1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook tegen hem gespeeld. Vond hem niet zo geweldig. Vond Jensss, Blackdragon etc veel beter...

Heeft iemand trouwens gehoord dat Hashkabab in H2H verloren heeft van Coolnightmare :)

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    owhneej gaan we weer8)

k denk dat je hard op je aars word gespanked door onze sir Ice, want als je niet bekent bent in de 'hogere' groep nederlanderse spelers betekent dat je ni veel zal zijn, al speel je ni meer

miss komt da je nog ni 'ontdekt' bent maar sinds je voor de patch speelt lijkt me da sterk da et nog gaat gebeuren. k had het zelfde probleem (speelde VEEL met engelse en amerikane) maar k heb wel naam gemaakt :p

dus jah k weet ni wat jullie probleem is, speel et uit in een paar customs in plaats van MM |:- 8)

en Sir houdoe he;)_0/

ps: het is brabant:{ *)

3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere Hogere speler kende mij wel voor de patch, nu wint hij wel van mij, duh raak het spel amper ooit aan, maar vroeger voor de patch lijkt me sterk..

Maar ff Serieus welk level was jij voor de patch? level 15 ofzo

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw een legendarisch post. En even voor de duidelijkheid. Legendarisch=Airwave. En Airwave rapet(met uitzondering van Apu).

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw een legendarisch post. En even voor de duidelijkheid. Legendarisch=Airwave. En Airwave rapet(met uitzondering van Apu).

25:{ . Uitgeluld.

Edit: Foutje, dubbelpost, wat is er gebeurd met dat editen?

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet over jou, maar over ICE of hoe hij ook heet, jij komt me trouwens bekend voor jij zat toch bij dat groepje van Niels7Killer enzo?

Hoezo uitgeluld, 28 met MyH2O en 27 met Team Skirmish :9

En waarom gaan we hier eigenlijk nog maar over door, MYH2O was gewoon voor de Patch goede clan, niet veel betere, STR8 Rippin enzo natuurlijk, en ja King Tuur's Rex Ubisoft of hoe ze heten waren ook altijd goede matches

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het nu over mij of Airwave? Ik zat niet bij het groepje van Niels7n00ber. In ieder geval niet voor de update. Na de update heb ik wat meer met n00ber gespeeld. Nee ik speelde altijd met Vysio en Nemo:+ In het vroege begin van halo dan;) .

8. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is Halo2 nog wel een beetje levend of is het echt veel minder geworden...

En ik toen ik het spel nog speelde verliezen van die ICE gast, nee dat niet. maarja nu ik het niet meer speel.

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

En met wie bedoel je dan het 'hogere' groep nederlanderse spelers, van dit moment, toen ik dit spel speelde hoorde ik bij de hogere groep 8)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog redelijk actief. Sinds de WCG wordt het veel minder gespeeld. Hogere groep Nederlanders is nu onder andere: Cpl Kamachi, BBE Hannes, King Tuur, Airwave NL, I Bahamut I, ReignofChaoz NL, Masterspy NL, Dutch Don Elite, Sir Ice, Reson enzovoorts.

11. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
  12. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    um tipje Ice!!! laat of ten tweede of ten derde weg:+ LOL beetje vaag anders

13. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    toch typisch dat er altijd over dezelfde namen gepraat wordt over de betere nederlanders!!! omdat altijd dezelfde mongolen lopen te showen!!!de beste nederlanders blijven altijd bescheiden .Bijvoorbeeld Starsix . hem heb ik nog nooit iemand horen dissen of zeggen dat ie superieur aan iemand is. hij houdt zich daar niet eens mee bezig zoals de meeste forum hoertjes hier|:- en trouwens de beste spelers zijn nog altijd de halo1 spelers van xbc daar kwamen pas echt skillz bij kijken hou tog op over je halo 2 shit

P.S. en al die spelers kennen mekaar die hoeven onderling geen naam meer proberen te maken!!!

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    fok zijn lvl:D hij RAPED je gewoon ( damn lvl hoeren ) 1 vd redenen dat ik gederanked ben , tis gewoon veel leuker als je keihard geraped wordt door een lvl 25 ipv 40+O-)

IcE vs InFeRnO 1vs1 , klein gokje ??? 10-2 ofzo? (InFeRnO host natuurlijk )

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Starsix idd, superaardige kerel, ken em al een tijdje.

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    ij

ice was vanaf moment 1 al 10 keer beter als jouw met halo2 en dat komt omdat wij halo1 ervaring hebben....oftewel jij had heel blij moeten zijn met 2 kills toendertijd.....en dat is geen opschepperij maar puur de waarheid!!!
    en de ''toppers'' weten dat ook wel..
    ice was 1 van de betere in nederland met halo1 maar ook met halo2 hij heeft alleen nooit meegedaan met toernooien oid.
    enne dat je nu voor de zoveelste keer over level praat geeft alleen nog maar meer nadruk erop hoe slecht jij zelf was...

enne je zat niet in de top van nederland...
    dus droom maar lekker verder

17. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt triest om te vertellen hoe goed je wel niet bent. Vraag me af of mensen begrijpen dat het maar een spelletje is |:-

Ik heb Fifa pas net gekocht maar is qua sfeer een stuk leuker, omdat daar voor de verandering een keer niet wordt uitgescholden voor noob etc. als je hebt verloren _O_

En over de grote namen van Halo 2 :confused: Boeit iemand dat nou hoe bekend iemand is, is leuker om met gezellige mensen te spelen.

@ Reson: wie likt Tuur zijn kont dan? Tuur is naar mijn idee gewoon de beste halo 2 speler van Nederland en dat zeg ik niet om te slijmen.

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen waarheid, dit heet opkomen voor je vrienden wat jij doet.

19. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie was volgens jou dan de top van nederland van die tijd? King tuur , en de komende 10 plaatsen jou beste vrienden, en wie ben jij eigenlijk naam komt me bekend voor

Halo 1 is een heel ander spel, en hoe weet jij wie er beter was op halo 1?

Zou me niet verassen als ik het spel weer een weekje ga spelen (wat ik dus echt niet ga doen) , ik die ice ofzo met 10-0 versla, of meer ligt eraan wat voor mode je wilt doen8)

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger voor de patch had hij mij ook echt niet kunnen verslaan, maar dat kunnen we jammer genoeg nooit uitproberen heh O-)

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina