Dat jij me niet kent kan ik nix aan doen. Was jij zo goed voor de patch dan had ik je gezien. Blijkbaar was je dus niet zo goed als je denkt en alleen maar een ''hoog'' level geworden was door je vriendjes waar je mee speelde. Hun deden het en jij liep mee,
zoals bij veel mensen gaat die blij doen met hun level. (neej ik was geen laag level ''met je hij was zker een lvl 15 ofzo'' en al is iemand dat wel, wil nog niet zggn dat ie dan gelijk geraped wordt door een hoger level)
En zggn van dat je voor die patch mij zou kunnen handelen mag je geneens over praten als je me niet kent. En voor die patch waren een aantal ''bekende'' spelers, en daar hoorde jij gewoon niet bij. Ik speel al lang halo1 en daarna overgegaan op halo2. Nou je kan er vanuit gaan dat ik wel weet wie er in die Top 10 zit hoor.(niet om trots op te zijn ofze, maar is gewoon een feit)
Oh en freakindell, het is idd dat je ook niet alle bekende spelers hier over de vloer komen. Onder andere Starsix... Maar al heb je het over;daar zie je nix van en showen ze niet mee dat ze goed zijn, dat is omdat iedereen anders in elkaar zit. Het feit dat ik hier gekomen ben is omdat mensen niet weten waar ze over praten. Doen zich voor (zoals inferno) dat ze baas waren! Enigzins stoor ik me daar gewoon aan, dus zeg ik er wat van
Ze verdienen geen respect gewoon. Kijk die gene die het verdienen kunne het van mij krijgen.
In dit forum haal je zo de mensen uit die weten waar ze over praten en wie duidelijk niet! Zijn ook vaak de mensen die langer spelen dan alleen 2 mndjuhs
Maarja... Ze denken alsnog dat ze alles ervan af weten.
Genoeg onzin over! Het is toch mijn woord tegen die van hem. Weet wel wat mijn plaats is in halo1 of halo2.
Salut_0/
Klik om te vergroten...