Die superjumps zijn zwaar irritant, bij games zoals assault/ctf op Zanzibar of op Ascension vind ik dat je door zo'n bug veels te makkelijk de voordeel krijgt om te winnen. Beetje campen op dak van zanzibar met rocket is echt zo tering lame, en die mensen noemen zich dan elite...
Ik had een tijdje ook hetzelfde probleem met laden van games enzo, ik had mijn dvd speler eruit gehaald en grondig schoongemaakt. Daarnaast zag ik dat mijn disc al helemaal naar de tering was dus had 2e hands een ander exemplaar gekocht. En hij deed het weer perfect. Volgens mij is de lag bij het laden van je friendslist redelijk normaal, volgens mij heeft iedereen dit wel eens..
Ik ben een aantal weken niet online geweest op live, maar ik hoor dat mijn clan toch al weer vaak word gecheat. Ze zijn nu rond de lvl 28 geloof ik en ze komen meer cheaters tegen dan normale tegenstanders, ben ik toch eigenlijk best blij dat ik even niet speel
Toch kijk ik uit naar battlefield2 voor op live, schijnt een waanzinnige game te zijn. Alvast beetje oefenen met de versie op de xbox en dan serieus spelen met de 360 versie.
Mijn sens staat volgens mij op 4 of 5, ik weet het niet precies. Ooit eens ingesteld en ik vind het zo wel best
Klik om te vergroten...