1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook een beetje gehad met halo ik ben nou ook weer wat oude spellen aan het spelen zoals PGR2 en Rainbowsix 3

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel nu vooral Black Hawk Down. Veel leuker dan mensen 100x moeten schieten voordat er een schild af is. En daarbij ook nog dat er geen wapens op de map liggen.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Error Code 7: HDD Timeout

Problem: The Hard Drive is either not working properly or the IDE cable may be bad. The problem is the motherboard has located the hard drive, but it is not responding to it so the motherboard gives up (times out). Usually this indicates the hard drive is bad, listen to the drive as it spins up, if there is any strange noises or repetitive clunking sounds then you will know it is the drive.

Fix: First try replacing the IDE cable and seeing if this fixes the problem. We know the hard drive is receiving power, and the mother has found the driver (or else it would be an error 08). If the IDE cable does not help then replacing the hard drive is the only option.

Misschien heb je daar wat aan.

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Black hawk down is inderdaad een tof spel. alleen vind ik het jammer dat ik mensen uit mijn vriendenlijst heel af en toe maar kan horen.

5. MultiSynC

MultiSynC Guest

ben ik de enige die t nog wel leuk vind:p:p, ik vind mlg altijd wel leuk. maar er zijn sommige hosts en die zijn gewoon te slegt en dat verpest t vaak in costum/matchamking en op hoge rank is matchmaking niet meer te spelen zonder host.

maar toch mlg is nog leuk en ik wil die 40 voordat ik stop:p

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah ben uit aan het zoeken waar het aan kan liggen. Dat vond ik het beste van Halo. Alles totdat de game begon was goed geregeld. Pre-game lobby, friendlist, spreken met personen (al hoewel die ook niet altijd goed ging). Al deze dingen zijn veel beter geregeld als bij andere games.

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik had het dus precies andersom :+

Ik dacht echt van dit wordt de game voor mij die ik super lang blijf spelen...

Nou dat is helaas dus ook gebeurd :{ 8)

Maar het was een erg leuke ervaring en ik wist niet dat mensen zoals masterspy en blackdragon zoveel geduld hadden Of niet masterspy? *)

Volgensmij heb ik serieus een periode langer zitten wachten in lobby's dan halo2 zelf hebben gespeeld |:-

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd, dat is ook de periode dat ik gestopt ben. Net voor de patch en de reset. Ik was toen lvl21....

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Whaha dan vond je tenminste nog us een game :eek:

Toen black masterspy en ik level 25,26 met team skirmish waren was het wachten op... NIKS Serieus der was gewoon geen 1ne kip, maarja Blackdragon bleef maar volhouden dat we gewoon moesten wachten :+ En ik met me stomme kop bleef naar een mooie scherm kijken dat zich 1 keer in 5 minuten verandere |:-

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toen vond ik wel een game, maar mijn teamgenoten wilde altijd host zijn omdat er anders gecheat zou worden. En dat wilde de tegenstanders ook dus kon ik 1 game per half uur spelen om er dan ook nog af en toe achter komen dat een van je vrienden ook op het standby knopje zit te drukken |:-

11. MultiSynC

MultiSynC Guest

nu w8en wij dus 1 game 3 uur.:p xstyle volgens mij ene keer 5 uur op ene game die ze verlore omdat iedereen niet meer goed speelde door te lang wachten 8)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik hoorde ook verhalen dat Spinnenman uren zat te wachten op een H2H game waar hij ook nog in gecheat werd....

13. MultiSynC

MultiSynC Guest

de OGRE s enz. zijn ook allemaal weer terug naar halo 1.

iedereen word gewoon gek van dat gecheat.

jongen denk met me mee aan een halo 2 zonder gecheat:p:p

maare ik snap neit dat bungie t zo moeilijk vind om mensen een IP ban te geven. na 2 eeuwen bannen ze iemadn die in de top 5 staat en dan maakt die gast een nieuw account en hoppa hij cheat weer 600 mensen:confused:

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    boeien stop gewoon met halo2 en bouw je sociale leven weer op inplaats van op dit forum over die lompe cheaters te zeiken ;) :) :p *)

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo lang moet wachten dan kap je er toch mee? zou ik doen hoor, als ik uren zou moeten wachten dan had ik wel wat beters te doen. ;)

ik stop die halo2 disc er niet in om lekker naar dat blauwe scherm te gaan kijken maar om te spelen, al heb ik daar ook wel regelmatig een blauw scherm maar dat komt door de superfijne internetverbinding hier haha.

Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap ook niet dat er bv niet meteen iets inzit tegen bv action replay. Ze weten toch dat het bestaat.....zelfde met standby. Al bij zoveel games gebeurt het en Bungie voorkomt het niet bij de release en zo kan ik ook wle ff doorgaan. Mensen die PC games spelen weten ook wel dat je vlaggen en objecten door muren heen kunt pakken. Waarom kan dat dan ook in Halo? Iedere keer halen ze er iets uit en dan komen er gewoon weer nieuwe dingen terug. Het lijkt ofdat Bungie hun eigen games gewoon niet goed getest heeft.....

17. MultiSynC

MultiSynC Guest

volgdns mij boeit t bungie allemaal niet meer zo en staan ze volop aan hun volgende project

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij blijf je dat altijd wel houden. dan fixen ze iets en dan vind er altijd wel weer iemand iets anders om mee te gaan klooien

19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dah geef ik je groot gelijk in. Ik heb ook meer in de lobby gezeten met jou en black dan halo 2 spelen

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het was wel altijd gezellig in de lobby met ze 4en :D of niet dan ;) :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina