1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    LOL jah, vond ik wel droog.

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat ik de smiley areachter zet :{ .

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een zinnige onzin forum nodig......

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moeten Ogre 4t/m 7 er ook eerst zijn :)

Omdat je het echt rape vond.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag(je):

Vallen de nieuwe maps (Mappack/downloads) een beetje in de smaak?

Ik mocht de maps lenen (Mappack) en heb ze nu allemaal gespeeld. Ik vind vooral de Close-Combat maps (zonder voertuigen) erg goed.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ze vallen niet in de smaak omdat er op gecheat word |:-

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    offline mp wel, online niet, dr wordt echt veel te veel gecheat

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen stil.....

De montage van Jensss is eindelijk af... al was ie dat al een tijdje maar hij durfde hem niet te laten zien :+ *) :p

maar in ieder geval even kijken:
    btw: en niet te hard zijn he, dit is zijn 1ste montage die hij heeft gemaakt O-) :p

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pfff, moet ik in de wachtrij staan om te kunnen downloaden .. _o+

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk je hem niet :+ 8)

Snap het ook niet waarom in wachrij moet staan :confused: Zijn denk ik 2 mensen hooguit aan het downloaden ofzo |:-

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen gewoon even tot morgen wachten want die servers op filefront doen altijd vaag in het weekend

12. DonScorpion

DonScorpion Guest

Gewoon standaard servers uit de US, niet 1 upload server voor 1 item maar voor alle items die er te vinden zijn. En laat dit nu net zo'n druk Amerikaans download tijdstip zijn.

13. Towel

Towel Guest

Jens, wist niet dat je loc real1 was. Heb vanmiddag nog tege je gespeeld,
    Montage was best cool, de sniperkills heel goed mee laten komen met de muziek, erg vet gedaan. De stucks van k in het begin niet zo erg bijzonder, werden laterna wel wat mooier. No scopes waren zeker cool _O_

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    @jensss: zou niet zeggen dat het je eerste montage was. Ben onder de indruk. Alles loopt gelijk met de muziek netje hoor. Voor de rest zijn de sniper kills natuurlijk ook leuk maar daar gaat een montage niet over.

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ojah? Wat is je Gamertag dan?

Trouwens iedereen bedankt voor de complimenten ;)

Maar wat denken jullie dat nog stuk beter kan behalve dus meer double triple kills?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond er genoeg variatie in zitten. Snipers, stucks, multi kills. Vet was ook dat je zonder schild nog even 2 man owned _O_ En natuurlijk die stuck op de Uber-n00b in het begin ;)

17. Towel

Towel Guest

Ik speelde op handdoek tegen jou en olimar, die er weer een keer was sinds maanden ;) . Maar de montage was heel goed, alleen zat er wat inhoud in dat niet erg bijzonder was zoals simpele stucks en ownen in custom game tegen lyro lol:D Muziek was cool, je bent eigenlijk credits vergeten, wil wel weten ho het liedje heet. En hoe kun je pal60 opnemen? Mij is het nog niet met goed beeld gelukt...

18. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Valt allemaal erg tegen...Hier heb je geen wapen control of iets net zoals de andere maps! Tja, lockout ownt nog steeds O-) !

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de previews er al goed uit zien. Ben nu even aan het downen. Mijn mening komt snel.

Edit: Ziet er zeer goed uit. Lekker muziek mixje op het eind. Misschien tip voor de volgende montage, meer stukjes dat je opeens 5 kills achter elkaar maakt. Dat zie je ook best vaak terugkomen in montages van de ogre's, shook enzovoorts. BR ze eerst 2 man neer, dan snipen ze er 2 en dan stucken ze er nog een. Je hebt nu alleen maar kleine korte stukjes achter elkaar. Gewoon een iets groter stuk. En de stukjes die je hebt iets langer laten doorlopen. Die snipes waar je vervolgens zwart beeld krijgt, die zijn amper te zien. Je ziet maar een miliseconde beeld en dan is het voorbij. Maar het is een goede montage hoor, zeker voor de 1e.

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  20. Towel

Towel Guest

Mijn preview versie kan er niet aan tippen, staat overigens wel online... Hoewel mn montage wel vette no scopes bevat, is er weinig aan geedit. Daar ben k niet zo goed in :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina