1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mense even mijn mening...

Kennen jullie verdomme SpartanGunner? NEEEEH

Jullie hebben nog nooit tegen hem gespeeld dus WTF lullen jullie dat ICE beter is? Damn SpartanGunner was fucking rape voor patch in ieder geval daarna heeft die nooit meer gespeeld...
    Tjeez echt er valt gewoon niet te zeggen wie beter is... Daarvoor moeten ze eerst tegen elkaar hebben gespeeld is dat nou zo moeilijk te begrijpen|:- :confused:

En ik weet niet wie dat zei over Starsix maar die gozer heeft groot gelijk...
    Niemand noemt een persoon als BlackDragon3 terwijl hij ook fucking hard ownde

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  2. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    als jij dat vind mag je dat zeggen...ik heb alleen vanaf moment 1 gezegd dat hij niet de beste is en dat heeft die bewezen op het WCG, en ik vind het heel spijtig dat ik zelf de kans niet heb gehad om hem eruit knikkeren:mad:
    begrijp me niet verkeerd: tuur is een hele goede gamer maar hij is gewoon niet de beste in mijn ogen.(kheb vaak met hem gespeeld dus ik weet waar ik over praat)

wie tuur zijn kont likt....lees nog maar ff de world cyber games topic vanaf pagina 1 door dan zie je het wel.8) 8)

en dat het vrienden helpen is klopt maar ik help me vrienden alleen als ze belachelijk worden gemaakt door iets of iemand die ongelijk heeft.
    Net als in het echte leven zeg maar:D

en de top 10 bestond uit tuur en mijn beste vrienden ja dat heb je heel goed geraden en die top 10 is ook nu nog steeds zo..._0/ _0/
    dus zeg maar

bye bye swaai swaai

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heeft jensss gelijk in. Jullie kennen Spartan Gunner helemaal niet. Als je hem wel kende dan wist je wel dat hij rapete. En wat boeit het trouwens wie beter dan wie is? Iedereen kan van elkaar winnen. Het is een spelletje.

Wie zou dan zoal beter zijn dan tuur volgens jou? 1 op 1 rapete Tuur in halo 1 en ook in 2 toen hij het spel nog speelde.

4. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    das dan weer leuk:

king tuur's rex ubisoft....HAHAHAHAHAHAHHAHA

jonge ik zat ook in die clan en die was niet VAN king tuur hoor...
    hij was een member....net als ik en net als de rest!!!!!
    (hij was zelfs van Mcplayboy)
    enne toendertijd rapede onze clan en de clan van ice,starsix,xstyle en rest iedereen in nederland(ook myh20)
    dus daar heb je je zelf verlult jonge...

nogmaals:

_0/ bye bye swaai swaai_0/

EDIT:

masterapu...1v1 tegen tuur word heel spannend maar 1v1 is ook mijn beste kwaliteit(net als tuur) dus dat zou leuk worden jah..
    en ook ik was bij halo1 heel goed in 1v1..
    vorig jaar WCG 2e plek 1v1 met halo1`
    dit jaar 3e plek met halo2 op het wcg
    enne tuur was alleen in 2003 goed met halo1 in 2004 had die geen recht van spreken

edit 2

ik ken spartan gunner wel volgens mij stond die zlefs in me friendslist

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mcplayboy.
    OMFG wat is die gast een nerd, ik moet goed mijn best doen om hem niet uit te lachen op het wcg 8)

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

reson je lult echt man. Jouw clan rapede helemaal niet. Toen ik met blackdragon, jensss en bullettime LOC had opgericht hadden we jullie clan zo vaak verslagen. GA geen dingen zeggen die niet kloppen he

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Daar komt de redder in nood:cool:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zucht, wat een gelul over niks. Reson owned imo toch wel de meest mensen op dit forum, geen discussie mogelijk.

9. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand moet toch de waarheid zeggen of niet jensss :p

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    ik heb loc eigenlijk nooit echt goed gevonden hoor...
    de zaten wel leuke spelers in en tuurlijk winnen jullie weleens maar rex ubisoft ownde(voor de cheaters dus tot eind december echt KK hard gewoon) over het algemeen jullie ook wel..en das geen onzin.

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah... alleen als King Tuur zelf meespeelde hoor...

1x verloren met 1 kill verschil namelijk op cogulation..

12. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook niet bot tegen je doen als je dat denkt ik vind je een hele aardige gozer. Maar wat je nou allemaal loopt te zeggen op dit forum klopt ook niet helemaal

13. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij me niet kent kan ik nix aan doen. Was jij zo goed voor de patch dan had ik je gezien. Blijkbaar was je dus niet zo goed als je denkt en alleen maar een ''hoog'' level geworden was door je vriendjes waar je mee speelde. Hun deden het en jij liep mee, zoals bij veel mensen gaat die blij doen met hun level. (neej ik was geen laag level ''met je hij was zker een lvl 15 ofzo'' en al is iemand dat wel, wil nog niet zggn dat ie dan gelijk geraped wordt door een hoger level)

En zggn van dat je voor die patch mij zou kunnen handelen mag je geneens over praten als je me niet kent. En voor die patch waren een aantal ''bekende'' spelers, en daar hoorde jij gewoon niet bij. Ik speel al lang halo1 en daarna overgegaan op halo2. Nou je kan er vanuit gaan dat ik wel weet wie er in die Top 10 zit hoor.(niet om trots op te zijn ofze, maar is gewoon een feit)

Oh en freakindell, het is idd dat je ook niet alle bekende spelers hier over de vloer komen. Onder andere Starsix... Maar al heb je het over;daar zie je nix van en showen ze niet mee dat ze goed zijn, dat is omdat iedereen anders in elkaar zit. Het feit dat ik hier gekomen ben is omdat mensen niet weten waar ze over praten. Doen zich voor (zoals inferno) dat ze baas waren! Enigzins stoor ik me daar gewoon aan, dus zeg ik er wat van:) Ze verdienen geen respect gewoon. Kijk die gene die het verdienen kunne het van mij krijgen.

In dit forum haal je zo de mensen uit die weten waar ze over praten en wie duidelijk niet! Zijn ook vaak de mensen die langer spelen dan alleen 2 mndjuhs;) Maarja... Ze denken alsnog dat ze alles ervan af weten.

Genoeg onzin over! Het is toch mijn woord tegen die van hem. Weet wel wat mijn plaats is in halo1 of halo2.

Salut_0/

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor maar je zit zo verdomde fout telkens met wat je zegt..._0/

Spartan Gunner was aan aanwinst voor ons team man hij liep niet mee om hoger level te worden of wat dan ook... Tjeez hij was ook gewoon fucking goede speler, maar der valt gewoon niet te oordelen over wie nou beter is.

15. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    oke goed gesproken ice we houden dr nu meer op:)

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    als ik bij tuur in het team zat deed ik nooit onder dan hem...
    en neit iedereen in die clan was goed(kjel,alex v) maar ik tuur en gizmo en spinnenman waren ook ckers wel een bruut team waar je niet zomaar van wint

maar genoeg hierover..:D

peace out

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad wordt tijd om over op te houden...

Leuk spel zeg dat halo2:+

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Telkens fout? Nou dat zal wel niet aap! Of ik fout zit met dat ie meeliep en daarom hoog lvl is geworden kan. MAAR als je goed leest zie je dat ik zeg:zoals bij veel mensen gaat die blij doen met hun level. Dat het bij hem niet het geval is, zou kunnen.. Het is een INSCHATTING!

Pfff je moet eerst GOED lezen voor je een reply binnen 2sec ( <----- BEWIJZE VAN SPREKEN, zal het maar uitleggen) geeft!

EDIT: dit is het laatste wat ik over kwijt wil

Peace_0/

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    en das juist het trieste..

tis nog een kutspel ook, khad eigenlijk liever dat die nooit uitgekomen was en dat we lekker met het bekende clubje nog op xbc waren

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjeez ik hebt over wat je telkens maar zegt over SpartanGunner|:-
    Je onderschat die gozer zooooo erg man

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina