1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie montage Jens! :)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    edit laat maar..

    ik zat op een hele verkeerde pagina te kijke :9
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Jens je heb idd een mooie montage neergezet. Zoals MasterApu al zei: iets langer door laten lopen... Dan laat je ook de hele actie zien, is soms ook wel baas om te zien. Zit allemaal leuk in elkaar en idd goed in de muziek verwerkt. (ben geen fan van dat soort muziek, maarja je moet wat kiezen..) Echt lauw gedaan en scherp beeld kwaliteit.

    Je zou red1ce zijn montage is moeten zien, heel grappig in elkaar gezet en zit flink tempo in *) En dan hoor je is een andere soort muziekstyle die je ook kan gebruiken..(aangezien er vaak soort van rock achtige muziek wordt gebruikt..) Zal kijken of ik die nog voor je erop kan zetten, een link ofsjow..


    Salut _0/
     
  4. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die rock muziek zo verneukt, maar hleaas wordt die altijd in de montages gebruikt. Behalve dat nummer bij een shook on3 montage was heel bruut.

    Ga je montage wel even downloaden jenss
     
  5. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    dat lied in jensss zn montage past er goed in hoor. die snipe op bullet in t begin is best hard:p lkkr voor je bullet
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Shook heeft altijd wel vette muziek: nirvana, shook ones part II, roll call. Muziek speelt toch altijd wel een hoofdrol bij montages. En ice het zou mooi zijn als je die montage van redice ergens kunt oploaden, die wil ik weleens zien.
     
  7. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    mwah en dan. kan mij die montages nou schele. beetje de mooie stukjes achter elkaar zetten. alleen die van jensss is vet omdat ik weet dat hij goed is. ogre s enz ook goed begrijp me niet verkeerd. maar gassies al lil poison enz. die maken montages terwijl ze noob zijn en dan lijkt t alsof ze wat zijn.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Lil Poison nog maar 7 jaar oud is. Er zijn gewoon heel weinig mensen die al op deze leeftijd redelijk goed zijn. Tuurlijk is hij niet de beste, maar het blijft wel knap.
     
  9. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    en dan, wat boeit mij t nou hoe oud zown knul was. als me opa pro is issie de oudste gamer DUS WIE boeit t?
     
  10. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jouw in elk geval niet, lijkt wel of nix je boeit. En als je die montage nix aan vind of zoals jij zegt ''niet boeit'' dan kijk je het toch niet. Zijn mensen die der wel naar willen kijken.

    Apu ik probeer te regelen, hij staat op e0 site, maar op 1 of andere manier werkt ie niet..MOet ik red1ce ff vragen of ie het ff kan fixen om um ergens te uploaden.


    Salut
     
  11. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    ja meneer. :'-(

    ik geef alleen maar me Mening :'-(
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    niet meer doen dus...je snapt ook niks he!!!

    en jenns is 10 keer slechter als lil poison... en als jij jenss echt goed vind wil ik niet weten hoe goed jij welnie bent....
    jij bent vast alwel level 35 ofniet??? hahahaha
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah uitzoeken van muziek was best lastig.. Ik ben echt al heel lang opzoek naar een bepaald klassiek liedje... iedereen herkent het maar niemand weet de naam :{ :'-(
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zing hem is dan ;) :+ misschien weet max hem wel want die is toch zon fan van klassieke muziek :9
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    freestyler(bomfunk MC's) vind ik zon goed nummer voor montages..
    maarja die heb ik al in me halo1 montage zitten dus die mag je nie gebruiken:p

    als iemand filmpjes kan hosten heb ik er nog wel wat.....
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    post die halo1 montage van jou dan is :D moet je ff uploaden en dan link geven...
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou niet durfen om een liedje te jatten van DE halo pro die wel denkt dat die 100 keer beter is dan iedereen :+ _0/
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    zeg me waar ik em kan uploaden

    en jenss...die arrogante shit is altijd geauwehoer van mij...

    vink leuk
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik zweer 't je op m'n reet dat Lil Poison jou digitale mannetje helemaal verbouwt.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op pal 50 moeten spelen tjah.. eerst dacht ik dat het me nooit zou lukken om beetje goeie kills te maken maar het went echt snel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina