snipen :+

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Outlaggen standbyen al die shit.. het is gewoon allemaal cheaten en je bent gewoon net zo zwak als je tegenstanders..

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep zeker als ik je shotpercentage bekijk , geweldig kerel , dat je er véél meer naast schiet dan erop dat ligt dan aan diegene die de host heeft zeker.
    Ik zeg niet wow ik zeg ach nou. :cool:

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik zeg dat jij gewoon zon debiele kut n00b bent want het was Team Swords waar je niet eens een kogel kan afvuren. Denk eerst is na voordat je iets zegt.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Damn meen je dit nou echt |:- :confused:

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jou soort haat ik dus. Altijd met rocket op het dak gaan zitten in zanzibar. Vind ik zo zwak.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee vind ik niet. Als je tegenstadner cheat vind ik dat je zijn IP in je firewall mag zetten. Dat is de enigste gerechtigheid die er is!

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook al verhalen gehoord dat er op Waterworks gehacked werd dus waarschijnlijk kunnen ze het nu op alle maps maar dan moest wel je XBox omgebouwd zijn!

18. DonScorpion

DonScorpion Guest

Dat mensen dat daarvoor over hebben...........

19. Candyman

Candyman Guest

Klopt hey maar als je wordt gemod en je hebt host hey waarom zou je ze er niet uitlaggen ? Mare om nou iemand die een superjump er uit laat laggen zeer zwak.

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze hacken op oude maps maar meer standbyen, als je kijkt naar die ene Game van John8blaze dan zie je dat die gast 0headshots heeft en bijna alleen maar beatdowns heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina