1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    kheb zovaak gelachen op live met ons groepje das egt nie normaal...
    dat was altidj zo mooi met iedereen
    ice,hunter,xstyle,aapiej en weet ik veel wie nog meer..

    mare kga fifa kopen zodat ik ff een 360 ga winnen:D
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik weet niet welke game je hiervoor hebt gespeeld maar ik speelde iig veel pgr2 en daar had je nooit ruzie en was het altijd gezzelig, kijk op halo2 is het wel gezzelig met dat vaste groepje maar de rest is vaak klote, ruzies en schelden als ze niet kunnen winnen enz en dat is vervelend want is de meeste andere games heb je dat niet.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    wie vergeet je! _0/
    Starsix, warchild, yucc en ik O-)
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ojah.. yuc hehe... Toen wij hoog waren met LoC hadden we altijd ruzie met die gozer over wie nou beter was|:- 8)
    Toen kwam op neer dat zij beter waren in slayer en wij beter in skirmish... Maarja voordat er weer discussie overkomt dat was TOEN nu dus niet meer:+
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM zou je willen deranken?!?!?! Je verkloot andermans level zo |:- !

    En zeg niet dat je op 17 al te veel cheaters tegenkomt..
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe speel weer voor het eerst in 2weken een serieus potje MM word ik gelijk weer gecheat door van die kansloze sjakies :D Ratio: 2normaal 2gecheat...
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol echt he..

    Black en ik werden ook nog us 2 van 3 potjes met double team gecheat|:- Niet echt leuk begin voor iemand die al tijd niet meer op halo2 was vanwege cheaten enz..:+
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    waarom speel je dit spel nog?
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh omdat ik het nog steeds heel leuk spel vind om het cheaten na...

    Was gewoon super vet om met me oude team team skirmish te spelen en we ownde weer net zo hard als vroeger:+

    Alleen is het jammer dat je soms gecheat wordt maarja dat hoort er bij;)
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde het toevallig ff omdat NL toch al met 2-0 voor stond en omdat Blackdragon en Jensss online waren in H2, maar nu raak ik hem voorlopig niet meer aan :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je wilt toch niet zeggen dat je mijn posts serieus nam of wel :confused:
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me nou elke keer af als het weer eens een ontzettende kutgame is. Haha. :+

    En ice heeft wel gelijk, als je een beetje een leuk groepje hebt kan het best wel grappig zijn. Jammer alleen dat denjaan, blackhawk, pluto etc. gestopt zijn met spelen. :p
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Jensss. ik hoor je altijd alleen maar...Skirmish dit en skirmish dat:9 Hehe! Echt ongelofelijk gewoon haha! Je vind het echt tering lau of niet?..(niet dat het erg is, maar valt me op..) Speel je ook wellis wat anders...

    En p0rno;) , we moeten toch is ook H2 gaan spelen... Niet alleen maar H1, want ik heb alleen de PAL versie:'-(


    Salut_0/
     
  14. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ze best vaak tegen op connect...:{

    EDIT: ben je wizard 1v1 filmpje aan t downloaden:)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  15. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, tis geen bijzonder filmpje maar fil4 vond dat ik het eens online moest zetten.

    En ice ik zal je game weleens joinen. :+
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep Skirmish is enigste reden dat ik halo2 heb gespeeld_O_
    Team slayer is gewoon zooooo saai... Als het zoals vroeger tot de 25 kills zou gaan was het nog wel leuk geweest zo af en toe, maar toch blijft skirmish het vetst8)
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah opzich is skirmish altijd al vet geweest ja. Het is een groot verschil met team slayer, want bij slayer heb je maar 1 ronde en als je dan alle wapens kwijt raakt tijdens het potje ben je kansloos, bij skirmish daarintegen niet.

    Bijvoorbeeld op ivory tower 1flag ctf heb je 4rondes dus je hebt elke ronde gewoon weer nieuwe kansen om iets te doen, dat vind ik tenminste vet aan skirmish. Maar natuurlijk ook de tactiek die nodig is bijvoorbeeld tegen goede spelers...
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, ja zo'n vermoeden had ik wel jens:9 Opzich vind ik skirmish ook wel leuk, mindere eraan vind ik voor zowel TS als TSK de starting weapons niet echt intressant.. Toch moet ik bullet ook wel gelijk geven, nieuwe ronde nieuwe kansen. Vind wel jammer dat je er bijv Assault in zit, ik persooonlijk vindt dat geen leuke gametype. CTF wel, bijna op elke map wel, zelfde geld voor oddballe en crazy koth. Wel bazuh gametypes! Jmmr alleen dat die nooit Custom gespeeld worden:{ In matchmaking heb je altijd zoveel lag...


    _O_ _0/
     
  19. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst MLG KOTH gespeeld op lockout, das dus echt wel leuk. Veel leuker dan slayer, denk dat ik die mlg gamemodes ook even ga aanmaken.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In Skirmish kon je laten zien dat je een Tactical Bastard was. Het hele team kon 1 op 5 spelen maar toch met 2-0 winnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina