1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En dit zijn er drie:

Nu weer effe normaal doen graag...:{

2. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dit spel is echt zwaar verneukt. Dacht na enkele maanden weer eens leuk Halo 2 te kunnen spelen, worden we daar niet keihard gecheat..
    Zo is de lol er weer snel vanaf.. trouwens dat Team Sniper is nog wel een vermakelijke toevoeging!

3. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Of iedereen spleet gewoon customs en zeikt niet!Een MLG TS is altijd wel leuk(A)....

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

/Mod Hoeveel loze posts moet ik deleten? Post eens met inhoud en ontopic, geldt voor iedereen.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    _O_ :+ Anders spuug je t nat, als ze niet wil meewerken ;)
    Omg het niveau :D

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ook vooral doorgaan na maar liefst twee verzoeken om weer on-topic te gaan...:{ Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ff nog over SpartanRunner
    k zal alles trug nemen want hij was dus wel lekker besig voor de patch en k schaam me ook dak loze dinge zeg over mense diek ni ken. (k zal het hier bij houde;))

en jah iemand moet eens op XBC halo1 kome want k heb net potjes gespeeld met mense di radar hebbe en met pp starte:|
    3 keer gwonne met 15 en 0 dood:|(dit zegt nix over mij, maar hun juist;):)) en Purno k wil nog weleens tegen jou spele als je da nie erg vind8)

mar over H2, k speel het bijna nooit meer, alleen Minor Clan want das gwoon het enige waar je lol kunt hebben en ook serieus zijn ( alleen Apu wilt da8))

en tuurlijk ben k je meerdere niels wi ni :p:p onse clan was cker wel gesellig (k seg ni da di van jullie ni is;)) met de relatie probleme tusse Apu en diablo, Tigerclaw met zn ninja shizzle en niels die altijd lag te kenkere:|:p

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een legendarische post. Je vat onze clan tijd precies goed samen. De goede oude tijden. Vergeet ook de legendarisch NRG Minotaur, en het uit de baarmoeder gerukte k*t kind groentje niet. En Cieba de zeehond.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    owh cker niet Apu, NRG minotaur is cker een legendarische speler die net als starsix cker zijn respect zou moete krijge, net zoals die autist van een groentje, die lange boom, k sal hem misse 8)
    en tuurlijk valt Cieba er onder, maar k wilde er ni inwrijve dat hij altijd gepest werd door jou;)

en wrom ben jij ni op XBC als k vrage mag O-) kan k nog ff spele voor k ga;)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Cieba=Rushn00b.

Ik was net even op XBC, maar jij was er niet?? Ik hem 2 PM's gestuurd: Kom op msn!

11. ll C13ba ll NLD

ll C13ba ll NLD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis je heel erg weetje tog :9 :'-( mis de gezelligheid wel een beetje O-)
    maar dat het geschreeuw van niels weg is is wel beter voor mijn OREN :p8)
    en die arogante groentje ^^ en het gevecht tussen diabolo en jouw mis ik helemaal ^^ en dan airwave ertussendoor DOE NORMAAL :p

mis jullie allemaal bweet je tog :'-( :'-( kunne juliie niet ff bf2 komen spelen :p.

PS; nu ik geen halo 2 meer speel weet ik waarom het tog zo'n verslaafend kutspel is . de gezelligheid ( en dat apu me de hele tijd ''pest'':+ )

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm.. WTF het is xboxlive hoor niet je leven...:{ 8)

13. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Iid een beetje elkaar afzeiken in een topic is wel heel kansloos(en please geen antwoord zo van:`ja robo kom dan ik own jou`. Neem live gewoon niet te srri wtf. Alleen mlg customs zijn tegenwoordig nog een beetje vet om te spelen als je niet van die team mates hebt die zeiken over de host etc.

14. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja duh :p zo bedoel ik het ook niet :p maar normaal als ik spel speelde was het niet zo gezellig:+ |:- ;p maar heb tog liever eenleven dan xbox live ;) 8)

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is toch mooit dat je geen oorpijn meer hebt?:+
    maar halo2 was qua community echt niet gezzelig, kan je beter pgr2 doen is iedereen aardig en er is geen haat.
    misschien als team hardcore komt dat ik en een paar effe teruggaan maar voor de rest is het echt een poepspel geworden

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen ik heb vanacht weer een keer gespeeld en ben lvl13 geworden in Team Slayer _O_

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    WOOOOW OWNAGE Man :+

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik ben al 16..

19. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het dat niet helemaal waar dat Halo 2 ''community'' fucked up is. Ok ik moet zggn dat hier wel los gegaan wordt over iedereen en alles.. Maar er zit dan ook grotendeels elkaar op te fokken en maar gelijk proberen te krijgen. Als je logisch nadenkt is bijna alles wat je hier zegt onzin.(enkele daargelaten dan...)NIet specifiek gericht op jou dan he. Kijk live is voor mij een ''uitkomst'' omdat halo1 stuk minder communicatie was door het feit dat je niet met iedereen kon praten. Onze clan gebruikte wel TSpeak en Ventrilo..Maar niet iedereen en dat was jammer.

Nu live er is kan je met al die gasten praten waar je eerst alleen nog maar op XBC berichten kon typen. En gezellig is het wel hoor. Als ik een keer nix te doen ben en paar ''matties'' zijn online heb ik veel lol en wordt er veel gelachen. Het ligt er aan wie er gewoon bij is. Je ziet gewoon aan de ''vaste'' groep waar je mee speelt het gezelligst is. Dat is denk wel bijna bij iedereen zo.. Die haat voor het spel en voor bepaalde mensen komt door dot soort forums. Er hoeft maar 1 een kut opmerking te geven en er komen reeksen reply's op!

Hoe je het ook went of keert! XBlive is lachen en veel fun, en ook met halo 2! Niet kijken naar dat gescheldt in deze forums, dat staat er buiten..

Peace aapiejs:9 _0/

Salut

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is nog NIKS. Ik Double Team ben ik al 17, maar zit nu te denken om te gaan de-ranken....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina