[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    uhm Apu jij kent me !!! Zeg ik ook maar 1 negatief woord over 1 vd 4 spelers?
    NEE, ik d88 dat verhaaltje erg duidelijk wasO-) Het gaat niet over IcE , X style , Hannes of Tuur gewoon
    in het algemeen. PS alles goed verder?

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat wel lekker. Gister weer eens halo 1 gespeeld. Was zeer vet. En hoe gaat het met jou?

3. DonScorpion

DonScorpion Guest

WTF weet jij van mij af, 1 keer jou op live gezien. Zal ik jou eens beoordelen. Binnen een maand lvl 20 (sinds maart) en jij na een half jaar kwam je pas een beetje in de buurt. Als er iemand geen recht van spreken heeft dan ben jij het wel, vervelend figuur.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bedoel ik dus weer. Mensen gaan over iets hebben om zo weer iemand uit de kast te jagen. Vindt beetje jammer, blijkbaar weet JIJ (jerreby) niet waar je over praat. En ik geef ook toe dat ik toen geraped ben. Mag dat niet dan? Ik ben ook maar een mens, speel niet 24/7 goed. Je wil niet weten hoe die game gegaan was en het was ook nog is hun host.(voor jou freakindell;) ) Er zijn ook potjes dat ik en Xstyle op hun hoste gewonnen hebben, maar die zal je NOOIT zien verschijnen...bewijs maar dat het zijn host, dat kan niet. Dusjah! Krijg je dat gezeik weer!
    Speelde die hele dag al verneukt, gewoon een feit. En neej das niet een excuus. Maar dat gelooft toch niemand..

En tuur.. Je zegt:Haha, nu ff op een post wachten waarin staat dat dat beginnersgeluk was he. Das is eigenlijk ook maar triest hoor om zoiets te zggn. Was gericht op mij neem ik aan_0/ Owjah, halo community is maar triest? Zitten maar te schelden en te zeiken.. Neej jij niet, dat scheelt;)

Bitches_0/

5. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Vervelend figuur:9 Nou idd!

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm je vind de sfeer slecht, custom was toch altijd wel lachen? En volgens mij draag jezelf ook niet altijd bij aan een gezellige sfeer. Ik begrepen dat je me (Renegades NL) uit je vriendenlijst gedonderd had omdat mijn broertje iets te veel zijn shotgun gebruikte? Hij zij dat je hem helemaal flipte?

Hoe zat het percies? vond je meestal wel relaxed dus vandaar dat ik het een beetje raar verhaal vond. jammer dat je geen Halo meer speelt trouwens. Ik irriteer me eigenlijk ook kapot aan die game maar het is gewoon verslavend.

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ice hij bedoelt denk ik eerder dat er weer een loze discussie wordt uitgelokt. Tuur vraagt zelf niet om de game. En in jou situatie ga je jezelf het liefst verdedigen. Wat Tuur dus voorspelt. Snap ie?

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als je vaker met mij gespeeld had, weet je dat ik online nooit problemen maak met andere spelers en dat de sfeer vrijwel altijd gewoon gezellig is een enkel potje in halo 2 daargelaten, die broer van jou flipte em overigens zelf hard door, ik reageerde er alleen op. Ik kan er niet goed tegen als mensen geen sportiviteit op kunnen brengen. Maja halo 2 maakt lame spelen ook mogelijk, dat kan gelukkig niet met moto gp...Mensen uit de moto gp community heb ik in 2 jaar nog geen kwaad woord van gehoord.

9. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ egt grappig hoe mensen elkaar afzeiken over een kutspel :+

maar ik had voor de patch ook een leuke clan met . Taztrix (speelt niet meer ) ,Jamo(speelt niet meer) en NRG minotaur, Quickrick :p we hadden goede teamwork todat jamo en quickrick hele tijd ruzie kregen en daarna nooit meer gezien op live lol :p . en na de Updat dat ik die vette clan met dikke Apu ,niels,en airwave en niet te vergeten diablo groentje en nemo ^^ (jodeciook nog). E n wat nog het leukste was toen ik airwave en dikke apu :p een nieuwe account hdden werden we een keer niet gecheat en kon je alles gerust starten. :) maarja Bf2 is ook leuk :p maar wil wel weer op 360 komen

Siebert de zeehond will come back (lol )

to be continued ^^ :+ 8)

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Whaha, dikke nerd, jij loopt eerst te zeggen: Ik ben de beste, ik ben de beste, en als ik dan ff naar je potjes kijk, dan krabbel je weer terug met dit soort domme excuusjes.. hwaha

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind je ook helemaal niet slecht, in tegendeel zelf. Alleen vind ik je niet tussen dat rijtje personen passen. Het is dus helemaal niks negatiefs over jou hoor.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ga niet lullen over shit waar je niks vanaf weet. bitch

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Mis je me:p.

@ Jerreby: Houd je mond gewoon oke?

14. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    De beste heb ik nooit gezegt... Ik weet gewoon dat ik niet in dat rijtje thuis hoor waar jij denkt dat ik hoor. KBen niet de enige. En al zou ik de beste zijn (wat ik niet ben, en niet wil zijn) dan kan je alsnog een slechte dag hebben en kut spelen. Zo zie je maaar op wcg..iedereen denk dat Tuur en Hannes winnen, maar neej! Kan dat nou? Ja zkker pech en het ging niet lekker? Volgens jou kan dat niet.. LOL!

Mjah maak niet uit, scheldt me maar uit..noem me dikke nerd. Ik weet beter.

_0/

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Na al die tijd weeris ff terug gekeken op dit forum, maar 't niveau tussen jullie allemaal is nog steeds hetzelfde. Trieste kut ventjes ook allemaal.

16. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    had je niet weg kunnen blijven? Je brengt nix in zo hoor! whahahaha

(Deze post is voor Xstyle..hahah)

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    pff als je het mij vraagt mogen de mods deze kerel gewoon een ban geven voor uitlokken van reacties. Volgens mij denk je echt de man te zijn om elke keer maar weer van die lompe dingen neer te zetten. Wat boeit het nou dat Xstyle en IcE een keer verliezen van Tuur en Hannes? Ik zie jou nou nog geen kills maken tegen hun hoor. Maar goed, hou gewoon je bek en ga lekker tegen je moeder aan lopen zeiken...

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Het word leuker en leuker hier:+

Je zegt 1 dingetje, en gelijk komen 10 dikke nerdjes op je af: hé, wil je daar me stoppen.. Whaha, waar gaat dit heen. Volgens mij zijn jullie gewoon net zoals die Amerikanen, alleen maar vreten en niet bewegen 8) :D :D

(Ik weet zeker dat hier weer 10 dikke nerds op gaan reageren, let maar op 8) *) )

19. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    kerel volgens mij zijn amerikanen dik dus bewegen ze ook niet veel als je iets zegt moet je het wle goed doen stumper

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    maar toch denk ik dat als die 10 nerds voor je staan jij wel bagger schijt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina