1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik heb halo 2 nog niet zo lang en heb dus gewoon geen NL ers in me lijst die het nog spelen.:mad:.. en het vinden is ook bijna onmogelijk in Halo2

    dus.. als iemand me toe wil voegen:)

    Franko NL
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik wil je wel toevoegen :eek:
    :D

    mag wel he :9
     
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis die 1337 SMG duels in Zanzibar 1 Flag van een jaar geleden ook wel een beetje. :mad: Ik denk dat ik binnenkort weer eens wat skirmish ga doen.
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjeez dit snap ik dus echt niet he... Juist op die map heb ik dat dat echt maar 1 keer op de 10 keer voorkomt..

    Ik bedoel offense..
    Als je wilt kan je zo 4 BR's pakken... + shotgun + sniper...
    Defense.. maar 1 BR maar 1 iemand heeft rocket + shotgun + sniper...
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sins ik mijn Look-sensivety heb veranderd, zijn mijn BR skills echt naar de klote (niet dat ik die ooit had maar het gaat om het principe). Terug zetten heeft ook geen zin.. Heeft iemand nog tips :'-(
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    - Zorg dat je host bent
    - Begin met schieten
    - Speel geen Halo2

    :+
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon veel MLG spelen dan is binnen no time weer goed... (hoop ik tenminste voor je..)


    700 POST woooooooooooooooooooooooh
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha lekker hor darkwing, maar je hebt wel gelijk als je host bent win je toch wel, ging gister voor de lol weers MM doen, omdat mijn connect het niet meer deed en ik ff genoeg had van op de pc spelen. De eerste 3 potjes neit normaal zo hard geowend en toen was mijn mening dat het te makkelijk was, maar daarna kwamen we tegen noobs die de host hadden die ons ownden en toen besefte ik me in ene hoe kansloos je idd bent als je de host niet hebt...

    Trouwens darkwing heel lief van je dat je het gezellig met mij vond op live:p ik vond het ook leuk met jou hor, maar connect heerst toch wel meer:+ :9 :cool: 8)
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar zodra je dood bent ben je vaak toch afhankelijk van je SMG en nades.
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    ja hoorO-)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm tjah ik ga nou eenmaal niet zoveel dood als jij Apu:+ Dus ik weet niet zo goed hoe dat voelt8) Neeh maar serieus elke keer als ik op beachwall spawn staat er wel BR dus ik heb nergens last van..:confused:
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt maar op defence is het vaak wat hektischer zeker als je tegen GTy speelt8) .
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjaaaaah... wat dacht je van 1 flag op burial mounds zonder BR start tegen 3 OGRES en je alle wapens kwijt bent die je maar kwijt kan zijn:p 8) :+ |:-
    Wordt je ook niet vrolijker van:eek: :{
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    dan nog kan je op je tactiek wel winnen hoor;) gewoon iedereen goed over het veld verdelen en goeie posities in nemen zodat zij geen kans maken. Ook wel slim om te doen is bijvoorbeeld die sniper weg te blazen met je rocketlauncher wat wel enige risico's met zich mee brengt maar meestal pakt het wel goed uit. En dan proberen met de sniper niemand door te laten komen en een bij cammo met shotgun/sniper of BR om zo die kant te dekken. Maar dat is maar een tactiek die wij altijd wel gebruikte...
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog winnen he jens ;) :cool: maar ja dat kwam ook wel door geluk en door die uber skills van clepsydra of hoe die gast ook al weer heette:p maar toch was dat wel rapedste potje van jou ooit denk ik :p
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol die gozer snipte op defense elke keer de sniper van hun echt die gozer was ook dikke ownage_O_
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    op offence is dit inderdaad niet zo grappig.. met een smg spawn :'-(
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke tactiek. Maar tegen de Ogre's of GTy kun je deze tactieken niet zo makkelijk handhaven daar zorgen hun wel voor. Muter en GTy RoLDaFaTtY zijn ook niet de slechtste. En daarnaast zijn er maar 2 echte ogre's he;) .
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, waarom wordt altijd met de lelijk nerds vergeleken. Ze verdienen het niet eens om over te praten:{
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet. Allemaal leuk en aardig als je ze een keer hebt verslagen. Maar ze zijn goed en constant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina