1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo of niet! Die tijd was beter en niet te vervangen! Baas mattie BAAAS!_O_

Tering, ik heb nog niet wat gezegt over er staan al weer reply's tussen, lijkt wel MSN:p

_0/

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Mja reson ik zie je wel met pgr 3, kan je mooi mijn achterlichten bewonderen. Halo 2 is nooit mijn ding geweest en daarvoor ben ik ook nooit met die mensen in het team gegaan. dat weet je ook, maar is gewoon weer moddergooien.

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  3. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou:9 Die was hard zeg:confused:

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    het is dat hij het spel niet meer speelt maar toen halo2 net uitwas en mensen gingen serieus spelen was hij zeker 1 van de ''grotere jongens'' :D ik vond hem altijd erg goed spelen(snipen enzo) maar jammer dat hij toen gestopt was... en ice en spartan wat boeit het dat jullie elkaar niet aankunnen:confused: :p

5. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Princiepe kwestie;)

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he wacht jij bent spartan gunner natuurlijk:)
    kom ook weer eens online joh, heb je pgr2 want halo2 zuigt echt balle
    ps: speelde veel met airwave en apu maar moet eerlijk zeggen airwave was mijn meerdere (:+ ) ohjah daarvoor altijd met renegades en tigerstyle gespeeld en toch wel paar keer van die undutchable en reson gewonnen;)

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik ben ook gestopt met halo 2 nu, ik vind de sfeer tussen spelers in dat spel onderhand zo slecht... Ik vind het niet leuk meer, wacht wel even op een spel waar er wel sportief wordt gespeeld. Dan zit je toch meer in de racehoek, daar is de sfeer 100x beter. Bij halo zit ik me alleen maar te ergeren.

8. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel fifa..

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. heb je pgr2 dan? want we proberen zoveel mogelijk spelers naar pgr2 en van halo2 te halen, HALO2 boycot:+

alex kom ook eens moet toch keer van jouw winnen:p

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Stuur ff friendrequest naar jensss dan kom ik ook wel ff op PGR28)

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Haha pgr 2 heb ik allang niet meer gespeeld joh niels ;) is ook niet echt bepaald mijn beste racer :) Misschien blaas ik het stof er wel af...

12. DonScorpion

DonScorpion Guest

PGR2 OWNAGE, wij gaan met een 'selectie' halo2 spelers die het spel ook beu is Pgr2, counterstrike etc. doen. De sfeer, net zoals Alex al zei, is onderling zoveel beter dan halo2 en je hebt geen last van vliegende auto's met allerlei speedhacks ofzo.

Alex kom ook gewoon, je hebt het binnen een uurtje weer in de vingers.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2005
  13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Alex heeft groot gelijk dat hij reageert. Ten eerste deze discussie gaat nergens over. Ten 2e, als je gaat zeggen dat je zelf ownt en iemand anders slecht is dan ben je ongelooflijk arrogant. Zoals Reson dus. Daarnaast heeft deze houding Halo 2 nog meer verne*ukt. Iedereen denkt dat hij de beste is.

Ga a.u.b. geen PGR 2 spelen maar kom gezellig is online bij halo 1.

14. DonScorpion

DonScorpion Guest

IDD, dat moet ik weer eens gaan doen, lekker de hele dag van boven naar beneden rennen op xbc, ik denk dat sommigen van jullie dat wel herkennen. Wel goed voor je conditie btw.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat heb ik er wel voor over. Aangezien ik halo 1 amper gespeeld heb. Wat ik toch wel zonde vind. Ik de tijd van halo 1 was ik niet echt met gamen bezig, toen speelde ik af en toe weleens een spelletje maar dat was het dan ook.

Tuur heeft toch mooi in 2003 gewonnen en is 4e geworden op de WCG. En waarom zou hij in 2004 recht van spreken moeten hebben? Hij wist toch al dat hij zich niet mocht kwalificeren voor halo 1 omdat hij te jong was. Dus won hij PGR 2 even. En Team Rex draaide destijds wel vooral om Tuur. Ook al zeg je dat het niet zo is. Het is wel zo.

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 >>> Forza/andere race titel.. _O_

btw, in welke games heb je vliegende auto's?

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bij PGR 2 wel mis is het gevoel voor snelheid. Doordat het er zo glad uitziet mis je het race gevoel.

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 is een slak met een benzinemotor. Gelukkig gaat deeltje 3 harder, moeten we alleen weer zo lang op wachten :mad:

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ervaar ik anders: een game als Forza Motorsport heeft IMO geen snelheidsgevoel!
    Ik rijd met een TVR Cerebera, en ik merk niet dat het een supersnelle auto is. In PGR2 merk ik dat wel. Maar misschien komt dat omdat Forza een lage framerate heeft (30fps). Naar mijn mening heeft PGR2 veel meer snelheidsgevoel, maar dat ervaart iedereen anders.

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens pak moto gp2 uit de kast ( ja 2 ,want 3 is minder :9 ) dan weet je weer wat snelheid is. Echt fenomenaal dat spel !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina