OMG don heeft 41 sniper kills . Vroeger ook altijd, blof..sniper kill. Je bent echt niet verandert he?
Als jij op die link klikt (in de quote)...Kom je op die bungy site. Ga je Medals toe....en je ziet dat hij 41 sniper kills heeft :{ En neen ik heb geen live
Duh.. zelfs ik weet dat nog wel, maar jij zegt dat was vroeger ook altijd zo. Check jij elke game van hem dan
Neen, maar ik kwam in deze thread. En klikte op die link en zag Dutch DON elite staan. En daar heb ik vroeger een hele leuke tijd mee gehad op XBconnect. En daar speelde hij altijd super op.
Zie ik daar dat Masterspy geraped werd? (of heeft hij dadelijk het smoesje dat hij stil stond of dat er iemand anders voor hem speelde _0/ ) Weet er trouwens iemand of je een 3-maanden Live kaart kunt verlengen?
Bullcrap. Superjumpen was te laat om met de eerste auto-update te verhelpen en een te complex probleem om met een andere update op te lossen. Ze zouden met de geometry etc. moeten knoeien en dat is te lastig. FYI zijn console games moeilijker aan te passen en te patchen als bijvoorbeeld PC games. Glitches zijn cheats, net zoals hacks cheats zijn. Daarom is het dumby glitchen en het pakken van de vlag door muren ook verholpen. Maar goed, discussie over dit onderwerp is al eeuwen oud.
Ja dat was DonScorpion En z'n kameraad was ook zeer goed (Slayer 15 hier op dit forum, jammer genoeg hier niet meer online)
Idd druk maar eens op pause en dan nog een keer. Je ziet dan soms een paar lijnen op de grond bij elkaar komen. Deze lijnen vormen een vlak dat een helderde kleur heeft dan de rest vlak na de pause. OP deze vlakken moet je dan springen om een superjump te doen. Deze vlakken zijn bijna onmogelijk om eruit te halen. Weet er trouwens iemand of je een 3-maanden Live kaart kunt verlengen?
Met wat voor naam speelde jij dan op XBC? Gebruik van een glitch maken hoeft geen cheaten te zijn. Hangt gewoon af van wat voor soort glitch je gebruikt.
Poeh, daar vraag je me wat. Volgens mij Metal Mark gewoon (Met Halo 1). Misschien weet Don het nog wel Mijn account naam was BeZaX, mijn broers nickname.
ik stond inderdaad ook stil in die game ik sta zo veel stil in customs. Dus zeg de volgende keer wat als je echt weet of ik wel heb meegedaan of niet in een game
Hahahahah wilde gewoon ff een reactie horen. Had allang gezien dat je stil stond om dat je average life 1+ min was _0/
Trials (dan wel 2-month, dan wel 3-month) worden toch automatisch verlengd tenzij je belt naar de Xbox klantenservice?
Ok thx. Ik dacht zelf dat 2-month trial niet verlegend werden dus daarom de vraag of dat bij 3-month wel zo was.