1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk had ie host en had hij toen een paar downloads aangezet ofzo. Tis dan voor iedereen wel extreem laggy, maar de host kan nog wel redelijk kills maken en de rest nauwelijks. Denk eerder dat het zoiets is.

2. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet gebeurd, het was hypothetisch.

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat je tegenwoordig ook nieuwe maps kunt hacken. Met z'on modchip kun je alles hacken.

Gast xboxconnect word amper gebruikt.

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar staat eigenlijk bij jullie de look-senitivity op?

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij toch slim _O_

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4.

Ik heb al lange tijd geleden gehoord dat je kan hacken op de oude maps. Dan kopieren ze de oude maps naar de harde schijf. Maar dat je dit ook op Xbox Live kan doen wist ik niet. Ik dacht dat je dan meteen gebanned werd (en daarom mensen gaan hacken op de nieuwe maps).

7. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, mijn x-b0x blijft maar die klote ''Dirty - Disc error'' geven. Elke keer asl ik even wil spelen moet ik eerst een half uur zo'n Cleaning Disc draaien. Heeft iemand hier nog een goede oplossing voor?

(Ik heb geen garantie meer en koop geen nieuwe xbox)

8. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe lens erin gooien. :+

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Al heb ik één match gespeeld zegt ie vervolgens: Failed to load the map. Opstarten van de game gaat nu ook niet meer soepel. Hij zegt vaak zat: Can't recognize this disc....... Word er gek van. Mijn garantie was net een maand verlopen toen dit erger werd. Ik belde op, helaas zou 130 euro kosten om te repareren. Je kunt zelf een nieuwe DVD drive kopen, maar die kosten ook al gauw 80 euro. Ik zeg: Wacht gewoon op de 360.

Ik heb mijn sensitivity op 5.

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik heb iets minder erge vorm namelijk dat ik een minuut de map moet laden.. En soms wel 3 minuten bezig ben op een custom game te spelen als k die game heb gejoined... En ik heb altijd friendlist lag dat is zoooooooo irritant 8)

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die superjumps zijn zwaar irritant, bij games zoals assault/ctf op Zanzibar of op Ascension vind ik dat je door zo'n bug veels te makkelijk de voordeel krijgt om te winnen. Beetje campen op dak van zanzibar met rocket is echt zo tering lame, en die mensen noemen zich dan elite...

Ik had een tijdje ook hetzelfde probleem met laden van games enzo, ik had mijn dvd speler eruit gehaald en grondig schoongemaakt. Daarnaast zag ik dat mijn disc al helemaal naar de tering was dus had 2e hands een ander exemplaar gekocht. En hij deed het weer perfect. Volgens mij is de lag bij het laden van je friendslist redelijk normaal, volgens mij heeft iedereen dit wel eens..

Ik ben een aantal weken niet online geweest op live, maar ik hoor dat mijn clan toch al weer vaak word gecheat. Ze zijn nu rond de lvl 28 geloof ik en ze komen meer cheaters tegen dan normale tegenstanders, ben ik toch eigenlijk best blij dat ik even niet speel :cool:

Toch kijk ik uit naar battlefield2 voor op live, schijnt een waanzinnige game te zijn. Alvast beetje oefenen met de versie op de xbox en dan serieus spelen met de 360 versie.

Mijn sens staat volgens mij op 4 of 5, ik weet het niet precies. Ooit eens ingesteld en ik vind het zo wel best :cool:

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah dat met die friendlist had ik vroeger echt nooit, k denk dat dat wel eens aan de disc kan liggen :'-(

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mwoah ik lig er niet wakker van iig. Neem een slok van je bier als die laadt ofzo, is het al voorbij joh 8)

14. DonScorpion

DonScorpion Guest

Vanmiddag Heinken op, man het blijft Uilenzeik hoe vaak je het ook drinkt. Geef mij maar Hertog Jan.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heineken en hertog zijn wel lekker, tijdens het gamen drink ik dan toch eigenlijk liever brand urtyp. Lekker stevig pils dat snel wegdrinkt. Maar goed, dit is geen drank topic... (A)

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dommelsch en Jupiler blijven mijn favorieten.

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag jij al bier drinken dan?

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heey.. biertje, nee doe mij maar een sappie.

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    een brabander drinkt BAVARIA bij zn frikandellen :D

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Malt :+

En bavaria is pure bagger _0/ Nu snap ik waarom je een bierbuikje hebt, je drinkt fout bier }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina