[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verveel me, ga maar weer eens Halo 2 spelen..
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat had ik toestraks dus ook, maar toen ik Halo 2 aanzette merkte ik dat de verveling alleen maar erger werd :confused:

    Ik ben wat dat betreft echtwel uitgekeken op deze (in mijn ogen niet uitzonderlijk goede) shooter....het Live gedeelte van het spel maakt de game wel een heel stuk langer houdbaar, maar zelfs die houdbaarheidsdatum issie bij mij al voorbij.

    Daarentegen kan ik niet wachten op Perfect Dark Zero, eindelijk weer een vette nieuwe shooter voor op Live _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook gestopt met het spel omdat het spel bagger is. Ik moet gewoon de 360 hebben :p
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eindelijk komen de mensen erachter wat ik al vanaf het begin zei.....
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind Halo 2 een leuke game maar zeker niet de vetste console shooter die ik ooit gespeeld heb....

    Ik speel geen games op de PC, qua console shooters spant Perfect Dark op de N64 bij mij nog steeds de kroon :) "Ja maar die kan nie online en Halo 2 wel !" Ja nou en, dat was toen ook nog niet belangrijk....toen kon een game nog goed zijn om zijn single-player, iets wat bij Halo 2 ver te zoeken is in mijn ogen.

    Maar goed ik ben hier niet om Halo 2 af te gaan zeiken, nogmaals hij is oke maar zeker niet mijn favo op het gebied van console shooters. Laten we het erop houden dat ik gewoon erg veel verwacht van Perfect Dark Zero, die gaat voor mij persoonlijk Halo 2 al overtreffen alleen omdat het Perfect Dark is zegmaar :9 En dat ie dan nog op Live kan ook, is gewoon mooi meegenomen :D
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het beste van Halo 2 vond ik dat alles zo goed verliep op het gebied van L!ve. Je kon makkelijk een lobby maken en met mensen praten en dat was voorheen met L!ve niet een succes. Voor veel mensen was Halo2 de 1e L!ve game en misschien wel de 1e online game. Daarom zagen veel mensen Halo2 als geweldig alleen doordat het een doorbraak was op het online gebeuren en niet zo zeer om de game zelf.
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het toch best grappig dat de game na 2 jaar nog steeds redelijk actief wordt gespeeld.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    2 jaar? :+
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel minder dan voorheen en mede door gebrek aan beter....
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaaaah ben het met je eens:+ _O_

    Bij splinter cell bijvoorbeeld of rainbow six.. duurt het joinen zoooooooo lang dat ik dan al geen zin meer heb om te spelen:eek: 8)
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja. In November bestaat de game 2 maanden.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF heb jij allemaal gerookt man tering:+ |:- 8)

    Of is die weer Apu sarcasme?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het jaar een geen maanden en in November bestaat de game pas een jaar hoor...
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? :confused:
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jaar een geen maanden en in November bestaat de game pas een jaar hoor...
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar stoer;)
     
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Halo 2 owned Halo 2 owned Halo 2 owned !
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nog altijd 1 jaar tjap _0/
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik ben met het spel gestopt zo onderhand maar toch wil ik er nog 1 keer inwrijven dat lvls zooooooooo weinig zeggen dat ik nog liever naar een hoop stront luister. Hier het feit:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=324254511&player=SwitchI3lade

    De game is wel leuk begrijp me niet verkeerd, maaaar het is zoooooooooo oneerlijk gewoon. Ik bedoel dat zijn lvl 45+ ers komop zeg.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ze kijken naar lvl van clan niet naar persoonlijke ranking. Anders zou het nog langer duren voordat je een war had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina